שחר בינב ©
הפרק השני שלי יוצא לדרך . מקווה שתהנו !

נערת חצות-פרק 2\שחר בינב ©

שחר בינב © 15/03/2019 546 צפיות אין תגובות
הפרק השני שלי יוצא לדרך . מקווה שתהנו !

פרק 2 – מבצע קרקעי :

"תתכוננו להמראה !!" צועק מפקד הפלוגה סיימון כשכולם כבר מוכנים בתוך המסוק . מחשבות , ותפילות אחרונות לפני שיוצאים למבצע הקרקעי בתוך שטח עיראק.
עם כל התחמושת , הקסדות והנשקים כבר טעונים. ואז אני בוחר דווקא להיסתכל מימיני ולראות איך לילי מרגישה ואם היא מוכנה או ששכחה משהו .
היא חייכה אליי ואמרה לי שהכל בסדר והיא מחכה כבר שנגיע . אני הייתי לחוץ מאוד … שאלתי המון שאלות ולא מצאתי אף תשובה אחת , מתי נחזור ? לכמה זמן המבצע ? האם אראה שוב את ההורים שלי ? פשוט לא נגמרו . אבל אני עם הפנים קדימה הריי למה אנחנו כאן אם לא לשרת את המדינה שלנו בכבוד .
השעה כבר 21:30 . מפקד הפלוגה הגיע לאחל לנו בהצלחה כי הוא טס עם כל המטה במסוק אחר , הוא אמר לנו "אני גאה בכם ויודע שאתם מוכנים למבצע הזה ,אני יודע שלרובכם יש שאלות שלא ענינו עליהם אבל אתם חייבים להבין שזה מבצע חירום ! בגלל שהותקפנו על ידי מטוס עיראקי בשטח הימי של האוקיינוס השקט.כך שגם לי היו לא מעט שאלות . אני מקווה שתהיה לכם דרך צלחה ! ובוא נראה להם מי אנחנו ,נתראה בשטח !" וכולנו ענינו "כן המפקד" זה יהיה רגע שלא אשכח לעולם , אי אפשר אפילו לתאר את ההרגשה של כמה מורל הוא הכניס לי וללילי באותו רגע . הסתכלנו אחת על השני ,החזקנו ידיים . והמסוק התחיל להמריא . אמרו לנו שזו טיסה שניקח לכל היותר 5 שעות . אבל אני ולילי הרגשנו שזאת טיסה שפשוט לא נגמרת . הצלחנו לישון כמה שעות ואז היה הסימן הזה שלא רצית לשמוע . אזעקת צניחה באמצע חדר הפליטה מהמסוק שאומר שאנחנו כבר בשטח עיראקי ואנחנו אמורים לצנוח בכל רגע מעכשיו .
נפתחה הדלת , רוח פרצים של 1076 רגל באוויר נכנסה למסוק . המפקד של הצוות שלנו ניגש לקדמת הדלת והכין אותנו לצניחה . זה רגע כזה שאתה שוקע בוא לכמה דקות כי אתה יודע מה הולך לקרות , ואתה מרוכז רק בדבר אחד …פשוט לא למות. הסתכלתי על לילי ראיתי שפתאום היא הרבה יותר לחוצה והיסטרית , כל הגוף שלה התחיל לרעוד ואז ברגע אחד , ראיתי אותה פשוט קופצת מהמסוק ואחרי אפילו לא שניה אחת קפצתי אחריה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך