Unrequited love- פרק 8

time machine123 28/01/2017 517 צפיות אין תגובות

לוסיה ומרסלו , עולים חדשים מוורונה הגיעו לבית הספר ומיד השתלבו בחברה ואבשלום היה בין הראשונים שבאו לעזור להם. אביטל היתה באותו היום בכיתה וכל היום חמקה מאבשלום , רק שלא יראה אותה עם אחד מהבנים.
לוסיה הייתה בחורה גבוהה , היא הייתה תמיד מסורקת כמו סוס , רק קוקו גבוה וזהו לא משהו מיוחד. היא הייתה החברה של מרסלו.
היא לטשה עיניה לעבר אבשלום , אבשלום לא הפסיק לחשוב על אביטל וחשב על דרך מיוחדת לעשות לה יום מיוחד ולחשוב על הצעה שהיא לא תוכל לסרב לה.
כל היום לוסיה לא יכלה להפסיק להתבונן על אבשלום. הוא חייך לעברה חיוך עצוב.
היא רחמה עליו ובהפסקה היא תברר סוף סוף מה עובר עליו.
הוא היה תמיד עצוב , הוא היה מאוהב באביטל והוא לא ידע מה לעשות איתה. איך שנגמר השיעור , לוסיה ניגשה אליו ושאלה אותו : " למה בחור יפה כמוך עצוב כל הזמן?" אמרה לו בקול שקט והתקרבה אליו כדי לחבק אותו ולגונן עליו כמו אם . אך באותה השעה , הגיע מרסלו ולוסיה התרחקה מעט מאבשלום . כי הוא היה החבר שלה.
היא הבחינה שאבשלום קם ממקומו והלך לחפש את אביטל. היא לא הבינה למה הוא היה צריך לרדוף אחריה למרות העובדה שאביטל מעולם לא הייתה מאוהבת בו.
אבשלום נכנס לכיתה , וראה את אביטל יושבת שם על הכיסא. הוא נזכר בנשיקה הראשונה שהייתה לו איתה ולא הבין למה היא עדיין בורחת ממנו . למה?
למה היא לא מודה ברגשותיה? אז שהיא אמרה לו שהיא לא אהבה אותו בדיוק כמו שהוא אהב אותה. ועדיין בליבו הוא מרגיש את ההחמצה הזאת.
אז מה אם היא לא מרגישה אותו דבר? שתתן לו הזדמנות להראות לה שהוא אוהב אותה כל כך. אביטל לא התייחסה אליו מעולם וזה כואב. מה ייעשה אם הוא אינו מסוגל לשכוח אותה.

היא נמצאת לו בתוך הלב שלו והיא איננה מתייחסת לדברים שהוא כותב לה , שולח לה מכתבי אהבה והיא דוחה אותם בזה אחר זה.
הוא רצה לחבק אותה , להגן עליה , לעשות כל דבר רק שלא תיפגע.
אבל למה היא המשיכה לפגוע בו?
הוא לא ידע למה וגם לא הבין למה היא מתרחקת ממנו.
הוא ניגש אליה בכל זאת והחליט לעשות צעד אמיץ.
" אביטל," אמר לה , והיא כאילו לא שמעה את קריאתו אליה.
" אני רוצה לברר איתך משהו!" ביקש.
היא הסבה אליו את גבה באדישות מוחלטת.
" מה אתה רוצה?!" שאלה אותו בכעס וגלגלה את עיניה בחוסר סבלנות.
" אני רוצה שתגידי לי פעם אחת ולתמיד : מה את מרגישה כלפיי , אני כבר לא יודע מה לעשות כדי שאת תביני שאני אוהב אותך." אמר לה אבשלום בטון אגרסיבי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך