adi swagirl
הפרקים אמורים להיות קצרים ולא יותר מידי ארוכים בגלל שזה סיפור בהמשכים... 3 תגובות לכל פרק ואני ימשיך. הסיפור מסופר מנקודת המבט של הילדה, היא כותבת אותו רק ביומן ושום דבר לא קורה בחיים האמיתיים אלא קרה כבר..
מקווה שתאהבו(-:

סיפור בהמשכים – לאבד את אבא פרק 1

adi swagirl 14/01/2013 1390 צפיות 2 תגובות
הפרקים אמורים להיות קצרים ולא יותר מידי ארוכים בגלל שזה סיפור בהמשכים... 3 תגובות לכל פרק ואני ימשיך. הסיפור מסופר מנקודת המבט של הילדה, היא כותבת אותו רק ביומן ושום דבר לא קורה בחיים האמיתיים אלא קרה כבר..
מקווה שתאהבו(-:

" היי , אני יעל . ילדה בת 14 מבאר שבע . זה היומן שלי , קיבלתי אותו כמה שנים לפני מותו של אבי . מאז מותו אני כותבת ומתעדת כל יום ביומן הזה ..
אז איך הכל קרה ? למה אבא שלי מת אתם שואלים ?
אז הכל התחיל ב6.8 ביום חמישי . נסענו אני ואבא שלי לצניחה חופשית , בתור מתנה ליומולדת שלי שהייתה ב4.8 .
היינו דקה לפני הצניחה מהמטוס , צנחנו שתינו . לא הצלחתי לפתוח את המצנח אז אבא עזר לי עוד לפני שפתח את שלו ..
נחתנו מהר מידי . הוא לא הספיק לפתוח את המצנח והוא פשוט מת שם על הקרקע ..
ישר התקשרתי למגן דוד אדום ולמשטרה , באו ופינו אותו ולקחו אותי הביתה ברכבת .
מאז .. הכל נראה ' אפור ' .
אמא שלי …… לא נראה לי שיש אחת כזאת .
היא נטשה אותי ואת אחותי הגדולה שני בת ה17 שהייתי בת שנתיים .
לא הספקתי להכיר אותה , היה לנו קשיים בבית והיא נאלצה לעזוב . היא לא רצתה להתמודד יותר עם כל זה , אז היא השאירה את אבא שלי לטפל בנו לבד .. היינו קטנות . לא ידענו שהיא תעזוב לתמיד ….
אני ואחותי לא מסתדרות כל כך , יש לה את החבר שלה ניר . הם כל הזמן ביחד ואין לה דקה של שקט אליי .
בכללי היא לא כזה מחבבת אותי . מאז מותו של אבא היא רק כעסה עליי על שלא נתתי לו לפתוח את המצנח ולהסתדר בעצמי .
אף אחד לא באמת הבין מה קרה שם . זה היה עניין של חיים או מוות …
בקיצור , בגלל זה היא לא מחבבת אותי כל כך , היא כל הזמן מתרחקת ממני ומתייחסת אליי בזילזול .
יש לי חברה אחת הכי טובה , ליטל זהו שמה . ליטל היא הילדה הכי נחמדה שאני מכירה בבאר שבע . היא לא שופטת אותי על מות אבי .
היא עוזרת לי ותומכת בי , היא תמיד שם איתי , היא מצחיקה ונחמדה . היא החברה הכי טובה שיש !
אני וליטל כל הזמן ביחד . אנחנו ממש כמו אחיות . בגלל שאני רוב הזמן לבד בתוך עצמי , הורים של ליטל מרשים לי להיות אצלם מיום ראשון עד חמישי , ובחמישי לחזור הביתה .
אני מבינה אותם , זה עוד טרחה להחזיק עוד ילדה אצלם בבית .
בחמישי ושישי ליטל באה אליי , בשבת אני מפנה זמן לשיעורים ולשינה .
הגיע הלילה ואני צריכה ללכת לישון , אז לילה טוב יומן , אמשיך לכתוב מחר (: "


תגובות (2)

תמשיכי מהררררר אבל מהררררררררר
עברו 2 שניות ולא המשכת!
תמשיכי
נונווווווווונו
;)))

14/01/2013 09:51

חבל שאין לך עוד קוראות אבל אני ממש אהבתי. תמשיכי!

18/01/2013 03:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך