JustEJ
הי!
מתחיל עכשיו הסיפור האמיתי ;)
מקווה שתהנו :-)
אני אשמח לביקורת בונה, הערות והארות כ-:
xoxo,
EJ

צעד אחד קרוב יותר- פרק 11

JustEJ 02/01/2013 570 צפיות אין תגובות
הי!
מתחיל עכשיו הסיפור האמיתי ;)
מקווה שתהנו :-)
אני אשמח לביקורת בונה, הערות והארות כ-:
xoxo,
EJ

פרק 11 ~אודרי~
מייקל ואני חיכינו מחוץ לחדר של איידן, הרמתי את הראש ונישקתי אותו קלות , הוא כרך את ידו סביבי בחיבוק אוהב וחייך אלי, את החיוך שלנו, הלוואי שהייתי יכולה לספר לו הכל, בלי לפחד שהוא ייפגע. ״ מה קרה אודרי שלי?״ הוא שאל, אחרי שראה את הבעת הפנים שלי שהשתנה.
״ לא כלום, אהובי״ אמרתי וחייכתי שוב.
הוא התנתק ממני. ״מה קורה כאן אודרי?״ הוא שאל בכעס. ״ לא כלום, מייקל״ עניתי והתקרבתי אליו.
הוא נסוג ממני.
הדוקטור נכנס ואמר לנו שסיימו את הבדיקות של איידן, ושאפשר להיכנס. נכנסנו שנינו. והתיישבנו משני צידי מיטתו.
״אייד, למה עשית את זה?״
״החיים שלי בזבל, קייט נפרדה ממני, משהו שאת יודעת עליו משהו״
״ זה לא כלום, היא מטומטמת, היא וברידג׳ט דיברו על פרויקט של ׳קולדפילד נכסים׳ שהם השקיעו בו כסף, ואחרי שהוא בוטל לא החזירו להם אגורה״ שיקרתי בקלילות.
״אממ… טוב״
״ תגיד אייד, בגלל זה מנסים להתאבד, בגלל שהחברה המטורפת שלך נפרדה ממך?״ מייקל שאל
״אין לי אף אחד״ איידן ענה בפשטות.
״ יש לך אותנו!״ מייקל התעקש.
״כן, החברים הכי טובים שלי, שיחד ארבע שנים״. שתקנו, לא היה מה להגיד.
״אני בטוח שאודרי תוכל לסדר לך מישהי מאצלה״ מייקל אמר בשקט.
״ אתם לא מבינים?! זאת הבעיה, אני לא יכול להסתדר בלעדיכם, אתם עוזבים אותי ליותר מכמה שעות, ואני אבוד״.
״ אתה מדבר שטויות״ אמרתי לו.
״ לא אוד, ממש לא, אתם תצליחו בחיים, אתם תלמדו בליגת הקיסוס, תתחתנו, תשיגו עבודות מדהימות ותלדו שני ילדים מושלמים. ומה איתי?!״ הוא כמעט צעק.
״ אייד, יהיה בסדר״ התעקשתי.
״ אל תהרסו את הממוצע שלכם, תחזרו לבית הספר, ׳קונסטנס- סנט. ג׳ודס, חינוך מינימלי בהשקעה מקסימלית׳ ״. הוא אמר.
״ממש לא״ מייקל אמר בקול שלא משתמע לשני פנים. ״נכון, אוד?״ הוא הוסיף ושאל.
״ אהה, בטח…״ עניתי.
״ אני לא מאמין עלייך, זה מה שחשוב לך, השליטה, הראיונות, לא החבר הכי טוב שלך״ מייקל התחיל להתרגז.
״ אנחנו בכל מקרה נהיה כאן כל היום, אחרי בית הספר, אז אני הולכת״. אמרתי , נישקתי את איידן על לחיו, ונפרדתי ממנו וממייקל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך