holy love פרק 1 :

19/05/2013 489 צפיות 3 תגובות

פרק ראשון:
"בוקר טוב "נשמע קולו של ליאון מהחדר הסמוך,בעוד אני יושבת על הספה מנסה להיתעורר."את יודעת איזה יום היום?"שאל ליאון בעודו מתרוצץ מחדר לחדר בחיפוש אחר מכנסי הג'ינס האהובים עליו."אהה…רביעי?"עניתי בעוד שליאון מקפץ לעבר המטבח בתחתונים מנסה ללבוש את הג'ינס, "לא! היום יום אחרון לחופש הגדול" הוא צעק לעברי, וליאון כבר הספיק להוציא מאיפשהו חטיף שוקולד ישן ונתן בו ביס,החמצתי פנים."תכין לי שוקו "אמרתי לליאון שנחנק עכשיו מהחטיף הישן,"אויי יא מגעיל ירקת שוקולד על השיש!"אמרתי לעבר ליאון,בינתיים אני חשבתי לעצמי שלא הספקתי כלום בחופש,ואיך שאני צריכה להיפגש עם לילו ומוניקה…בבבווווםםםם! זה קטע את המחשבה שלי לרגע,"אאאווייששש איזה עקום אתה!" אני מכוונת לעבר ליאון שהפיל כוס שנשברה מהשיש."אוייי?" ליאון מילמל, וכבר הספקתי להגיע למטבח ,עמדתי מולו עכשיו,"לפעמים הטמטום שלך ממש לא מפתיע אותי" "רוצה לעזור לי לנקות?" שאל ליאון וחייך חיוך טיפשי."אהההה…לא!" עניתי במהירות ופסעתי לעבר חדרי שהיה מבולגן עד שלא ראיתי את הרצפה, "ליאון!…אולי אתה תעזור לי לנקות?" ליאון שעכשיו עמד בפתח הדלת שלי והציץ טיפה ,הרים גבה והניד את הראש מצד לצד במהירות רבה, "לא נראה לי… זאת המלחמה שלך" "מלחמה? זה יותר כמו הפגזה אטומית" עניתי, וליאון חייך ללא שיניים חיוך גדול מאוד,הסתובב והלך."אז רק אני ואתה חדר,לא?" מלמלתי לעצמי מחמיצה פנים בעודי יושבת על המיטה שעמוסה מבגדים שזקוקים לכביסה."אוף" נאנחתי ונשפתי אויר החוצה.


תגובות (3)

נישמע מעניין-מחכה להמשך:P

19/05/2013 07:47

שמחה שנהינית יש עוד חלק מהפרק זה רק חצי ממנו

19/05/2013 08:02

תמדשיעיייי

19/05/2013 09:57
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך