1D DAY

15/05/2013 800 צפיות 6 תגובות

אז ככה זה התקציר לסיפור שלי אני מקווה שתהנו ….

שלוםם , קוראים לי ליליאן ואני בת 16 ישלי עיניים כחולות ושער חום אני מנגנת בגיטרה אבל אני מסוגלת לנגן טוב רק כשאני לבד….. ישלי שני אחים תאומים שהם בוול נייל הוראן רק יותר מעצבנים ><
הם בני שבע וקוראים להם ג'ים וטים , והם הילדים הקטנים של ההורים שלי -,- כן… כמו כל משפחה רגילה הקטנים מקבלים יחס טוב יותר… אין לי בעיה עם זה ! באמת שלא ! זה דווקא עושה את זה יותר קל … כאילו אני יכולה להיות לבד בלי שינדנדו לי . כשהייתי קטנה והם נולדו זה היה שונה כי הייתי צריכה את היחס שלהם כמו כל ילדה קטנה, עכשיו ? זה כבר לא ככה …. יותר יחס יותר טוב !

טוב אז בואו נעזוב את המשפחה שלי בצד בואו נתחיל בסיפור שלי עם 1D כן בהתחלה לא הכרתי אותם כאילו הם לא קיימים … עכשיו כל החדר שלי עמוס בהם זה נראה כאילו הם גרים שם..
נו טוב …. אני יכולה לדמיין למרות שאין סיכוי :)
הסיפור שלי התחיל בכך שנסעתי באוטו ופתאום ראיתי אותם…. גאאאד למווות כאילו מה ? למה? אין סיכוי! זה לא הם ! שאלתי ועניתי לעצמי על שאלות מפגרות…
בואו נגיד ככה שעכשיו זה לא כזה ברור בסיפור אני חושבת שתבינו טוב יותר…

שובלוש@ סיפורים בע"מ =]


תגובות (6)

היי שובל
מה שלומך ?
חחח טוב שובל הסיפור שלך מושלם אין מילים תמשיכייייי
מחכה להמשך… ועוד משהו בהצלחה באתר מקווה לקראו עוד יצירות שלך
אוהבת שרית

16/05/2013 00:08

מהממם

16/05/2013 00:11

חחחח ממש חמוד… אהבתי מאוד :-)
אני יכולה להצטרף לסיפור בתור חברה של הארי\לואי\נייל? (לפי סדר העדיפויות שלי…)
אם כן, אז הנה התיאור שלי:
שם: הדר
גיל: משבאלך או מה שמתאים
מראה: בלונדינית עם פס ורוד-סגול בצד שמאל של הראש אבל לא לגמרי בסוף קצת לפני קארה ממש יפה ועגול כזה, עיניים כחולות בצבע של הים מטר 84 שזופה אבל לא כושית לגמרי (><) והלחיים שלה רוב הזמן אדומות, זה צבע טבעי…
אופי: חייכנית, ביישנית מאוד והרבה מחמיאים לה בגלל המראה אז הצבע בלחיים מתחזק, היא נאנסה פעם אחת ומאז היא נזהרת בטירוף עם בנים בכללי, אבל אין לה בעיה לנסות שוב ושוב עד שתמצא את האחד… לא אוהבת להיחשף, ילדה מתבודדת כזו ושומעת שירים וכותבת שירים משלה רוב הזמן… באנגלית כמובן :-)
מאוד רגישה ואם מישהו יעליב אותה היא ישר תתחיל לבכות, מחפשת את הגבר המושלם בשבילה…
זהו חפרתי לך מספיק ניראה לי אם צריך עוד משו תגידי ואני אוסיף ^_^
מקווה שתוסיפי אותי לסיפור ^.^

16/05/2013 02:32

שרית אני שמחה שאהבת :) העלאתי עוד סיפור ובהזדמנות אני ימשיך גם את זה …

דירקשנית תודה

היומניסטית אין בעיה אני ישים אותך :)

18/05/2013 12:17

ותקראו את הסיפור שלי הולי לוב הוא יותר יפה :)

18/05/2013 12:17

שאני יסיים שלושה פרקים בהולי לוב אז אני ימשיך פה

18/05/2013 12:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך