מטרה כפולה-פרק אחד

27/09/2019 500 צפיות תגובה אחת

"הם נשבעו להילחם בכול כוחם בסוכן המוסד האגדי ולהביס אותו.
"אנחנו יוצאים!" הם התרוממו במורם רוח ויצאו לדרכם עם פנים חתומות
'אסור לתת לרגש לנצח! רגש זה תמיד בסוף.שהכול מסתיים'

ביתו של אמיר,ישראל.
סתיו עונה מאתגרת. העונה שאמיר מחבב במיוחד. אך לאמיר היתה תחושה שבסתיו הזה לא יקרה שום דבר מיוחד,מפחיד,מסוכן ומאתגר. הינה כבר חציה של העונה מאחור והילדים מכניסים לבית את החלזון ה-82 במספר שנפל למלכודת שלהם. רגע אולי זה השקט שלפני הסערה?
***
שעת לילה מאוחרת
אמיר קרא את עיתון היום ואז הטלפון צלצל אמיר נדרך "מי יכול בשעה כזו מאוחרת לחייג אלי?ועוד לקו המאובטח?"
אני מריח את האתגר כבר כאן! אמיר ניגש לטלפון והרים. הקול שקדמו בברכה הורה לו כי צדק גם הפעם.
"היי אמיר זה אייל תקשיב אני אהיה מחוץ לבית שלך בעוד חצי שעה צא אלי.."
"למה?מה קרה?"תמה אמיר
" לא עכשיו. נדבר שאהיה אצלך"
הקו נותק.
לאחר כמחצית השעה רעש חזק פילח את הדממה ורכב השטח החליק הישר לחנייה של אמיר אייל צפצף פעמיים הוא התכוון ללחוץ בשלישית אך לפתע מאחד החלונות שבבנין שממולו הציץ ראש גדול והאיש צעק לעברו: הי, הלו? מי אתה חושב שאתה? צופר לי בשעה 1:00 בלילה כאילו צהרים?
לפעמים אנשים מתרגזים על מכונית שחתכה אותם באמצע הכביש או על מישהו שנתקע בהם בסופר. הם רק לא יודעים שאולי ואלו הם סוכני המוסד שעושים הכול כדי שתושבי מדינת ישראל ישנו בבטחה
"מה הביא אותך במהירות כזאת אלינו? שאל אמיר בזמן שסגר את דלת המכונית ונכנס אליה.
"דיברתי עם אליהו…יש לנו מבצע חדש" אמר.
"מתי מתחילים?" שאל אמיר, אנדרנלין מציף את דמו.
"בעוד שבועיים הוא רוצה שנצא עם עוד פמלייה גדולה. המבצע הזה הולך להיות אחד הגדולים שלנו. הוא מתכוון לשלוח מתלמדים שיצפו בתהליך דרך מצלמת רחפן, אנשים שיתידדו עם המטרה שלנו, רופאים, צלפים מין השורה הראשונה, מאפרים, לוחמים, אנשים שידווחו לנו על מידע בזמן אמת. אנחנו מתעסקים פה עם מטרה לא פשוטה בכלל! המבצע יתרחש באנגליה. המפקד אמר שהוא משאיר לך את תיכנון תוכנית הבריחה" קרץ אייל אל אמיר, שהרי אמיר אלוף באלתור בריחות בזמן אמת.
"נטוס במטוס הפרטי של המוסד כמובן, ונקווה להשאר בחיים אה? תתפלל לאלוקים שלך אמיר, יש לי הרגשה רעה בקשר למשימה הזו." גיכח אייל.
היה רגע של שתיקה.
"באין תחבולות יפול עם" אמר אז אייל.
"ותשועה ברוב יועץ"- המשיך אמיר את המוטו של המוסד במרץ.
⋆⋆⋆
מחוז KENT אנגליה. מאפיית האויב ליבבורט.
איקס הזין את מספר הטלפון שהופיע במחברת שממולו.
"כרטיסי הטיסה שלכם מוכנים" היה זה קול הבס של איקס שמונה ע"י סטובי למנהל המבצע. שבאותו הזמן היה גם הוא עסוק מעל הראש, במשימה קשה ומסובכת ביותר. להדליק את הסיגריה הארורה.
"גוד, אנחנו אצלך עוד חצי שעה איקס, או שעלי לומר צ'סרי" אמר ז'אן. חברו לשעבר של צ'סרי,
"ז'אן. זו הפעם האחרונה שאני מזהיר אותך, אל תשתמש בשמי האמיתי. ואם לא…." המשיך באיום.
עשן סמיך יצא מנחיריו ופניו האדימו. זאן לעומת זאת נשאר אדיש והמשיך הלאה
"יש לנו רכבת עוד 10 דקות ניקח ממך את הכרטיסים ואז נטוס לבואנוס איירוס"
הקו נותק
איקס לבש את מעילו השחור. עלה על האופנוע והותיר אחריו עננת אבק אפורה
מְבצע כזה עוד לא היה. למבצע נשלחו 13 סוכנים מובחרים מין המוסד. מאפייה קטנה שכינתה עצמה בשם ליברבורד החלה לעשות שַמות בעולם כולו. היא נוסדה על ידי 3 אנשים אכזריים ולא מוכרים שרצונם היחיד הוא ,להשמיד ולנקום ושאיפתם הגדולה היתה להפיל את השלטון של אנגליה
לאחר מספר שנים הכול הישתנה. הם הפכו לארגון טרור צמא דם אשר מוכר בכול העולם. האיום הבא שלהם הוטל על ישראל! בנסיון להחזיר את השלטון הבריטי לשלוט עליה. וכול זאת רק אם יצליחו במשימתם באנגליה.
"אני הייתי טס ישר לישראל! למה כול השיגעונות האלה????"
"בלי שאלות!
"אבל….."
"אם נצליח לתפוס את הגוף החזק של ישראל'המוסד' הדרך שלנו תיהיה קלה יותר. ואז כבר נוכל להתחיל את סדרת פגועי הטרור שלנו אתם תתחילו בלונדון.שם נמצא זד מייסד המאפייה שלנו" עייני כולם הופנו לסטובי "המנהיג" כך כינו אותו.עינהם נצצו! לראשונה הם הולכים לפגוש בגוף החזק והכול יכול שמניע אותם!
"שם תתחזו לסוחרי יהלומים ממולחים. בהמשך יגיעו לבואנוס איירוס 4 סוכני מוסד ישראלים! והנקמה הגדולה שלהם בנו היא לתפוס אתכם ולהוציא מכם מידע! עכשיו אתם יודעים מה קורה למי שמראה עצמו לדג רקק!!!!!" ירייה אחד פילחה את השקט לחתיכות. הם ידעו כי סטובי לא מוציא איומי סרק! מה שהוא אומר מתקיים.
"בעיתון קטן וחמוד פורסם על סוחר יהלומים מקצועי שגר באנגליה. המוסד אומנם עושה עבודה טובה אך אנחנו כפליים! אותו סוחר 'פשוט ותמים' מכונה על פי כול אדם ללא גבולות ומעצורים! הוא לוחם בכוח בגבורה במוח ועוצמה! הוא אומן על ידי המפקדים והלוחמים הבחירים של צהל ושל ישראל כולה! והוא נשלח לחסל אותכם" הדרמטיות. זה מה שגרם לחברי המאפייה להעריץ את האיש שעמד מולם.
"אז למה שלא נחליף זהות?ככה הוא יגמור סיפור ויחסל אותנו במהירות אבזק!"
"אמרתי כבר בלי שאלות? סמוך עלינו! הכנו כבר הכול מראש!הכול מתוכ-נ-ן!" הוא סיים דבריו ונעלם כרוח.הם הביטו זה על זה בעיניים בורקות! אדרנלין קצף באותו רגע בדמם הם צמאים לפעולה.אקשן.קרב יריות מסוכן וכול מה שלא יהיה…
הם נשבעו להילחם בכול כוחם בסוכן המוסד האגדי ולהביס אותו.
"אנחנו יוצאים!" הם התרוממו במורם רוח ויצאו לדרכם עם פנים חתומות
'אסור לתת לרגש לנצח! רגש זה תמיד בסוף.שהכול מסתיים'
***


תגובות (1)

היושש

27/09/2019 01:09
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך