holy love פרק 1 חלק 2

20/05/2013 523 צפיות תגובה אחת

יצאתי מהבית אל סוזי,בדרך חשבתי על מספר אנשים,ברונו,מונה,אם טובי ישאר השנה ללמד?,לואיס ימשיך להציק לי?…."אעהאעאעה" צעקתי בקול רם כשנפלתי על המדרכה >-< "אאאייייהההה!" ישבתי על המדרכה אחריי שצעקתי בקול "איזה פאדיחות!" חשבתי לעצמי,ואז נשלחה לי יד,יד שאני כבר מכירה,יד חמימה,עליתי עם העיניים כלפי מעלה,בוחנת לאט לאט,בעוד שכבר היד שלי היתה כבר ביד של ברונו ,הסתכלתי עליו מלמטה ,הוא חייך אליי,חיוך יפייפה,שיניו המושלמות נחשפו,הוא כנראה שם לב שאני לא משטפת איתו פעולה "לא כואב לך לשבת על המדרכה?" הוא שאל אותי וגיחך.
תפסתי את היד שלו בחוזקה והוא הרים אותי מעלה "ואיי תודה" אמרתי לו בעוד אני מסתקלת לרגע חטוף לעיניו,"כל פעם שתפלי על הרצפה תזעיקי ממני עזרה" הוא אמר לי.
"מה אתה עושה כאן במקרה?" שאלתי בהתחכמות , "במקרה אני עברתי פה וראיתי מישהי שזקוקה לעזרה" הוא גם ענה לי בצורה מתחכמת,"קניתי משהו,אני חוזר הביתה" הוא אמר "סיגריות?" שאלתי ועשיתי פרצוף,הוא החזיר לי פרצוף שמשדר כן.
"את צריכה להגיע לאנשהו?" הוא שאל אותי מיד אחר כך,"אם אתה כבר מציע לי הסעה.." "בואי אני ייסיע אותך חינם" הוא ענה לי והוא חייך אליי שוב את החיוך המושלם שלו.
שניינו פנינו לרכב שלו,זה היה רכב שנראה חדש בצבע שחור עם חלונות שחורים.הוא הוביל אותי אליו עם היד שלו על הגב שלי,ופתח לי את הדלת עם מפתח הרכב שלו.
נכנסתי והתיישבתי,הוא סגר את הדלת אחריי והוא נשאר מחוץ לרכב,הוציא סיגרייה והדליק אותה,חיכיתי בינתיים בתוך הרכב,חשבתי על ברונו,כמה שהוא סקסי כשהוא מעשן,צחקתי בגלל זה קצת, הוא הפנה אליי מבט "מה מצחיק אותך כל כך?" נדנדתי את הראש ב"לא" הוא המשיך לעשן את הסיגרייה, שכעת נשאר רק חצי ממנה.
הוא זרק את הסיגרייה למדרכה ודרך עלייה פעם אחת,הוא עושה סיבוב בשביל להגיע לדלת המכונית בעודו פולט את עשן הסיגרייה שלו.
הוא נכנס לרכב,היה לו ריח חלש של סיגריות,לא חזק,הבושם הטוב שלו כיסה את ריח הסיגריות,הוא הריח טוב.
ברונו סידר את הכובע שלו,שכבר החליק לו טיפה למצח,
חייכתי,הוא חייך אליי חזרה


תגובות (1)

תמשיכייי

20/05/2013 10:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך