בר D:
אני רק רוצה להגיד שאני מצטערת אם זה יפריע לכם הסמיילים או שאני כותבת ככה: בלבלב
ולא ככה "בלבלב" זה פשוט עיניין של הרגל. אני בסוף יתרגל לכתוב
טוב תהנו(:

סיפור על 1D – פרק 2

בר D: 29/10/2012 677 צפיות תגובה אחת
אני רק רוצה להגיד שאני מצטערת אם זה יפריע לכם הסמיילים או שאני כותבת ככה: בלבלב
ולא ככה "בלבלב" זה פשוט עיניין של הרגל. אני בסוף יתרגל לכתוב
טוב תהנו(:

בפרק הקודם :
ג'ייק התיישב לידי.
אני: טוב שהם לא יאנסו אותם גם חחח
ג'ייק: טוב הם להקה מפורסמת מאוד. כנראה אנחנו ניהיה בסיבוב הופעות שלהם שזה בערך שנה
אני: מהההההההההההההה?!

ג'ייק: כן הם גם מוזמנים היום לארוחת ערב אז כדאי שנחזור ונזמין קייטרניג כי אני לא יודע לבשל את מכירה אותי XD
אני: כן אני זוכרת את הפעם הראשונה והאחרונה שלך שניסת לבשל חביתה וכמעט שרפת את כל המטבח.
ג'ייק צחק וגם אני כי הצחוק שלו ממש מדבק.
אחרי שאשלי הצטלמה עם הלהקה נפרדתי לשלום ממנה בחוץ.
אשלי: אז תספרי לי איך הלך אצלכם בארוחה! חסר לך שלא(;
אני: חח אל תדאגי קרציי
אשלי: אוהבת אותך גם ♥
אשלי נכנסה לאוטו ואני נכנסתי לאוטו של ג'ייק מחכה לו שהוא יסיים לדבר איתם.
הם יצאו החוצה וג'ייק נכנס לאוטו. הסתכלתי בחלון עליהם וג'ייק התחיל לנסוע.
אני: וואה כמה אתם מדברים!!
ג'ייק: מה את רוצה זה בענייני עבודה. הם ממש גם נחמדים.
אני: מדהים. אמרתי בציניות
הגענו הביתה ופשוט הלכתי לחדר. הייתי כל כך עייפה. החלפתי לפיג'מה ונכנסתי לישון.
הרגשתי איך עיניי נעצמות לאט לאט.
הרגשתי פתאום שמשהו מעיר אותי וראיתי שזה ג'ייק. לא הבנתי מה השעה והיה בעצם שבע וחצי ובשמונה הם אמורים להיות פה. ואו ישנתי יותר מאיזה שלוש שעות.
ג'ייק יצא והחלפתי למכנס קצר וחולצה לבנה יפה כזו ופזרתי את השער.
ירדתי לסלון וישבתי על הכורסא לוקחת את הגיטרה ומנגנת. ג'ייק היה עסוק בלשים את האוכל על השולחן שהזמין מהקייטרינג. הסתכלתי עליו וחייכתי ושמחתי איך יש לי בן דוד כזה מדהים שהחליט לשמור עליי. שמתי את הגיטרה עליי ותופפתי תיפופים בשקט ולפתע שמענו צלצול בדלת. ג'ייק פנה לפתוח ואני המשכתי לשבת. הבנים נכנסו והם היו לבושים בחליפות ובגדים יפים כאלו. איזה חמודים.
ג'ייק אמר שלום להם ולמנהלים שלהם וכולם התיישבו על הספה הגדולה שלנו למרות שאנחנו רק 2 תמיד אני וג'ייק.
אחד מהבנים: היי לא הספקנו להכיר אותך, איך קוראים לך?
אני: ג'סיקה נעים להכיר (:
חייכתי אליהם.
אחד מהבנים: אני ליאם,
אחד מהבנים: אני זאין,
אחד מהבנים: אני הארי,
אחד מהבנים: אני לואי
אחד מהבנים: ואני נייל.
בדיוק ג'ייק קרא לכולם לשבת וכולנו התיישבנו.
שמתי לי בצלחת ספגטי בלונז אחד מהמאכלים האהובים עליי !
ג'ייק: טוב אז אני מודיע עכשיו שהחלטתי לבוא איתכם למסע הופעות.
הסוכנים של הלהקה חייכו והבנים שמחו. רק אני התעצבנתי. מה אני צריכה עכשיו שנה להיות בסיבוב הופעות ?! מה ?!
העפתי מבט מעוצבן לג'ייק קמתי וחייכתי חיוך מזויף, לוקחת את הצלחת שלי לכיור ועולה במהירות לחדר. התעצבנתי כל כך. ממש לא רציתי לבוא וגם ככה ג'ייק לא יסכים לי להשאר.
התיישבתי על המיטה בוהה בנקודה מסוימת כמו שתמיד אני עושה כשאני עצבנית ושמעתי דפיקה בדלת. הנדתי את ראשי ואמרתי פתוח.
זה היה אחד מהבנים האלו של הלהקה חייך ואמר אם אפשר להכנס.
הנהנתי עם הראש באיטיות.
הוא: אז קוראים לך ג'סיקה נכון?
אני: כן רק תזכיר לי איך קוראים לך? הרי אני אצטרך להיות איתכם לפחות יותר מחצי שנה
אמרתי אתזה קצת בעצבנות, נקווה שהוא לא שם לב.
הוא: אני ליאם נעים להכיר.
הוא חייך אליי חיוך חמוד ואני החזרתי חיוך קטן.
ליאם: למה הלכת מקודם עצבנית?
אני: סתם עזוב לא משהו שקשור אליכם
ליאם: אוקיי(: אם את רוצה את יכולה לספר לי
אני: אני כבר מעדיפה שלא אבל תודה בכל אופן אתה ממש חמוד(:
ליאם חייך, קם והתקדם לדלת ואז התסובב ואמר
ליאם: את באה?
חייכתי וירדתי איתו למטה וראינו את כולם יושבים על הספות והרבה רעש היה.
ליאם ישב ליד הבנים ואני ליד ג'ייק.
בסך הכל בהמשך הערב המשכנו לדבר כולנו העברנו חוויות דיברנו על הסיבוב הופעות והיה ממש מצחיק.

~שבוע לאחר מכן~

עבר שבוע, אני די בליתי את השבוע עם הבנים והם כמו האחים הגדולים שלא היו לי ואני מתה עליהם.
אשלי עשתה בשבילי מסיבת פרידה וישנה אצלי והלכה עכשיו. ג'ייק בעיסוקים כל היום עם הסוכנים ואני עכשיו מכניסה את כל הארון שלי למזוודות.
בערב הטיסה ועכשיו רק אחרי הצהריים. כמעט סיימתי לארוז את הכל. החדר שלי די ריק כי אנשים ישכירו את הבית שלנו בזמן שניהיה בחול. חשבתי לעצמי איזה מוזר זה יהיה בלי אשלי. בלי החברים שלי. אבל גם חשבתי על היתרונות שלהסתובב בכל העולם לבקר מקומות חדשים.
הרגשתי שאני ממש עייפה אז עצמתי את העיניים לכמה זמן.
הרגשתי שמשהו מעיר אותה מהר וראיתי את ג'ייק לחוץ ואומר לי "מה את עושה ?!?! קומי צריך ללכת לטיסה היא עוד שעתיים!". כשג'ייק אמר את זה קפצתי במהירות ולבשתי סווצ'ר סגול גדול וג'ינס בהיר ארוך ונעלי סניקרס סגולות.
הורדתי במהירות את המזוודות וראיתי את ג'ייק עם המזוודות שלו מחכה לי. הוא התחיל לקחת לי את המזוודות ולקחתי מהשיש תפוח וחטיף שוקלד. שיהיה לי כשאני יהיה רעבה.
ג'ייק ואני נכנסנו למונית ונסענו לשדה התעופה. לא הבנתי איך נחכה כל כך הרבה זמן בתורות. ראיתי שהמונית מחנה בצד השני של השדה התעופה איפה שכל המסלולים של המטוסים. פתאום ראינו מטוס ענקי לידנו. ג'ייק לקח את המזוודות שלו ואני לקחתי את שלי.
אחרי שלקחו לנו את המזוודות עלינו למעלה ולפני זה צילמתי את עצמי בדיוק שאני על הקצה של המדרגות ואז פתאום כל הבנים הצטרפו ורואים אותי ומאחורה אותם עושים פרצופים מצחיקים.
צחקתי הסתובבתי וחבקתי כל אחד מהם. נכנסנו למטוס וזה היה הדבר הכי ענקי שראיתי !
כמו בית מלון רק במטוס.
הארי: שלא יכנס לך זבוב לפה.
אני: סתום XD
הממטוס הזה ענקי !
הארי: גם אני הייתי ככה בפעם הראשונה.
כולנו התיישבנו על הכיסאות הענקיים לוקחים שוקלדים וכל מיני משקאות טעימים(לא אלכוהול XD)
אני: אז מה המקום הראשון שנהיה בו ?
הם: ניו יורק ! D:
אני: יאי !!!!!!!!!!!


תגובות (1)

תמשיכי !!!!

11/12/2012 03:18
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך