על שתי בנות – פרק 2

16/12/2015 863 צפיות 2 תגובות

אנגלית, השיעור שאני הכי אוהבת בעולם!
לידי יושבת שירה כמובן, ושולחן מקדימה יושב עולה חדש.
הוא יודע עברית, אבל רק לפני שנה עלה לארץ מניו יורק.
קוראים לו ג'ייק, הוא גבוה ושרירי כזה, עיניים חומות בהירות-בוהקות ושיער שטני, בדיוק כמו שאני אוהבת.
שירה אומרת שהוא מסתכל עלי הרבה, אבל אני לא רואה איך דבר כזה יכול להיות אפשרי.
כולן רוצות אותו, הוא מצחיק וחכם, נראה טוב ומנגן על גיטרה, למה שהוא ירצה דווקא אותי?
העדפתי להתעלם מהצחקוקים של שירה כשהיא הסתכלה על שנינו והקשבתי למורה.
אחרי השיעור ג'ייק ניגש אלי כדי לשאול משהו בקשר לעבודה שאנחנו עושים בקבוצות- אני, שירה, עידן, ג'ייק ועוד ילדה בשם קרן ביחד באותה הקבוצה.
קבענו להפגש אצלי בבית כדי להכין אותה.
עבר יום הלימודים וכולם באו אלי, מיכל הייתה אצל "חברה".. היא אמרה לי לחפות עליה בזמן שהיא הולכת לחבר שלה.
"טוב אז נתחיל?", קרן אמרה. היא בין הילדות הכי חרוצות שפגשתי.
הצעתי להם משהו לנשנש והתחלנו את העבודה.
"על מה אנחנו בכלל עושים את העבודה? מישהו יודע?" ג'ייק שאל, והסתכל לכיוון שלי.
"על הסיפור שקראנו בכיתה", שירה ענתה וצחקקה.
ג'ייק המשיך להסתכל עלי וחייך, התחלתי לחשוב שאולי באמת שירה צודקת והוא רוצה אותי, אבל תוך כמה שניות התאפסתי על עצמי.
סיימנו את העבודה והשעה הייתה שבע בערב. אמא עוד לא חזרה הביתה, כרגיל.
כולם הלכו הביתה, רק ג'ייק נשאר כי הוא רצה לוודא שסיימנו הכל ולהדפיס.
הסתכלתי עליו ממוקד בעבודה וחייכתי, יש בו משהו שגורם לי להרגיש טוב יותר כשהוא לידי.
הוא קלט את החיוך שלי מזווית העין, חייך ואמר שיש לי חיוך מדהים.
באותו רגע פשוט הסמקתי והפלתי את כוס המים שהייתה על השולחן, כמה טיפוסי לי.
הוא עזר לי להרים את השברים מהרצפה ולנגב.
עינינו נפגשו ברגע שקמנו וזה פשוט קרה, הוא פשוט נישק אותי.
איך? איך הדבר שלא חשבתי שיקרה בחיים קרה לי? האם זה יכול להיות שמישהו כל כך מדהים יסתכל לכיוון שלי? הביישנית החנונית של הכיתה?
הייתי בהלם מוחלט, לא ידעתי איך להגיב, לא ידעתי מה לעשות כי לא התנשקתי מעולם.
והוא? הוא היה נינוח ורגוע, השפתיים הרכות שלו הרגיעו אותי והעיניים שלו נעצמו בעוד ששלי פתוחות מהמבוכה.
כשהשפתיים שלו התרחקו משלי הוא חזר לעבודה שלנו והדפיס אותה, כאילו לא קרה שום דבר, הוא פשוט חייך את החיוך הכובש שלו ושתק.

לפתע מיכל חזרה הביתה בוכה ורועדת…


תגובות (2)

תמשיכי..

16/12/2015 17:20

מותח, תמשיכי❤

16/12/2015 17:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך