Who Is Mia Anyway
אז עד כמה שזה נראה שטחי וכמו כל סיפור ערסים, זה ממש לא יהיה כזה! מקווה שיהיו תגובות (:

עדן ונתנאל ~ סיפור ערסים קצת אחר – הקדמה.

Who Is Mia Anyway 11/09/2014 872 צפיות 2 תגובות
אז עד כמה שזה נראה שטחי וכמו כל סיפור ערסים, זה ממש לא יהיה כזה! מקווה שיהיו תגובות (:

עדן רביבו- היי אני עדן, בת 17. בת הזקונים במשפחה.
יפה? תלוי. שיער חום שמגיע את המותניים, עיניים ירוקות, וצבע עור בהיר, אני פשוט מהטיםוס שלא מצליחים להשתזף. אני די נמוכה, מה שתורשתי ודי מעצבן.
ההורים גרושים, וככה זה עדיף. אני גרה עם אבא שלי, אורן. אחי הגדול, בן 21, נאור ואחותי, בת 19, נועה.
החברים הכי טובים שלי, ספיר, דור ונתנאל.

אורן רביבו – בן 21. גבוה, שזוף, שיער שחור וקצר, עיניים חומות, בקיצור, לא נראה אח של עדן בכלל. חברה האחת והיחידה ליאן.

נועה רביבו- בת 19, חבר- אין, גבוה, מעט מלאה, שיער שחור וקצר, עיניים חומות ועור בהיר, מאוהבת במשפחה היפה שלי.

ספיר סופר- בת 17, עדן רביבו החברה הכי מושלמת שיש. גבוה, תלתלים בלונדיינים וטבעיים, שזופה, עיניים חומות, בת יחידה למשפחה מושלמת.

דור אדם- האחד והיחיד! עדן רביבו כמו אחותי הקטנה, נתנאל כמו אחי וספיר אהובתי. עוד כמה חודשים 18, כיתה י"א. שזוף, שרירים, עגיל בגבה, שיער שחור, עיניים חומות, וואלה אולי נשמע רגיל אבל הכי נדיר שיש. חברה? אין. אקסיות? יש בשפע. מעשן, ומסיבות וטראנסים זה בדם.

נתנאל מזרחי – בן 17.5, בן יחיד לאמא מושלמת וחד הורית. גבוה, שרירי, שיער חום, שזוף מן הסתם כל היום בים. גלישה בים זה ה-דבר! עיניים כחולות, גומות. החבר הכי טוב דור, וכמובן המדהימות עדן וספיר. מעשן, וגיטרה וחוף ים זה כל מה שאני צריך.


תגובות (2)

נשמע ממש יפה תתחילייי ואני אשמח עם תקראי את הסיפורים שלי :)

11/09/2014 22:46

מסוקרנת לדעת מה יקרה כבר תמשיכי :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

11/09/2014 23:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך