Bloddy bomb
תהנו

MORENA DE MI CORAZON פרק 5

Bloddy bomb 28/08/2019 452 צפיות אין תגובות
תהנו

הצרחות שלה נשמעו במסדרון , פאולינה ניגשה לפתוח לאדריאן שחיכה כבר עשר דקות במקומה והייתה בטוחה שקוסטנסה על סף שיגעון.
" כבר עשר דקות אני מתייבש בשמש ובתך היקרה לא הואילה בטובה לגשת לפתוח את הדלת הארורה הזאת." אמר אדריאן בעצבנות , " שלום גם לך פאולינה , את נראית נהדר , ובכלל השיער נראה סוף הדרך." קרא בחיוך יהיר והתרפס בפני פאולינה שהוא רוצה לזרז את החתונה מהר ככל האפשר.
" תודה לך." קראה פאולינה וסימנה לקוסטנסה שתבוא אל חדר המגורים במטרה לתת להם פרטיות כדי שהם יוכלו לדבר כמו שני מבוגרים אחראים.
" בתי , את יודעת שתמיד רציתי את ההכי טוב בשבילך , אני יודעת שתהיי מאושרת עם אדריאן. אני שמחה בשבילך שאת מתחתנת עם מישהו עשיר." קראה אמה ברוך וקוסטנסה עשתה פרצוף עצוב , פאולינה השאירה את השניים לבד בשביל שיסדרו את העניינים ביניהם וטוב שכך שהם ידעו להסתדר זו בחברת זה מבלי שהיא תצטרך להתערב כל הזמן.
" למה לא קמת לפתוח לי ישר מבלי שאצטרך לאיים עלייך, אהה?" קרא אדריאן באנחה.
" לא אמרת לי שתבוא אליי , אני מקווה שלא אמרת להורים שלך שאתה אצלי." קראה קוסטנסה בפחד וניסתה לנשום כמה שהיא יכולה.
" לא אמרתי להם שאני פה . וחוץ מזה אני רוצה להציע לך משהו מעניין. את מעוניינת לשמוע?" שאל אדריאן כמעט בלי קול מפני שהוא היה צרוד .
" כן , בטח שאני מעוניינת." אמרה בחיוך מסתורי והתבוננה בו בדריכות זהירה.
" מה דעתך שנברח ביחד כדי להתחתן בסתר?" שאל אדריאן בעיניים נוצצות והוא היה בלחץ מזה שהיא תאמר לא בפרצוף.
" מה? אתה רציני עם מה שאתה אומר לי עכשיו." אמרה בחוסר אמון כי חשבה שפאולינה לא תתמוך בהם אם הם יתחתנו ללא ידיעתה.
" אני רציני קוסטנסה את רוצה לברוח איתי ?" שאל אדריאן ברצינות גמורה והיה נחוש למלא את ההחלטה כפי שהובטח לקוסטנסה ולהוריה אז כשהם התארסו.
" כן אני רוצה , אני רוצה לברוח איתך לאן שרק תרצה אהובי." קראה קוסטנסה בנחישות והייתה מוכנה לברוח עם אדריאן על מנת שהם יתחתנו ולא היה לה אכפת ממה שאחרים יגידו.
" אני שמח שאת מסכימה." אמר אדריאן בחיוך מאוהב ונשק לשפתיה.
" יש לך משפחה מקסימה אדריאן, אבא שלך מצליח בעסקים שלו , אימא שלך היא אישיות מדהימה למרות שלא הספקתי להכיר אותה קצת יותר לעומק." קראה קוסטנסה בגאווה וכשבאה להתקרב כדי לתת לו נשיקה על השפתיים , הוא התרווח על הכורסא ושיכל את רגליו, כעבור דקות אחדות , הוא לא שמע שום מילה ממה שהיא אמרה לו . הוא פשוט נרדם כי הוא היה תשוש ממחשבותיו על כך שאחיו טיאגו רוצה לגזול ממנו את מריה חסוס , הבחורה שבה הוא התאהב.
" אדריאן , למה אתה לא מקשיב למה שאמרתי .." אמרה בעצבים ומימלה לעברו צרור קללות עסיסיות.
" סליחה ,נרדמתי אמרת משהו?" שאל מתוך שינה תוך כדי פיהוק שכמעט בלע לתוך פיו גם את קוסטנסה.
" כן , דיברתי על משפחתך המקסימה ואחותך אין בכלל על מה לדבר על כמה שהיא מהממת." קראה קוסטנסה , " סליחה נרדמתי אמרת משהו?" היא חיקתה אותו בזמן שהוא התבונן בה במבט ממושך.
" את מחקה אותי או שנדמה לי?" קרא אדריאן בגיחוך ובדיוק הוא קיבל שיחה נכנסת מאמו אוריאנה.
" מתקשרים אלייך מותק , תענה ואחר כך נחזור לדבר , בייבי." קראה בחיוך רך וחיבקה את כתפיו מאחור ונתנה לו נשיקה על הלחי.
" בני , אתה בא לארוחת ערב . אני מקווה שאתה תבוא עם קוסטנסה , אני כבר מתה לראות אותה , אני רוצה להודיע לך שגם טיאגו יבוא לארוחה.." אמרה אוריאנה בהרהור ושמה אותו על רמקול שגם אחותו ניקול תוכל לשמוע.
" אם טיאגו בא , אני לא מצטרף לארוחה." התנגד אדריאן לרעיון שגם אחיו טיאגו יצטרף לארוחה המשפחתית .
" אדריאן ,אתה חייב להבין שטיאגו גם הבן שלי ואתה חייב לתת לו את המקום לו שהוא שייך. להתראות , בינתיים אתן לך את ניקול." אמרה במהירות והעבירה לניקול את השיחה כדי שאדריאן ידבר איתה.
" היי אחי , רציתי לדבר איתך כי אני כל היום בבית לא אתה ולא טיאגו נמצאים." אמרה ניקול בחוסר סבלנות.
" אז מה את רוצה ממני גמדה?" שאל אדריאן בעצבנות מכך שטיאגו גם יבוא לאכול בערב כי אוריאנה התעקשה שהוא יחזור לגור בבית כי היה משעמם בלעדיו.
" אני רוצה לדבר עם מישהו! " החזירה לו ניקול על כך שטיאגו היה חסר בבית והיא ממש התגעגעה אליו.
" אני מנתק את השיחה , ניקול." התעצבן אדריאן ופשוט ניתק את השיחה מבלי שניקול תדע על כך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך