שלגיה וגביע העולם

״גביע העולם הבא״ זהו המוטו של נבחרת צרפת בנקרומנסיה וזימון. מאמן הכל יכול בחר את הטובים ביותר, והקים אוהל תחרויות כדי לאמן יונים בנקרומנסיה. עד שלב שבו הם גילו שהיונים מתות בגלל החשיפה של העורבים לחבושים מקולקלים. ואז הנסיך הצרפתי ביטון שלח למשרתים תפוח מורעל שגנב משלגיה שמתה בייסורים מאיידס. הנסיך לא אהב איידס והיטלר כן. הנסיך ביטון היה בן אדם קשה, כל חייו היו מרביצים לו בבית. ילדות לא פשוטה הייתה לו. פעם אחת הוא יצא מהבית לרמי לוי כדי לרכוש חטיפי אצות וסיגרים אבל כשחזר הביתה החליק אבוי על קבנוס אמו של ביטון האשימה אותו ואכלה לו את כל האצות בלי רחמים. לפתע אביו תקע לו את הקבנוס בנחיר, ביטון צעק: ״פוהדוב נודר באמא שלו ואני מקבל מכות?״ אמו השיבה לו: ״סתום את הפה חתיכת כונפה״ הוא התחיל לבכות וברח אל סופר יוחננוף כדי לקנות עוד קבנוס משום שהוא פחד מחלב אם. הקבנוס היה טעים מאוד אך הזכיר לו את השואה. אביו היה ממש רשע בשואה. הנסיך רצה לצאת ולבכות לבאר אבל היה שם חלב אם והוא לא נהנה מהטעם המוגלתי שהיה לחלב. הוא החליט להכין פסטה בולונז מהקבנוס ולזרוק על אבא שלו ולהכין בבאר שוקו של תנובה במקום החלב אם והוא לקח שוקולית של יוטבתה והשליך לבאר ערבב טוב טוב עד ששלח טיאקאווי במחיר 82₪ ופיזר על סבתא זלדה השלישית והקדושה של ישו שאלרגית לחלב ולבננות פג תוקף החלב. נזלוביץ רצה ללכת מאוד לים עם זלדה הקדושה ולהטביע אותה אבל אין לו מצופים והוא רצה ללמוד איך לשחות בלי מצופים ואיך להחיות מדוזה וגם לאכול ארטיק בטעם מסטיק שוקו בננה בנגיעות סחוג. לזלדה וישו היה רומן סודי אך על פי שהיו סבתא ונכד. יום אחד הלכה הסבתא לרמי לוי פגשה את הנסיך ביטון שגילה לה איך מכינים שוקו מחלב אם בבאר. כעבור 2 דקות הלכה הסבתא להכין שוקו לישו בדיוק בזמן ארוחת הערב ולפתע נפל לה האצבע והשוקו ביחד ויצא לה השיניים התותבות, ישו שתה תשוקו והרגיש משהו מוזר, זה היה ציפורן חודרנית של סבתא זלדה הקדושה בצבע זוהר עם נצנצים, הוא הלך לתת מכות לבאר וזרק לשם את סבתא זלדה ואז סבתא מתה מזקנה ומפגיעה והשוקו הפך למוצק ושבר את זלדה שבכלל כבר מתה מפגיעה מוחית ומזקנה. ישו החליט לפרוץ לרמי לוי ולגנב חובזות בשביל להכין שיקוי סבתא שריפא לו את התולעים בבטן ובטוסיק אבל השיקוי היה מקולקל וגרם לו לשלשל חובזות שהפכו לשיחים קטנים וגדלו לו תותים ואוכמניות גדולות שנתנו לו כוחות בעזרתם הוא יכל להחיות עכברים אשר נפלו במלחמת העכברושים השנייה. בעזרת העכברים פילס את דרכו אל ממלכת השוקולד שבסופר יששכר שברחוב צ'ארלי אייזנברג. לאחר כמה קרבות מתישים הצליח להשתלט על אומת הסופרים וגם על אומת האש אשר נשרפה ע״י העכברוש המפלצתי ששמו ששון שגדל ברחובות העיר שנמצאת בשולי הממלכה הקדומה. הוא אהב מאוד לאכול גבינות עזים שרופות בטעם של אשכנזים. לא היו הדברים מעולם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך