סיפור על 1D – פרק 1

בר D: 29/10/2012 791 צפיות 8 תגובות

"ג'סיקה את באה כבר?" בן דוד שלי צעק לי מלמטה.
"כן כן יורדת" אמרתי וירדתי במהירות במדרגות לבושה
במכנס ארוך ג'ינס בהיר וחולצה כחולה גדולה ונעלי סניקרס כחולות
יצאנו החוצה, הוא נעל נכנסנו לאוטו ויצאנו לדרך.

אוקי. בטח לא הבנתם עוד, אז אני יסביר.
קוראים לי ג'סיקה אלון אני בת 16 וחצי מלונדון.
יש לי שער חום שהוא חלק ובקצוות יש לי בקבוקים גדולים יפים ועיניים ירוקות.
יש לי חברה טובה אחת שקוראים לה אשלי והיא כמו אחותי.
אני גרה עם בן דוד שלי שקוראים לו ג'ייק והוא כמו האבא השני שלי.
אבא שלי נפטר כשהייתי בת שנה ולפני שנתיים אמא שלי מתה ממחלת הסרטן,
אז ג'ייק לקח אותי לגור אצלו. בהתחלה היה לי קשה כי לא היה לי נעים שהוא קונה לי כל
מה שאני רוצה וביקשתי ממנו לא לעשות את זה אבל עם השנה שעברה אני וג'ייק ביחסים טובים מאוד. לג'ייק אין חברה. יש לו אולפן הקלטות מפורסם ולפעמיים הוא טס עם כמה זמרים למסע ההופעות שלהם. אני אוהבת מאוד לשיר וג'ייק גילה אתזה רק לפני חצי שנה כשחשבתי שהוא לא בבית ושרתי לעצמי. ממש נבהלתי כששמעתי אותו מוחה כפיים והוא אמר לי שהקול שלי ממש יפה אבל ביקשתי ממנו שלא ינסה לגרום לי להקליט או משהו כי אני ממש ביישנית. אני גם מנגנת בגיטרה פסנתר וכותבת שירים. יש כמה שירים שכבר יש להם הלחנה ואולי שתי שירים או שלוש שערכתי אותם באולפן אבל הם אף פעם לא יצאו כי לא רציתי.
עכשיו לאן אנחנו נוסעים? לאולפן ההקלטות של ג'ייק כי הוא צריך להפגש עם איזה להקה מפורסמת.
טוב בואו נמשיך(:

ג'ייק החנה את המכונית ונכנסנו לתוך האולפן.
אני: איפה אמור להיות הלהקה הזאתי?
ג'ייק: הם כבר בדרך את רוצה לשתות משהו ג'ס?
(ג'ס זה כינוי חיבה)
אני: כן שוקו(:
ג'ייק הלך להביא לי שוקו ולו קפה ואני נכנסתי לאולפן. אני פשוט נמשכת לשם כל הזמן. התיישבתי ונגעתי בקלידים. תחושה של צמרמורות עברה. התחלתי לנגן סתם איזה מנגינה, מתחברת אל המוזיקה והצלילים. תמיד הייתי חושבת מה הייתי עושה בלי מוזיקה?
כשסיימתי הסתובבתי וראיתי את ג'ייק נוקש על הזכוכית מחייך אליי ומסמן לי לבוא.
חייכתי חיוך קטן ויצאתי החוצה. ראיתי 5 בנים נראים קצת יותר גדולים ממני מדברים וצוחקים ועוד איזה 3 אנשים, כנראה באו איתם. ג'ייק העביר לי את השוקו ואמר לי בשקט אם אני רוצה לשבת פה או להסתובב. תאמת לא היה לי כוח להשאר אבל אמרתי לג'ייק שאני יישאר מקסימום אני ילך להסתובב פה. הלכתי להתיישב בכיסא בצד וראיתי אותם מבחינים בי מחייכים. נראים לא רע חשבתי לעצמי. הוצאתי את האייפון שלי והתחלתי לסמס לאשלי. באותו הזמן גם הקשבתי למה שהם אומרים. מסתבר שקוראים ללהקה הזו וואן דיירקשן והם באו לדבר עם דוד שלי לגבי המסע ההופעות שלהם. אוי לא אני לא רוצה לטוס למסע הופעות של כמה חודשים. אף פעם לא הייתי עם ג'ייק אבל זה נשמע משעמם בטירוף. לפתע ראיתי אותם עומדים ונכנסים לאולפן ההקלטות. בטח ג'ייק רוצה לשמוע אותם. הם התחילו לשיר והסתכלתי עליהם. הם שרים די נחמד קצת הקול שלהם היה מוכר. כנראה איזה שיר מוכר שכולם מכירים וגם אני שמעתי. פתאום קיבלתי שיחה מאשלי, ויצאתי החוצה.
אני: הלו?
אשלי: ג'ס תגידי לי שוואן דיירקשן נמצאים באולפן ההקלטות של בן דוד שלך !!
אני: מה? O_O איך את יודעת שהם פה?
אשלי: זה מופיע בכל אתר שלהם כאלו דההההההההההה
לפתע נזכרתי מאיפה אני מכירה אותם. אשלי היא מעריצה שרופה שלהם והיא תמיד חופרת לי עליהם
אני: ואו אשלי זה כזה מדהים ><
אשלי: טוב טוב את שקט אני באה אלייך עכשיו זו הזדמנות של פעם בחיים !
אני: טוב טוב תבואי את לא באחריותי אם קורה אסון D:
אשלי: שאש טוב אוהבת אותך ביי
אני: ביי-.-"
ניתקנו וחזרתי וראיתי שהם לא שם. הייתי צריכה להודיע לג'ייק אז חיפשתי אותו וראיתי אותו יושב עם החמישה. נו מה תתחתנו וזהו כמה אתה יכול להיות איתם?
לא רציתי להפריע באמצע אז פשוט ישבתי בספסל ליד שם ואז שמעתי מרחוק דלת נפתחת ואת אשלי רצה בטירוף לכיווני.
אני: ואו את ממש מהירה ! O_O
אשלי: מיומנות מיומנות D:
צחקתי ואשלי קפצה מהתרגשות.
אשלי: איפה הם איפה הם ?!
התצבעתי על החלון הקטנציק שליד הדלת והיא ראתה אותם וצעקה צעקה. הורדתי את אשלי ואמרתי לה להיות בשקט במילא גם לא חשבתי שבאמת תבואי.
אשלי: טוב נו מה את רוצה הם כאלו נסיכים. מה הם עושים פה בכלל?
אני: לא יודעת לא כלכך הקשבתי משהו בנוגע לסיבוב הופעות שלהם, שהם רוצים שג'ייק יצטרף בגלל ההפקה לא יודעת..
אשלי כמעט התעלפה.
אשלי: את הולכת אולי להיות עם וואן דיירקשן במסע הופעות ?!!!!!!!!!!!
אני: מקווה שלא
אשלי: סתמי וואי איזה כיף לך הלוואי עליי !!
אשלי התיישבה לידי והמשכנו לפטפט ולצחוק ואז ג'ייק יצא.
ג'ייק הסתכל עליי וראה את אשלי לידי ונתן לי מבט של מה היא עושה פה אבל אז חייך ואמר "היי אשלי"
אני: מה אתה רוצה היא שמעה שהם פה אז היא רצה פשוט לכאן.
אשלי: חי חי סליחה(:
בדיוק הבנים יצאו מפטפטים. אשלי כמעט לא נשמה.
אשלי: א..את…אתם וו..וואן דיירקשן עאאאאאאאאעאאאאאאאאאאאאעאאאאא!!!
סתמתי את האוזניים חזק ואשלי צרחה.
הם גם בערך ניסו לשמור על חיוך ושהיא הפסיקה לצרוח הם אמרו לה היי.
אשלי רצה אלייהם וביקשה חתימה צילום חיבוק ומה לא?
ג'ייק התיישב לידי.
אני: טוב שהם לא יאנסו אותם גם חחח
ג'ייק: טוב הם להקה מפורסמת מאוד. כנראה אנחנו ניהיה בסיבוב הופעות שלהם שזה בערך שנה
אני: מהההההההההההההה?!


תגובות (8)

חח מהמם!! תמשיכי!! :)

29/10/2012 12:16

חחח מדהים תמשיכי! ♥

29/10/2012 12:54

איזה הממם!!!!!! תמשיכי!!!!

29/10/2012 13:09

תמשיכי מהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29/10/2012 14:59

יפה מאוד תמשיכי רק מספר דברים שרק ישפרו את הסיפור:
כשדמות מדברת תעשי בלבלבלב אמרה אשלי
ולא אשלי: בלבלבלבל
ואל תעשי סמיילים, זה מוריד מהערך של הסיפור כי זה לא צ'אט בפייסבוק..

29/10/2012 22:43

חחח מיומנות מיומנות אהבתי
תמשיכי!!!!

30/10/2012 11:14

תודה אבל פשוט אני ממש רגילה לכתוב עם סמיילים אני מקווה שעם הזמן אני יספיק לכתוב כי זה כבר הרגל XD
ינסה כמה שיותר לא לשים

30/10/2012 11:47

וואוו סיפור פשוט מ-ה-מ-ם !!!!
דחוווווף המשך !

10/12/2012 13:49
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך