Bloddy bomb
כשחשבתי לעומק, הבנתי שמעניין אותי לכתוב ספר על חומש בראשית

מבראשית☹🌼🌾☘🍃🌺🐼

Bloddy bomb 20/10/2019 524 צפיות 3 תגובות
כשחשבתי לעומק, הבנתי שמעניין אותי לכתוב ספר על חומש בראשית

הסיפור מספר על אברם , האיש שגילה את אלוהים לראשונה בחייו והיה מוכן לעזוב את הכול בשביל לעבוד אותו ולהפסיק לעבוד למען אלילים חסרי משמעות שאביו תרח התפלל אליהם ללא הועיל.

אברם מחליט לקחת את שרי אשתו ולעזוב את ארץ מולדתו בשביל להגיע לארץ כנען לבסוף.

אברם מתנסה בניסיון קשה , להקריב את הבן שלו ושל שרה כי כך היה רצונו של ה'.

ובכן , כשהוא בא לשחוט אותו בעזרת המאכלת , מלאך אלוהים יורד אליו כדי להגיד לו שהוא עמד בניסיון ושהוא יוציא ממנו עם עצום וגדול.

וכלה במכירת יוסף למצריים , עד למעמד גדולתו כמשנה למלך במצריים העתיקה.


תגובות (3)

סיפור בהחלט מעניין!
הייתי מוסיפה עוד פרטים ומפרטת יותר, איך אברהם קיבל את יוסף, איך הכיר את שרה, מה גרם לו לא ללכת בדרך אביו ולמה נאלץ לשנות את שמו מאברם לאברהם ואישתו משרי לשרה
בהצלחה!(:

20/10/2019 14:18

תודה

20/10/2019 14:39

אביטל יקירתי, (ד"א למה שלושה שמות משתמש בו זמנית?)

התנ"ך מספר את כל זה בצורה מרתקת. אם אין לך מה להוסיף על דברי התנ"ך, להרחיב, לתאר מחשבות/ רגשות, וכיוצ"ב, כבודו של התנ"ך במקומו. אל תרדדי אותו.

אני בהחלט בעד לספר בגובה העיניים, בתוספת פרשנויות ומדרשים, אך דברי הפשט הכתובים שחור על גבי תנ"ך – יפים כפי שהם.

עוד דבר: את כותבת בקצב אוטוסטראדה. מתחילה המון סיפורים בו זמנית, ומתרגמת כמה נוספים.
מאוד יועיל להתמקד בסיפור אחד (או אפילו שלושה, במקרה שלך), אבל לכתוב אותם נכון, באופן מושקע, מסוגנן, בעברית נכונה וגבוהה.

כאחת ש'חיה' באתר, אני מצפה ממך גם להגיב מדי פעם על סיפוריהם של אחרים. חבל שהאתר הזה הפך שומם.

בהצלחה.

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

24/10/2019 17:22
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך