holy love פרק 4 :

02/06/2013 587 צפיות אין תגובות

פרק רביעי:
"בוקר טוב ישנונית,נרדמת אתמול על הספה" שמעתי את ליאון אומר לעברי בעודי חצי ישנה "מה השעה?" פתחתי את העיינים בקושי רב, הרמתי את השעון המעורר מהשידה ליד המיטה שלי והסתכלתי על השעה "5:25?!משוגע אחד" צעקתי על ליאון שכעת פתח את החלון הגדול מול המיטה שלי "תתעוררי עכשיו כי אחר כך אני לא מעיר אותך" הנחתי את השעון חזרה למקומו והתיישבתי על המיטה,הסתנוורתי מפנסי הרחוב, הייתי לבושה בבוקסר קצרצר וגופייה דקיקה, "איזה קור…"אמרתי לעצמי בעוד שאני משפשפת את כפות היידים שלי בזרועותיי, "את צריכה להיות מוכנה בשבע כי בשבע ועשרה יש לך הסעה מהמרכז,אני לא מסיע אותך אם את מאחרת"ליאון אמר לי ואז יצא מהחדר כשהוא אוסף כמה מהבגדים
סגרתי את החלון ופתחתי את הארון שעמד ליידו,חיפשתי בחושך משהו ללבוש "אני דיי בטוח שעם אור יהיה לך קל יותר למצוא משהו ללבוש"ליאון אמר לי בקול מתחכם ביינתים שהוא מציץ לי מהדלת "לא הלכת כבר?"הוא אמר בעודי נאנחת,הוא חייך אליי והלך.
לבסוף בחרתי חולצה לבנה מכופתרת וג'ינס צמוד בהיר,נכנסתי למקלחת ופתחתי את המים.
המים היו חמים ונעימים ושקעתי במחשבות, חשבתי על ברונו,הבנות,על היום הראשון בבית הספר,חשבתי על הרבה דברים וכבר הספקתי לחפוף את הראש שלי."מה אתה רוצה?" אמרתי לליאון שנכנס בלא ששמתי לב לחדר המקלחת,"אני לא רואה כלום אז זה בסדר" הוא אומר לי בעודו שם יד אחת על העיניים וביד השניה הוא החזיק מגבת נקייה, אבל לא דאגתי שהוא יראה אותי,המקלחת היתה מלאה באדים.
"נגמרו המגבות אז הבאתי לך אחת נקייה" ליאון גיחך וניסה לצאת בהליכה אחורנית בעוד שהוא נתקע בדברים בדרכו,"אתה ממש מעצבן" אמרתי לליאון,התכסיתי במגבת "כדאי לך לא לבזבז זמן כי את תאחרי להסעה" הוא אמר לי ויצא מחדר האמבטייה.
התנגבתי,התלבשתי וחזרתי לחדר הדלקתי את מייבש השיער,הרעש גרם לי לשכוח את השעה ולא לשים לב לכלום,לאחר שהשיער כבר היה יבש הופיעה לו צורה מוזרה,מאין בקבוקים מעוגלים בקצוותיו "אוייש אוף" לחשתי לעצמי והדלקתי את המחליק הישן שלי,העפתי מבט חטוף לשעון המעורר שלי וראיתי שאני מאחרת מאוד.
רצתי לסלון "אני מאחרת!" צעקתי ונדמה היה לי שהערתי את כל השכנים מלמעלה ומלמטה "טוב שאת שמה לב לשעה גאון" ליאון צחק עליי בעודו דוחף כף עמוסה בקורנפלקס לפיו כשהוא יושב על הספה,"למה לא אמרת לי?!" הטפתי בליאון בינתיים שאני מתאפרת,"ניסיתי אבל את לא שמעת אותי בגלל הרעש, "של מייבש השיער?" השלמתי את ליאון שכעט עמד לידי והסתכל עליי מתאפרת, "אני חייבת ללכת" אמרתי לליאון כשאני ממהרת לדלת, ליאון תפס אותי בייד ואז החזיק אותי באגן והסתכל עליי "שיהיה לך יום מהנה" ליאון חייך ואמר לי, נשקתי לליאון נשיקה על הלחי, הוא נשק לי נשיקה חזקה על הלחי גם,"ביי" אמרתי לליאון וכבר הייתי קרובה לדלת,נשקתי לליאון עוד נשיקה ויצאתי.
רצתי מהר ככל שיכולתי אבל כבר היה מאוחר מדיי, ראיתי את האוטובוס עובר על פניי,לחשתי לעצמי "מה אני עושה עכשיו?"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך