פרק שני. מקווה שאהבתם.

שפת הקסם 2

08/11/2010 758 צפיות אין תגובות
פרק שני. מקווה שאהבתם.

גריף הקשיו לסיפור.
הקוסם התחיל לספר. "הכישוף הולך בצורה כזאת : עליך לכלוא אש ואור בתוך אבק, ולפזר על צמח כלשהו. עכשיו עליך להסתובב סביב העץ 3 פעמים בתעופה. גם כישוף התעופה עצמו קשה מאוד ודורש לא מעט הכנות.
עליך לעמוד סביב העץ בדממה במך כל הלילה. בעת הזריחה, עליך לאמר את מילת הקסם במשך כמה פעמים. ואז, אם העץ זז סמן שהצלחת, והעץ יהפוך להיות טורף אדם." הקוסם סיים את דבריו. צבע פניו היה היה אדום זוהר, משונה. "נראה שכדאי שתשאר לישון כאן, הרי כבר מאוחר. " אך סיים את דבריו, ולפתע נשמע קול רעם. "כמו כן, נראה שעומד לרדת גשם." אמר הקוסם. "הצדק איתך. " ענה גריף. "
"מוטב שאשאר כאן."
—————————————————————————————————————–
הקוסם הוביל את גריף לעבר חדרו בבקתה.
גריף התיישיב בחדרו. לא עבר הרבה זמן, והוא נרדם.
הוא חלם חלום מוזר מאוד.
בחלום, הוא עמד עמד במערה מוערת ומולו היה גמד חסון, שהבעת צחוק על פניו. לאט, לאט, המערה
נעשתה אדומה יותר ויותר זוהרת, כמו עולה בלהבות.
החלום היה כולכך זוהר שגריף התעורר משנתו. גשם התדפק על החלונות. הוא שמע קול דלת נפתחת. כנראה שהקוסם התעורר גם הוא. נשמע רשרוש, ו – (גריף החויר) קול שליפת סכין חדה. גריף הבין מיד מה הולך כאן. כנראה כך הקוסם מרויח את הקליינטים שלו כמרפא. הקוסם בטח התכוון לדקור את גריף, ולאמר לו שהוא נפצע בטעות, תוך שינה. גריף התכוון להראות לו מזה להפצע. הוא לקח את חרבו והסתער לאבר הדלת. אך הדלת זהרה באור לבן, והחרב התאדתה. גריף היה מוכה אימה, אולי הקוסם לא מתכוון לרפא אותו תמורת תשלום, ואולי בכלל לא. הוא נפל אחורנית לעבר הסיפרייה שבחדר.
אחד הספרים נפל על הריצפה. במקום שבו היה הספר, נראה מפתח תקוע בקיר. כמו בצופן סודי. גריף סובב את המפתח, שנחת על האותΘ – גונג' – האות הרשונה בשפת הקסם. גריף המשיך לסובב את המפתח, וכל זה קרה בעוד הקוסם התקרב באיטיות לעבר הדלת בעודו חושב שגריף ישן. גריף סובב את המפתח שנוצרה על המילה Θ*£§ – גייב – גריף אמנם לא היה מומחה בשפת הקסם אך הוא ידע שפרוש המילה הוא חור בקיר. הוא לחץ מעט על המפתח, הסיפרייה נעה, והוא נכנס אל מקום סודי שנמצא בתוך חור בקיר. היה במקום סיפרייה גדולה הרבה יותר מאשר הסיפרייה שהיית לו בחדר. הוא רץ אל מדור ההיעלמות, לקח את ספר ההיעלמות הראשון שראה ופתח אותו. הכישוף היה – איך להיעלם למשך חצי דקה. בדיוק הכישוף שהוא נזקק לו. הוא אמר את מילת הכישוף – סרן, ונעלם. הקוסם בדיוק נכנס למעבר הסודי. לקוסם היה גזע חום, שורשים במקום רגליים, ועלווה ירוקה, כמו עץ. ואז הוא פתח את פיו בצרחה, ובפה שלו גריף ראה מלא שיני כריש, לא כמו עץ. גריף גילה ספר זרוק על הריצפה, הוא ראה שזה מילון.
הקוסם התחיל התקדם על שורשיו, והניף את ענפיו לצדדים.
גריף פתח את המילון בידיוק בעמוד הנכון. הוא עמד לאמר את המילה שהוא ראה, תוך התפללות שהוא יצליח – .
הקוסם התקדם לעבר גריף -.
גריף הספיק לאמר ראשון את המילה –
∞∑‡ – נת – היפתח.
אור לבן פרץ במקום וגריף מצא את עצמו מחוץ לבקתה. למען האמת, הוא בכלל לא ראה את הביקתה. ירד גשם. ענפי העצים שוחחו על מקומו. הוא שמע זחילה. הוא הסתובב וראה יצור נחשי.
זה היה אותו יצור שמסופר עליו באותם סיפורי שדים נוראים…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך