kinamon
בכול אופן מה ש ני מראה לכם זה סיפור שהוא מאין אובה או בת או נובלה לספר מלא ושלם שכבר כתבתי והיום ני עובדת כבר על כרך שני שלו. יש לי עדיין המון מה לעבוד על טקטיקות כתיבה לכן ני כותבת כאן זה עוד שיטה ש-ני עובדת עליה בכתיבה והיא גם מועדפת עלי. המספרים אמורים להיות הפניה למילון אבל באתר הזה לא מתאפשר לעביר את הטקסט כמו שהוא כתוב בוורד לכן המספרים גדולים ומפריעים ולא קטנים שנוח להתעלם מהם או לעקוב אחריהם למילון שבסוף הטקסטים

מי תוך עולמו של מיכאל. פרק 1 (גרסה אחרת של הפרק מתוקנת יותר)

kinamon 29/01/2019 449 צפיות אין תגובות
בכול אופן מה ש ני מראה לכם זה סיפור שהוא מאין אובה או בת או נובלה לספר מלא ושלם שכבר כתבתי והיום ני עובדת כבר על כרך שני שלו. יש לי עדיין המון מה לעבוד על טקטיקות כתיבה לכן ני כותבת כאן זה עוד שיטה ש-ני עובדת עליה בכתיבה והיא גם מועדפת עלי. המספרים אמורים להיות הפניה למילון אבל באתר הזה לא מתאפשר לעביר את הטקסט כמו שהוא כתוב בוורד לכן המספרים גדולים ומפריעים ולא קטנים שנוח להתעלם מהם או לעקוב אחריהם למילון שבסוף הטקסטים

פרק 1

החניתות נקשו זו בזו הדם הכתים את האדמה עפתי מעל המלחמה הזאת סקרן לראות איזה צבא ינצח ואיזה צבא יתכלה. עייני ראו קרוב קרוב למרות שעפתי גבוה גבוה. חייל אחד חשדן קלט אותי וירא חץ לעברי. הוא האמין שאני יכול להיות האויב חייל וירוס-1 למעשה הוא לא היה רחוק בניחושו כי באמת הייתי וירוס אבל לא חלק מהצבא הזה. חמקתי מהחץ והמשכתי מי שם עף מעל לעצי אשוח ומעבר למישורי סלעים, עברתי ארוגות ענקיות של שדות דגן והנמכתי מתה שהגעתי לעיר אחת קטנה. כל פעם אני נדהם מחדש מהשקט הכְּפוּיִי של אזרחי המדינה שגרים רק קילומטרים מספר משדה המלחמה. קולות של מקלטי טלווזיה ורדיו דיברו על המצב אנשים הסתובבו עם תיקים או סלים או כלים לעבודת אדמה. עקבתי אחרי הריחות הבאים עם הרוח מחפש מקור מזון באמצע שאפי ועייני תָּרִים אחר מזון קלטתי משהו שתפס את תשומת לבי. ירדתי מתה ונעמדתי על עמוד עץ שעמד סמוך לחצר של בית רגיל ככל הבתים כאן. ילדה קטנה נכנסה אל החצר וסל אוכל בידיה היא לבשה כותנת יפה ומשהו בא עניין אותי תחושת הבטן משכה אותי לרדת לראות אותה ולא התשוקה למזון. היא נכנסה מדלגת בשמחה אל הבית ועפתי לשם אל החלון. בפנים ראיתי אותה נותנת לאדם מבוגר בקבוק חלב והוא חייך אליה והודה לה, היא קיבלה ממנו מטבע היא הסתכלה לרגע על מקלט הטלווזיה רואה אנשים מדברים ותמונות של דם וגופות מחקה את החיוך התמים ויצאה החוצה. עקבתי אחריה לאורך כל היום, בסוף היום היא חזרה אל ביתה עם ארנק מלא בכסף ונכנסה פנימה. בפנים ראיתי אישה ועוד שתי ילדים קטנים הילדה נתנה את הארנק לאישה וכולם ישבו לאכול מרק חם. הסתכלתי עליהם עוד שעה שלשת האחים אכלו שיחקו עם אימם התקלחו והלכו לשון. אל תוך הלילה האישה ניקתה את הבית שתפה את הכלים סיימה לבקבק כמה בקבוקים אחרונים של חלב שהכינה מראש והכניסה למקרר מיועד לזה, אחרי שסיימה את כל מטלותיה היא התיישבה על הספה מפנה את גבה אלי וקוראת ספר עד שנרדמת. עפתי משם מחפש אוכל, צדתי במהלך הלילה כמה חלודות חתולי וכלבי רחוב ובבוקר חזרתי לשם. הילדים כבר לא נכחו בבית רק האישה חלבה עז אחת שהייתה בחצרה ולקחה את הדליים לתוך הבית. בזמן שהסתכלתי עליה בשקט תחושה פנימית בערה בי הרגשתי את נוכחות בני הגזע שלי מתקרבים. עזבתי את האישה וטסתי אחרי תחושותיי מהר מאוד ראיתי שבני הגזע שלי נכנסים לעיר פורצים את הדלתות מרוקניים את המקררים והורגים או נושכים כל מי שעומד בדרכם. עפתי מסביב זמן רב מסתכל נטרלי על המתרחש עד שקלטתי את הילדה הזאת שוב ירדתי אליה וראיתי שהיא בוכה על שתי אחיה ששותף-2 רעב הרג וטרף. ריחמתי על הילדה הרגשתי שאני רוצה לעזור לה אך לפני שחשבתי על פעולה ראיתי וירוס אחד מתקדם מסתכל בא היא נעמדה רועדת מולו והוא עמד עם חנית מדממת מולה היא זרקה אליו את סל החלב שלה הוא הסתכל על החלב נשבר ומתערבב בדם, הוירוס שרק לשותף שלו והלך מי שם. אנחנו גזע תאוותני ואכזרי אבל לא סתם, אנחנו כמו חיות בדיוק, למדנו מבעלי החיים להתאכזר אבל רק כשזה נוגע להישרדותנו הלוחם הזה לא היה מְאוּיָּים מילדה קטנה וגם לא נהג לאכול ילדות קטנות לכן הוא הלך מי שם אבל אז הגיע אל המקום אדם אחר הוא היה היכר-3 והיכר מפוחד הנשמה שלו קלטה את הילדה ופעלה מיד בלי מחשבה או תפיסת מציאות אלה מי תוך בהלה ושגאון בלבד. הנשמה נשפה להביור אש אל עבר הילדה והילדה נזרקה אחורה על גופות אחיה וזכוכיות החלב גופה הקטן הוכתם נכווה ונחתך, ההיכר לא הסתכל זמן רב עליה אלה פשוט המשיך מי שם נס על נפשו בפניקה. הילדה איבדה את ההכרה, ירדתי אל האדמה והשתנתי אל צורתי המקורית פיג'י-4 עפה מעל ראשי ונחתה על כתפי התקדמתי לעבר הילדה והרמתי אותה מתוך הדם ורסיסי הבקבוקים השבורים, הסתכלתי עוד רגע על פניהם המופשטות מעור של אחיה והלכתי מי שם יוצא מי בן הבניינים חושש שהפצעים יהרגו אותה או שהנגיף ששוכן בגופנו עבר בן הרוק של השותף אל הדם ואל תוך פציעה של הילדה. הסיכויים שלה לא היו טובים. התקדמתי אל כוון ביתה בתקווה שהוא לא נחרב אולי הוא רחוק מספיק, אנשים צעקו מסביב והשותפים והוירוסים שצדו אותם עברו לידי ולא התקרבו אלי הם שאגו שרקו וערפו ראשים אוכלים בתאבון את הספקת המזון של אנשי הכפר מסתובבים סביבי ההיכרים נתקלים בי אבל איש לא הפריע את מנוחתי, את ההכירים הנתקלים בי סילקתי בעזרת יד אחת והוירוסים לא נהגו להציק לאחד מי שלהם בעיקר בהעדר סיבה לכך. כשהגעתי אל ביתה של הילדה הוא עוד עמד על תילו .

מילון מושגים ומראה דמויות –

1- וירוס זה תת גזע שנברא על ידי ישות בשם ביזון. שהם נולדים הוריהם נותנים להם לאכול נגיף מיוחד שעובר במשך דורות מאז בריאתם. אם התינוק שורד את הנגיף עד גיל שלוש והוא נלקח כמו שאר בני גילו אל מקום טבע פראי שם משאירים אותו לבד עם בעל חיים אחד והנחיות ברורות. גם הבעל חיים הזה מקבל את הנגיף אבל שורד. בגלל שתכונות הנגיף הם לפרק את הגוף ילדי הוירוס צריכים לאכול הרבה כדי לשמר את צורת גופם תקינה. במהלך הזמן והיקשרות לבעל החיים שאיתם החומר בגוף שלהם גם מְסֻנְכְרָן, וגם הנפש והם מקבלים תכונות של בעל החיים עד שלב מסוים כל אחד לפי קצב התפתחותו. הם גדלים בתנאי הישרדות קשים ולומדים איך לשרוד מבעלי החיים. בגיל 13 מותר להם לחזור לחברה של בני הגזע שלהם אז משלימים להם לימוד בסיסי והם יוצאים לחיים בוגרים ועצמאיים

2- שותף הכוונה לבעל חיים כך הם מכנים את הבעל חיים שהתחבר אליהם בילדותם

3-הכוונה לבני אדם של העולם שלהם בעולם שלהם בני אדם הם גוף לחוד נשמה לחוד והנשמה היא דמות של בעל חיים המהלך לצד אותו גוף. נוסף על כך בני האדם הפשוטים של העולם הזה הם גם בעלי יכולת לשלוט ביסוד אחד אש מים אדמה אוויר בני אדם/היכרים פחות פשוטים שולטים ביסודות מגוונים יותר ובעלי כישורים ושליטה רחבה יותר

4- פיג'י- שם- בעל חיים נשר בעל ראש לבן וגוף שחור גזע הנשר עֵיטָם לְבֶן-רֹאשׁ 

סוף

{ dMa }

נר השם נשמת אדם


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך