סוד החרב הקסומה

21/11/2021 276 צפיות תגובה אחת

ויאמר התנין לאלמוני בשחור: נכשלת, ועתה תן לי לתת לך הוראות. לך לעיר המכשפים שם תמצא מכשפה בצריף בודד ושמה גאיה. היא תאמר לך איפה נמצאת חרב הקסמים. ועתה לך לשם! אל תעצור בדרך. וילך דרך ארוכה עד שהיגיע לעיר המכשפים וישאל על המכשפה גאיה ויגידו לו שהיא נמצאת בקצה רחוב הרפאים. ויבוא אליה ויינקוש בדלת ותפתח את הדלת המכשפה גאיה והיא מכוערת מאוד. ויאמר אליה:איפה חרב הקסמים? ותאמר לו: היא תקועה בסלע על גבי הר. כל מי שיקח אותה יוכל לבקש מה שהוא רוצה ,לתקוע את החרב באדמה והיא תמלא את משאלתו. ויאמר לה תודה וילך להר גדול ויעל אל סלע ויקח את החרב התקועה בסלע. ויחזור למדבר ויתקע באדמה ויאמר: העלי לי איש בוץ ענקי! ויעל מהאדמה איש בוץ ענקי ויקרא לו גוליית השחורי. ויעל על הר גבוה מאוד ויאמר לעם השרפסי: אם תנצחו אותי והיינו לו לעבדים. ואם אני אנצח אתכם תהיו אתם לעבדים לאלמוני בשחור. ויתגרה בעם השרפסי ויקלל את אלוהי השרפסים. וישמע בנו הצעיר של ארנבי ושמו איתמר את גאוותו של הענק ויאמר לאבין ארנבי: הינני הולך והיכתי את הענק הזה. ויאמר לו: לך ותהיה ברכתו של שורפווס עליך. ויעל על ההר ויראה אותו גוליית השחורי ויבזהו כי היה נמוך קומה. ויאמר: את הגמד הזה שלחתם? הינני והורגו. ויאמר לו אבייתר: אני אנצח אותך וידעו כולם מי האלוהים של עם השרפסים. ויבוא אליו אבייתר ויאמר: שורפוס הראה נא עתה את כוחך. ותרעד האדמה לפתע וייפער בור וישקע בבור ויהפך לבוץ. וינוס האלמוני בשחור וייסתגר בטירתו כי פחד להיות עבד. הסיפור הבא: חוכמתה של אושרית.


תגובות (1)

נחמד, מזכיר את סיפור דוד וגוליית (מן הסתם בכוונה)

25/11/2021 01:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך