שחר בינב ©
הפרק השלישי בסדרה מקווה שתהנו אשמח לתגובות וביקורות .

נערת חצות-פרק 3\שחר בינב ©

שחר בינב © 20/03/2019 539 צפיות אין תגובות
הפרק השלישי בסדרה מקווה שתהנו אשמח לתגובות וביקורות .

פרק 3 – קדימה להסתער ! :

הנחיתה הייתה קשה , ספגנו אש מכל עבר , כאילו ידעו שאנחנו יוצאים למבצע הזה . חילופי אש כבדים בין האוייב לכוחותינו . טענתי את הנשק ורצתי לכיוון לילי שתפסה עמדה טקטית מאחורי סלע גדול והצטרפתי אליה . היא מימין ואני משמאל פשוט יורים על אלפי חיילים עיראקים , "תתכופפי !" צעקתי לה ,ראיתי צלף באחד החלונות של הבניין הגבוה מזרחית אלינו . היה מסוכן , פחדתי וקור איימים חדר לתוך הזיעה הקרה של האדרנלין אחרי לחימה והקפיא אותי . אחרי שהלחימה נרגעה קצת , קיבלנו אני ולילי טיפול עזרה ראשונה מקייל החובש של המחלקה .עלינו על הציוד חזרה והתחלנו להתקדם מערבה לכיוון המטה של אל-חמוסי , הטרוריסט המבוקש שהיינו צריכים לתפוס . אחרי 3 ק"מ הגענו לתוך יער חשוך בלילה והדלקנו מדורה כדי לישון קצת ולאכול משהו בשטח .הסתכלתי על לילי היא נראתה לי לא רגועה , מחשבות הטרידו אותה בלי סוף . ניגשתי אלייה כדי לעודד אותה ולחבק אותה ופתאום שמתי לב שיש לה תנועות מוזרות וחדות ,כמו של נפגעי חרדה בזמן התקף . חיבקתי אותה חזק כל הלילה ולא עזבתי כדיי שהיא תרגיש שהיא לא לבד .
למחרת בבוקר התקדמנו לכיוון יעד תקיפה נוסף , מסגד דרומית לעיראק .אני הייתי אמור לפתוח את התקיפה בזריקת רימון על הדלת הקדמית של המסגד . בפיצוץ … לילי איבדה את זה היא קיבלה את ההלם קרב , קפאה ולא תפקדה בכלל. בזמן שהיו חילופי אש במסגד שמתי לב שהחובש שלנו מפנה אותה מהשטח באותה קפואה … לא ידעתי מה הולך איתה , התרכזתי בלהילחם .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך