Mystery
*לא הייתה לי דרך אחרת להמחיש את הנשימה שלו... עמכם הסליחה ;P

super girl-פרק 4

Mystery 19/07/2012 558 צפיות אין תגובות
*לא הייתה לי דרך אחרת להמחיש את הנשימה שלו... עמכם הסליחה ;P

"אתה מבין איזה כוח חזק יש לנו?" אמרתי בפליאה. "הדר אני אוהבת אותך" קפצתי עליו וחיבקתי אותו.
"גם אני" אמר ונשק לי על הלחי.
(נותרה שעה עד לפגישה בחנייה)
"אני אלמד אותך לשלוט בכוח החדש שלך, דבר ראשון אתה תמיד צריך להיות בשליטה נפשית"
"בסדר (נשם עמוקות*) ככה?"
"כן מעולה! אתה משתפר, עכשיו נסה לשלוח את עצמך לשם." הצבעתי לכיוון המיטה.
"זה בסדר?"
"נהדר! טוב נראה לי שאנחנו מוכנים" חייכתי.
"רגע, עצרי, סטופ ,מה זאת אומרת מוכנים אני לא מרגיש ככה…" אמר
"תסמוך עלי."
* * * * * *
במשך כל השעה שנותרה לפגישה ישבנו על הגג, דוממים, מחכים ללא נודע. ואז ראינו איש אחד הולך בחנייה, הוא נשא מטען גדול, הסתכלתי בשעון וראיתי שנותרה לנו עוד עשר דקות למועד. "הדר בוא נלך לחדר שלי להתארגן" אמרתי.
בחדר ארגנו את הדברים שהיינו זקוקים: טלפון, בקבוק זכוכית ומקל.
ירדנו לחנייה באומץ מחכים להרפתקה הצפויה.
"אני רואה שהחלטת לבוא, ילדה חכמה!" התנשא מעלי הגבר הזר, קולו נשמע מוכר, ואז נזכרתי שאת קולו שמעתי בטלפון. בעודנו הולכים שני גברים נוספים הצטרפו לגבר העומד, ומעברו השני הצטרפה אישה בעלת ברדס, עמידתה הייתה זקופה וממושמעת, כאילו היא תחת פיקודו של הגבר.
"תני לי להציג את עצמי אלינוי , קוראים לי אדם, וזה (הצביע על הגבר לצידו) אושר-מסור, ולידו זה נתן-מכות, וזאת גל-בוי." הציג. "גל-בוי! תורידי את הברדס זה לא מנומס" צחק.
האישה הורידה את הברדס ותחתיו ראיתי את……. המנהלת!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך