שבורים: הקשבה

19/10/2019 543 צפיות אין תגובות

התעוררתי שוב פעם ! והכל מרגיש כמו היום של אתמול.
אותו הבוקר טוב, אותו החיוך המזויף על הבוקר אותו הקפה ואותה הסיגריה.
בראש שלי זה לא נתפס כאילו השגרה לא מרפה ,והראש שלי פשוט חושב וחושב מחשבות על גבי מחשבות.
אני צריכה להוציא את זה לספר לדבר על זה אבל זה כל כך לא פשוט .
והמחשבות האלו גורמות לי לאבד את כולם ובעיקר את עצמי ,מרגישה כאוס בפנים.
כאוס שמתגבר כאילו מישהו פתח את תיבת פנדורה בתוכי .
השתגעתי?! אני עוף מוזר ?! איך ממשיכים ? מה עושים ? .
מסתכלת עליו בזמן שאני שואפת את העשן אל הריאות שלי מסתכלת בדממה ורוצה להיות כמוהו .
רוצה את השקט שלו השלווה הממכרת הזו .
תום הוא הבן אדם היחיד שתמיד הבין אותי עד לאותו הרגע שאני הפסקתי להבין את עצמי.
אני צריכה להיות במקום אחר בחיים אבל המחשבות הורסות הראש שלי הוא האויב הכי גדול שלי! אני באמת מנסה לסדר הכל אבל זה נוזל בין האצבעות כאילו ולא היה והדברים נהרסים בכל צעד שאני עושה .
וכמו בכל בוקר אני מנסה להתחיל הכל בצורה חיובית למרות שלא מרגיש לי כך כלל.
תום …
"כן,לולי "
אני אוהבת אותך !אתה יודע את זה נכון? .ודמעות מתמלאות בעיניי.
"גם אני אוהב אותך ממש את יודעת את זה נכון ?! למה את בוכה ?".
מסתכלת עליו והדמעות פשוט זולגות ,ואני עונה לו הכל בסדר אלו דמעות של שמחה ,אני משקרת והורסת מבלי לשים לב אפילו אין לי כוח לשאלות ולא לתת תשובות.
תום ניגש עליי ומחבק אותי, אני מרגישה את החום ואהבה בחיבוק ופשוט לא באלי שזה יפסק אני צריכה את זה . אני צריכה אוזן קשבת אבל קשה לי למלא אותו בכל המחשבות המפגרות שרצות לי בראש הוא שלו ומצליח ולא באלי להרוס לו,
אבל אני הורסת אותנו .
מה לעשות?!
אבל מצד שני אין לי יותר מדי אנשים מלבדו .
אם אני אספר לאנשים לחברים על אשר יושב במוחי הם יחשבו שאני חולת נפש
יזלזלו לא יבינו או שסתם זה לא יעניין אותם יותר מדי ,יהנהנו עם הראש בכדי להשתיק את המצפון במקרה וקורה משהו.
הרי כולם עסוקים בשיט שלהם בענייהם אראה פתטית .
תום הוא הכי אופטימי שיש ביקום ואני מעריצה אותו על כך אנו הפכים ,כל כך שונים אך דומים הרי פעם גם הוא היה שבור!.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך