שבורים :- אני

05/10/2019 374 צפיות אין תגובות

אני פוקחת את עיני שוב ,הבוקר הגיע שוב .
מביטה עליו ועל פני המלאך שלו בזמן שהוא ישן ,ותועה לעצמי איך הוא נראה כל כך שלו בשנתו.
הרי הוא עבר כל כך הרבה עד הרגע הזה ,אני שעברתי פחות ממנו בקושי עוצמת את העניים ועד שאני עוצמת אני חולמת שוב על אותם הרגעים ומתעוררת מזיעה זיעה קרה ומבוהלת כל פעם מחדש.
בוקר טוב לולי את כבר ערה?
"כן, בוקר טוב " אני עונה לו ועדיין במחשבות .
הכל בסדר? את ממש חיוורת.
"הכל בסדר!". אבל עמוק בפנים הנשמה זועקת לא רציתי להתעורר יותר ,רק לישון ולישון באותו הרגע אחרת אני אשתגע !.
בסדר לולי אני אוהב אותך ואם תצטרכי משהו אני פה ,את יודעת נכון?!
"גם אני אוהבת אותך מאוד ".
נשקתי על מצחו החלק והחמים והינה קמתי ליום נוסף ,ליום נוסף שנראה בדיוק אותו הדבר כמו ביום שלפני וביום שלפניו.
שגרת חיי כל כך רגילה קפה חם עם סיגריה על המרפסת ואז מצחצחים שניים שוטפים פנים כמו בכל בוקר .מתלבשים ,יוצאים אל אותו האוטו ונוסעים באותה דרך בדיוק כל יום ואז עובדים את אותה העבודה שוב ושוב חוזרים הביתה ולישון. בלי מטרה סתם כי אמרו לי שזה עובד ככה בעולם.
הכל נראה דפוק !אני פה עדיין רק בגללו , בגלל המלאך השומר שלי.
אני לילי בת 26 והחיים שלי פשוט שבורים .
פעם היינו מאושרים באמת בתחילת הדרך התרגשנו התקרבנו אבל היינו ילדים תמימים שלא ידעו יותר מדי על החיים ,ואז החיים קורים ומערכות יחסים נשברות ואנשים נפצעים והבלגן מתחיל .
כולם מצפים ממך להיות חזק ולא משנה מה. ואז הם מתחילים להגיד משפטים כמו :"אלוהים בוחן אותך ולא יעמיד אותך במה שלא תוכלי להתגבר עליו ",אבל מה לעזאזל?! אני לא מאמינה בזה ,ואפילו אם זה נכון שיבחן אחרים כמו שבחן אותי זה התעללות! .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך