מי תוך עולמו של מיכאל. פרק 5

kinamon 04/02/2019 578 צפיות תגובה אחת

פרק 5

עלינו על הסלע הגדול שמעל הנהר מי שם יכולנו לראות הכול טוב יותר, הלהקה ישנה במרחק קצר למתה. ישבתי מסתכל על השמים, לאייסה שמה את ראשה על בירכיי בין זרועותי. הסתכלתי מזווית עיניי על טימורי שישבה לשמאלו של סימיון הנוצות בשערה רפרפו קצת בגלל רוח קלה. עיניה בחנו את השטח, הנהר, בין העצים. "טימורי.. את עדיין מרגישה כלפי דברים?" שפשפתי את הפצע הנוטף שלי נושם בקצב עם הרוח ומסתכל על שביל הכוכבים "כן.." "היית מוכנה לעשות בשבילי דברים?" טימורי נעמדה מאחורי מושכת את ראשי מתה בין ידיה מסתכלת עמוק לתוך עיניי "מה אתה צריך ממני אשד?" סימיון הסתכל עלינו בשקט היא התיישבה ושמה את ראשי על בירכייה עוטפת את צידי גופי בטובעניות הפסקתי לחזיק את לאייסה ושמתי את כפות ידי על האדמה "אני בטוח שבימים הקרובים מישהו ינסה להחליף אותי" סימיון הפנה את גופו אלינו ודיבר "בלהקה הזאת אין מי שיוכל לאיים עליך או להחליף אותך חוץ מטימורי. אני אולי היחיד חוץ ממנה שיכול להוות לך אתגר אבל אני כמעט עיוור ועיוור לא יכול להוביל להקה" טימורי היננה וחייכה חיוך קטן "הוא צודק. ואל תדאג אין בראשי מחשבה להחליף אותך. וכול עוד אני מגנה עלך הם לא יתקרבו אלך" שמרתי על קול שקט ואיפוק שהיא ליטפה את לחיי במגעה העדין. סימיון צחק פתאום הנחתי שזה בגלל שהסמקתי אולי "זה לא מספיק טוב. תודה טימורי על ההגנה שלך אבל אני צריך להיות מנהיג ומגן. גם להגן עלייך.." הרמתי יד אחת וכיסיתי איתה את לחיה של טימורי. עיניי הצטמצמו ואור הכוכבים פגע ברשתות עיניי יוצר שתף אור בוהק "אני צריך שתצילי אותי. אני צריך שתלכי אל דובער. אם תעזרי לי התחתן איתך. אבל לפני שאת מחליטה תחשבי טוב אם את מוכנה לזה וזה משתלם לך. אני רוצה שתעשי את זה רק לטובתך לא לטובתי" טימורי הסתכלה בי בשקט שפתיה מצומצמות "מבחינה גנטית טימורי הוא הבטחה ופוטנציאל לגוזלים שלך. אומנם הוא לא חזק יותר מימך או מוירוס ממוצע בכל הנוגע לכוחות פיזיים והוא גם לא חכם מעל הממוצע. אבל יכולת התמזגות שלו שהוא פיתח בגיל מוקדם מראה על פוטנצייל וכישרון שתמונים בוא. זה לא עניין שכיח התמזגות. טימורי אני חושב שזה יהיה בזבוז ללהקה וגם לגזע לשלוח פוטנציאל כזה לעזאזל רק בגלל כמה ימים רעים" טימורי הפנתה את עיניה אל סימיון והחזירה אותם אלי "אני יכולה לנסות להצטרף ללהקה של דובער, להפוך לאחת המאהבות שלו, ולדקור את ליבו בלילה במיטתו. יש רק שתי שאלות אם עד שאסיים לעשות זאת חברי הלהקה לא יספיקו להרוג אותך שאני כבר לא עומדת בינם לבינך. והאם בעתיד באמת תהפוך לחזק ותעמוד בציפיותיי" לקחתי עם שתי ידי את ראשה מתה בכוח מסתכל אל תוך עיניה מחזיק בשתי צידי ראשה חזק. "אני מבטיח!" ידעתי שמי כאן זה או להתפתח לשלב הבא או למות או לברוח. בג'ונגל זה ככה להיות מנהיג זה מקצוע כפוי טובה אם לא תהיה תמיד חזק יותר מי כל השאר הלהקה תעיף אותך ותרדוף אותך עד שתהרוג אותך "טימורי היה לי קל יותר פשוט ללכת שגיליתי שאני כבר לא מועיל לכם. אבל אתם וכל חברי הלהקה חשובים לי. כמו הבנים כפוי הטובה שלי אכפת לי מהם למרות שהם מחכים לקבור אותי. לכן אני מתעקש להישאר ראש הלהקה. גם אם לא רוצים אותי. ואת תעזרי לי ותהפכי לנקבת אלפא שלי. את רוצה בזה?" שחררתי אותה וקמתי על רגלי מרים את לאייסה על זרועותי היא שמה את ראשה על חזי ישנה חזק. הסתכלתי על טימורי שנעמדה מולי מסתכלת למתה על נעלי חושבת "לא אבקש בשום עולם שתעשי איתו דברים למבוגרים. רק תנסי לרכוש את אמונו עם חכמתך. אם זה מגיע לשם תעזבי. אני לא רוצה ולא מבקש מימך להקריב את גופך למעני" טימורי שתקה והרימה את ראשה "איך אתה מתכנן להיות חזק מספיק לשלוט על שתי להקות כאחת" הסתכלתי על סימיון והורדתי את ראשי מתוסכל "אני לא יודע" "תקשיב בוס. אבל תקשיבו עד הסוף" הוא הסתכל על טימורי ושוב עלי "אני איש מאמין והדוק אתם בטח יודעים. וקראתי בספרים על תקשורת וזימון. אשד אני יכול אולי לזמן את הביזון כדי שיכווין אותך" הסתכלתי עליו לרגע חושב וטימורי התפרצה "לא ממש לא. סימיון אתה יודע עד כמה זה מסוכן להתעסק בדברים האלה אפשר להרגיז את הביזון וזה יגרום להשלכות קשות" הרמתי את ראשי אל סימיון "אני נוהג להתפלל כל לילה ולפעמים אני נותן מנחה לדגים מהצלחת שלי. גם אני קראתי הרבה ספרים בבית ספר והכרתי מורה מומחה לזה. כולם אומרים בברור שאסור לשחק עם זה אם לא יודעים לעשות את זה נכון זה מסוכן. לא! נכון לעכשיו אני לא במצב מספיק נואש לשחק עם דברים כאלה" סימיון הרים את ידיו "רק הצעתי. אז אם אתה לא מתכוון לקבל הכוונה מהאלים אז איך אתה מתכוון להיות ראוי וחזק כדאי להנהיג להקה גדולה" חשבתי על זה רגע "אני התאמן לשבור סלעים. הלחם מולך כל יום להתאמן והלחם לנצח את החיות החזקות בג'ונגל הזה" סימיון חייך מבטו עבר מעלי אל נקודה באופק. בשעות הלילה הוא תמיד היה בעל מבטים לא כל כך מכוונים "ואיך תהפוך לראש להקה חכם יותר?" הנחתי את לאייסה לשון על האדמה הרכה והתקרבתי אליו עומד כמה מילימטרים מולו עכשיו אישוניו הקטנים הצליחו לתפוס את צורתי. הוא הסתכל על הבוהק הירוק שיצא מעייני "נתחיל בלשבור סלעים. אחר כך אחפש הזדמנויות. אני מקווה שגורלי השתפר בעבודתו אם הוא יראה שאני עובד קשה יותר גם ההזדמנויות יגיעו" .


תגובות (1)

אני לא מתחבר לסיפורים אבל אמרתי אחריי כל ההשקעה שהשקעת בי אני חייב לפחות לנסות לקרוא . התחלתי מפרק אחד שזרם לי אז אמרתי אני אקרא עוד אחד. בחלק השלישי אני כבר הפכתי למכור זה כל כך מעניין שאם זה היה ספר כנראה הייתי קונה אותו לפי דעתי את צריכה להמשיך לכתוב פה חסר לי אנשים שכותבים פשוט "ללב" כמוך קראתי עוד הרבה קטעים וגם את ה"קצת עליי" אני ואת מאוד דומים שנינו אוהבים לחקור את נפש ההאדם ו אנחנו גם מאוד אוהבים להציג את המסר שלנו בצורה ברורה ונוקבת . ואם אנשים לא אוהבים מה שאנחנו כותבים לא אכפת לנו . שמתי לב לקטע שלך עם האות א' שזה כל כך מושלם. בכל מקרה אני לא יחפור לך עוד רק רציתי להגיד שהכתיבה שלך מדהימה מושלמת מבחינת תוכון וכמובן הכי משאירה טעם של עוד מחכה לקטע או לסיפור הבא שלך תודה :)

11/04/2019 23:44
סיפורים נוספים שיעניינו אותך