Rosalie
הסיפור עוסק בהארפר קיז, נערה בת 17 שפרשה מהלימודים חודש לפני אירועי הסיפור בעקבות מות אמה. הארפר היא אחת ממלא אנשים בעלי סוג דם O, שלחלקם יש מרכיב מיוחד בדם שממנו אפשר לפתח תרופה כנגד המחלה המאיימת לכלות את כדור הארץ. מאחר ואף אחד לא התנדב, הממשלה שלחה בעצמה את החיילים כדי להביא את כל האנשים בעלי סוג דם O, ומתוכם למצוא את האנשים עם האולטרה-גן: סוג דם OPure. לכל הדמויות שתרשמו יש סוג דם OPure. אני צריכה 2-3 בנות ו4-3 בנים. בהרשמה בתגובות, נא לציין שם, תיאור מראה, גיל ואישיות. תודה 3>

Twisted – הרשמה + פרולוג

Rosalie 02/04/2017 751 צפיות 9 תגובות
הסיפור עוסק בהארפר קיז, נערה בת 17 שפרשה מהלימודים חודש לפני אירועי הסיפור בעקבות מות אמה. הארפר היא אחת ממלא אנשים בעלי סוג דם O, שלחלקם יש מרכיב מיוחד בדם שממנו אפשר לפתח תרופה כנגד המחלה המאיימת לכלות את כדור הארץ. מאחר ואף אחד לא התנדב, הממשלה שלחה בעצמה את החיילים כדי להביא את כל האנשים בעלי סוג דם O, ומתוכם למצוא את האנשים עם האולטרה-גן: סוג דם OPure. לכל הדמויות שתרשמו יש סוג דם OPure. אני צריכה 2-3 בנות ו4-3 בנים. בהרשמה בתגובות, נא לציין שם, תיאור מראה, גיל ואישיות. תודה 3>

היא התהלכה ברחוב הסואן, עם עיניים ריקות וגב שמוט. היא נתקלה בכמה אנשים שצעקו עליה לאחר מכן, אבל כבר לא היה לה כוח. היא לבשה את אותם הבגדים כבר כמה ימים, ולא היה לה כוח להחליף אותם. היא ישבה על ספסל ובהתה ברחוב. 'בעוד כמה שבועות, כולם פה יהיו מתים.' היא חשבה.
'בדיוק כמו אמא.' היא המשיכה לחשוב בזמן שעיניה התמלאו דמעות. שיערה הצבוע באדום נכנס לעיניה, אבל כבר לא היה לה אכפת. היא תמות בעוד כמה שבועות בכל מקרה. המחלה תשיג אותם, היא ידעה את זה מראש. היא חזרה הביתה, אל הבית הריק, שעדיין היה לו ריח של הבושם של אבא שלה. הוא הלך לקנות תרופה לאמא, אבל היא ידעה שהוא לא יחזור. המחלה הדביקה גם אותו והוא מפחד להדביק גם את הבת היחידה שלו. היא נשכבה במיטת הוריה והתכסתה בשמיכה, בכתה עד שנרדמה.
בבוקר אחרי, רעש סירנות העיר אותה. היא קמה מהמיטה, עדיין מטושטשת מהלילה שהיה לפני והסתכלה דרך התריסים בחלון. מכוניות צבאיות עברו ברחוב, חיילים קפצו מהן מהר ונכנסו לבתים, הם משכו מהם אנשים מבוהלים. לפני שהארפר שמה לב, דלת ביתה נשברה לשניים, ומלא חיילים נהרו פנימה. הם לקחו את הארפר לפני שהספיקה להתנגד פיזית וגררו אותה לתוך משאית מלאה אנשים.
מה יקרה עכשיו?
לאן לוקחים אותה?


תגובות (9)

וואו, נשמע ממש סיפור מעניין, מחכה להמשך!
עכשיו הנה תיאור:
שם: וינטר בלאק
גיל: 17
מראה: שיער שחור גלי ארוך, גבוהה, יחסית רזה, עיניים כחולות אפורות.
אישיות: וינטר איבדה את אחותה התאומה, סאמר, בתאונת דרכים , ומאז היא נכנסה לדיכאון. היא חיה לבד כיוון שההורים שלה נפטרו מהמחלה, עד שחטפו אותה. היא אוהבת לשיר, לנגן בפסנתר, קשה לה להיפתח לאנשים, לא מפחדת להגיד את הדעה שלה. היא מאוד חכמה, יודעת להסתדר טוב במצבי לחץ ונאמנה לאנשים שהיא אוהבת.
אם את צריכה לשנות משהו או להוסיף תעשי מה שבאלך.
מקווה שזה טוב! 3>

02/04/2017 21:19

יש פה מעט מאוד, אם בכלל, תיאורים רגשות ומחשבות המראים את כל המצב העגום וחסר האונים שבו ארפאר נמצאת.
…ואלו שנמצאים, לא מרתקים את הקורא למסך כמצופה מעלילה כזו.

03/04/2017 13:17

    הארפר*

    03/04/2017 13:18

נשמע ממש מעניין!
שם: מוזה ג'ונסון
גיל: 17?
מראה: צבע עיניים כהה במיוחד, שיער לא ארוך בצבע בורדו, רזה וצבע עורה בהיר מאד, מלאה בנמשים שמכסים לה את האף והלחיים.
אישיות: אמנית, אוהבת הרפתקאות תחת כיפת השמיים, יוצאת לטייל בשעות הלילה ובשעות היום היא מציירת.
היא די אדישה לאנשים, לא מתרגשת ממחוות גדולות, סנטימנטלית וסגורה.
היא נערה מגניבה, בעלת יצירתיות מטורפת ועשירה בידע.
תמיד יהיה לה מה לומר, היא מאד צינית ותמיד תעמוד על שלה.
הוריה מתו מהמחלה והיא נשארה לגדל את אחיה הקטן, שאותו היא אוהבת יותר מאת עצמה.
מקווה שזה טוב, מוזמנת להוסיף❥

04/04/2017 00:27

שם: לוגאן-טיילור וירד (Vird)
גיל: 19
מראה: שיער שחור חלק שמזדקר בבלורית, עור בהיר מאוד ולחיים ורודות כמעט תמיד שמשוות לו מראה שובה לב, עיניים חומות עמוקות גדולות בעלות ריסים שחורות עבות וארוכות במיוחד שמוסיפות לקסם שלו.
הוא גבוה ורזה אבל שרירי- לא מאוד, במידה.
בנות אף פעם לא מצליחות להחליט אם הוא יותר חתיך או יותר חמוד. או שניהם.
אופי: הביטחון העצמי והעוקצנות שלו מרקיעות שחקים, ואם זאת הוא איכשהו צנוע. הוא לא מתפאר בדברים ולא מדבר על עצמו. הוא יכול להיות מאוד אדיש או מאוד עדין ומקסים. אין אמצע. רק שני קיצונים, שבשניהם הוא נשאר מקסים.
למרבה הפלא נערנו היקר מנגן בצ'לו- האם בן אדם יכול להיות מושלם יותר?
מסתבר שלא. אף אחד לא יכול להיות מושלם, עובדה שהוא לא היה מוכן להתנדב אף שידע שיש לו דם מיוחד שיכול להציל אנשים. שימצאו מישהו אחר שינדב את עצמו;
הוא נשאר בבית.
וכפי שלוגאן טיילור שלנו אמר, מישהו אחר נידב את עצמו.
או יותר נכון נידבה.
יארה ילי וירד (Yaara Yeli Vird) בת ה-17 היא אחותו של לוגאן-טיילור, וכמוהו נושאת אותו גן נדיר בדם.
היא דיי הפוכה מאחיה. השיער שלה בלונד-חום(לא שטני. בלונד,וחום. טבעי) והעיניים שלה- טוב אי אפשר לומר מה הן. עין שמאל היא כחולה-ירוקה ועד פה הכל נורמלי לחלוטין, אבל העין השנייה שלה חצויה. החצי הימיני של הוא חום, ואילו החצי השני של העין כחול-ירוק כמו העין השמאלית.
בקיצור, יארה לא יפה כמו אחיה אך פניה בהחלט מסקרנות. היא בערך מטר שבעים ורזה מאוד, וזהו. כאן נגמרת השלימות שלה.
הקסם האישי של יארה הוא כמו…. טוב כמו עלה של חסה. או כמו חילזון- כי יש שימצאו את עלה החסה מקסים ביותר.
היא פיקחית, ושנונה ולא חסר לה ביטחון או משהו כזה, אבל היא פשוט לא הטיפוס החברותי.
אז היא לא יפה מאוד, היא לא מקסימה, היא לא חברותית, אבל יש לה דם מיוחד.
ובניגוד לאחיה היא כן מוכנה לתרום אותו למען האנושות.
ולכן, היא הייתה היחידה שהתנדבה. וזכתה לכבוד של אלה.
זהו.
אלו האחים וירד.
אני מקווה שהם יזכו למקום בסיפור שלך

04/04/2017 00:51

דרך אגב משפחת וירד עד עכשיו נשארה שלימה- אמא, אבא, לוגאן-טיילור, יארה-ילי ואחותה התאומה אלה-ויין . האופי של יארה הפוך מלוגאן. חוץ מהעוקצנות שמשותפת לשניהם. יארה אמיצה ובעלת תעוזה, ולפעמים חוצפנית אבל בדרך כלל שקטה ונעימה. היא לא תעודד אותך לדבר או להתקרב אליה. היא תסתפק בחברתו של ספר. היא גם מנגנת. אבל בתופים. לוגאן המקסים שלנו טוען שתופים זה לא נחשב כלי נגינה אבל ליארה לא אכפת, והיא יותר מנהנית לתןפף חזק בזמן שלוגאן מנסה להתאמן בצ'לו

04/04/2017 01:03

שם: שיין בולין (Xien Boleyn)
גיל: 21
מראה: צנומה, בעלת כתפיים שפופות. אף שחור ושיער ארוך שאסוף בפקעת, לרוב. מראה אסיאתי, ולרוב בעלת הבעות אטומות.
אופי: מעט נכה חברתית, מתקשה להתחבר לאנשים. אומרת את הדברים הלא נכונים, בזמן הלא נכון, לרוב. מנסה לרוב להתעלם מהסביבה, ומתרכזת בבעיותיה ובמחשבותיה לבד. במקום מסוים היא גם דיי צבועה בנוגע להרבה ערכים בחיים: היא מצדיקה כל דבר שנוגע לנשים, ומכפישה כל דבר שנוגע לגברים. או למשל שהיא רואה הכל בשחור ולבן, וכועסת כשמישהו אחר רואה את הדברים כך.

רקע:
שיין נולדה בצפון סין, בעיר טאי'יואן (Taiyuan). אביה היה שגריר בריטי, ואמה בתם של אנשי עסקים מקומיים שחיפשו קשרים בין-לאומיים.
מכיוון שהוריה היו אנשים עסוקים, היא גודלה בעיקר על-ידי משרתות והאנשים שהקיפו אותה. אחריי שסיימה את לימודיה הבסיסיים (עד התיכון) היא הצליחה לשכנע את אביה לאפשר לה ללמוד באנגליה.
לכן היא עברה לאנגליה, כדי לסיים לימודי אומנות באימפיריאל קולג'. היא בדיוק בדרכה לסיים את התואר… עד ששמעה את החיילים בחוץ. היא עד עכשיו לא מבינה על מה היו כל המהומות לאחרונה, והתרכזה בעיקר בבעיותיה מהבית, ובלימודיה.

06/04/2017 01:31

מתי תודיעי מי התקבל, ומתי תתחילי את הסיפור?

12/04/2017 22:30

את תעלי מתישהו את הסיפור?

20/04/2017 01:31
סיפורים נוספים שיעניינו אותך