קימברלי וולנטינה

Bloddy bomb 21/01/2020 356 צפיות אין תגובות

קימברלי דה שונטה – האנטגוניסטית של הסדרה, בגלל שאיפותיה הגדולות היא מסוגלת להכול, אף אחד לא יעמוד בדרכה. גם לא אחותה התאומה , ולטינה שבה היא משתמשת להשגת המטרות הערמומיות שלה. היא מאוהבת בחואקין מנואל ומסוגלת להוציא את אהובתו מהדרך כדי להיות קרובה אליו עוד יותר. היא לוקחת מולטינה את כל מה שיש לה ואז מכניסה אותה לכלא על מעשה שמעולם לא הואשמה עליו.

ולנטינה דה שונטה- טובת לב , חכמה , יפהפייה, תמימה. יש בה הכול מהכול. להפך מאחותה התאומה , קימברלי. כשהיא מכירה את חואקין מנואל , עדיין היא החברה של פבלו סנטוס הרדיה עד שהוא עוזב אותה לטובת אישה אחרת.
ולנטינה מרגישה הרוסה ומושפלת מכך שהגבר שאהב עזב אותה , קימברלי מציעה לעזור בשביל לתכנן תוכנית אחרת כדי שחואקין מנואל יפול סוף סוף לרגליה.
האם ולנטינה תצליח למצוא את האושר הנכסף שלו ייחלה?

חואקין מנואל אלברס- טוב לב , חכם ואדם עם מלא תובנות על החיים. הוא מאוהב בולנטינה / בקימברלי אבל הוא לא מבין מי באמת מרמה אותו, אחת משתיהן אוהבות אותו בנואשות. הוא יעשה את הכול כדי להוציא את ולנטינה מהכלא.
כאשר חואקין מנואל מגלה את פרצופה האמיתי של קימברלי , הוא יזרוק אותה מהבית ומהלב שלו באופן סופי.

ויקטוריה מאיה אלברס- האחות הגדולה של חואקין מנואל ולואיס אלברטו , התאומים הזהים. לומדת עריכת דין ובאותו הזמן עוזרת לאחיה להוציא את האמת לאור מי באמת אשמה: קימברלי או ולנטינה?
טובת לב , איבדה את החבר בשריפה שקרתה באחוזה ומאז היא לא מפסיקה להאשים את עצמה. שונאת את קימברלי כי היא רוצה לשלוט על כל הונו של חואקין מנואל ולרשת את אחוזת אלברס מידו.

לואיס אלברטו אלברס- ההפך הגמור מחואקין מנואל. רע, נוכל, תככן . שותף לפשעים של קימברלי והחבר הכי טוב היחיד שלה. למעשה, הוא פוחד מהצל של עצמו והוא אף פעם לא היה מאוהב באמת במישהי. כל מה שהוא אוהב זה רק כסף והנאות.
עד שבאה תאונה שמשנה את הכול.

פבלו סנטוס הרדיה- היה החבר של ולנטינה , עד שהוא החליט שנמאס לו ממנה והוא רוצה למצוא מישהי אחרת. רע, משאיר את ולנטינה פגועה ובוכייה בגללו. עובד בחברה להשכרת מכוניות. בעבר היה דוגמן מוצלח , עד שפשט את רגלו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך