צרור המפתחות של מישה כהן

בחלל פעם טסה חללית ענקית אל כדוה"א. החללית התרסקה בלב האוקיינוס הרועש ונטרפה ע"י כריש עצום אשר אהב דיונונה קטנה. לצערו, הדיונונה לא אהבה חלליות גדולות אבל החללית הייתה טבעונית ולכן, כל החייזרים טבעו חוץ מהקפטן. הקפטן היה דיונון גיבור והדיונונה הייתה מאוהבת בו. הכריש לא שמח, הוא כועס על המערכת והפך לדינוזאור אנרכיסט. הדינוזאור שהוא אנרכיסט אהב את הדיונונה אבל לא היה לה שיניים והוא נגס בלחם מחמצת וזה הרגיש ממש מוזר, היה לזה השלכות. הקפטן הגיבור והדיונונה היו אגרטל בחללית. האגרטל הזה נשבר לרסיסים וממנו יצא הקפטן תולי חיתולי שאמר את הקוד הסודי. הוא צעק ברכת שלום לכל הילדים שבכדור הארץ. הם לא שמעו אותו כי הם היו רחוקים מאוד. הוא אהב את הדיונונה כל-כך והכריש קינא מאוד באהבתם. הכריש לקח גרזן והלך לחבוט בקפטן שנפגע קשות. הדיוננה לא יכלה לסבול את העובדה שהקפטן נפצע והחליטה לרצוח את הכריש עם השיניים החדות שלה. היא הרגישה שהיא מקיאה וגילתה שהיא לא יפה אבל הקפטן הכניס אותה להריון. כעבור 9 חודשים נולד ילד להם. הם קראו לו מישה. מישה היה בחור חזק מאוד ומאוד יפה תואר אבל מישה לא רצה להיות בעולם הזה בלי ידיים גדולות כמו אביו. הוא החליט שהוא יכרות את ידיו הקטנות וימכור אותן לבן בליעל אחר. הדיונונה הייתה עצבנית על מישה שכרת את ידיו הקטנות. היא החליטה להרכיב לו פרוטזה כמו יד של אלוהים בצבע צהוב. החומר היה פלטינה חזקה וגם יקרה. כשמישה רצה לזרוק את הכפפות, הדיונונה נתנה למישה את החללית שהתרסקה בירח זכרונה לברכה, שתהיה נשמתו צרורה בצרור המפתחות של מישה כהן. בינתיים, בכוכב זוריגון 5 משפחת בקבוקי ישראל פתחה חנות של פלאפל שקרסה בגלל סופת הקורונה של אבא בינואר 1996. משפחת כהן לוי השכנה של משפחת בקבוקי ישראל הייתה עשירה באורניום שמח מבית רמי לוי הקשוח והחבר מביא חבר הורס ושמו מישה כהן הדיונון והאגדה שקם מהמיטה הגדולה והנוצצת המלאה בכריות נוגט עם חלב כשהדיונונה החליטה לבצע את ההתאבדות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך