מקפקפים שלי! season 1 episode 1

robux 23/03/2019 660 צפיות 4 תגובות

קרין : יום אחד היה קןף נווד זקן עם הרבה הרבה הרבה הרבה שגיאות כתיב למשל ככה הוא דיבר קוף זקן : עניי כוף זכן קרין : אוקיי אז נמשיך בסיפור שלנו והנווד הוא הגיבור בסיפור רק מזכיר אז הוא מצא ברווז קופיקו רק זקן : איי ברבז ברווז רנדומלי בשם האנדסום : D: היי זקני מה קורה רוצה לשתות קצת קפה פה ושם קופי המבוגר : יאללה בכפק חבבי נלח לשטוט הל העבן שם קרין : ואז כשהם ישבו אל האבן הזאת דרת ווידר אדון האופל : דן דן דן דן דן דן! דן דן דן! דן דן דן דן! דדן! דן דדן! קופי : הי סבא הי אדון האופל הי Handsome כולם ביחד : כן מה קורה שלום! פופו איפה השרותים פה? דן דן דן הי אתם והי גם אתה קוואק! קוואק! או או הא הא קופילה הנסיכה : הצילו!? הצילו!? מי יוכל להציל אותי מאסטר קופים הרשע מאסטר קופים הרשע : הא הא הא אתם לא יכולים להציל את הנסיכה כי אתם רק נובים בלול 0 כי אתה נווד זקן ואפס!? קרין : אוווווו וואי וואי איזה מכה וואלה אתה באמת נוב נוודי גיחוך גיחוך* סוף הפרק ומה יקרה בפרק הבא!? מעניין מאוד תשערו כאן בשביל עוד פרק של הקפקפים שלי. תגיבו למטה בתגובות בסיפור שלי! עם אתם רוצים קצת ספוילרים וכשאתם תגידו לי מה לעשות בפרק 3 כי ב-2 אני כבר חשבתי מה לעשות? (: תגיבו בתגובות עם אתם רוצים עוד פרק!


תגובות (4)

אחלה סיפור טיפה לא מובן אבל אחלה בסהכ

23/03/2019 14:14

do u lov ma monkeys @Emanuel

23/03/2019 14:28

    ya

    23/03/2019 20:00

ya am lov yur monkeys u strager danger @robux

23/03/2019 19:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך