אדוארד ברוקס
מקווה שנהנתם !!!

ג'ייסון וחבריו – חלק א'

אדוארד ברוקס 21/06/2014 871 צפיות אין תגובות
מקווה שנהנתם !!!

היו היה בחור נפלא שקראו לו "ג'ייסון גָרְזיתוך" הוא היה חזק ומדהים עם שרירים משולשים. אבל היה לו מוח של ציפור, מה שאומר שהוא היה טמבל בצורה יוצאת מהרגיל. יום אחד ג'ייסון התעורר מוקדם מהרגיל, בשמונה בבוקר והתכונן לצאת החוצה לרדוף אחרי חתולים שחורים. ג'ייסון לבש את הבוקסר הקרוע שלו וחולצה אפורה שמריחה כמו טונה, הוא הוציא מהמקרר שני משולשי פיצה משלשום ואכל אותם בתאבון רב ולאחר מכן הוא פתח את הברז ושתה שתי ליטרים של מים במכה. "וואי איך שבאלי ללכת לשירותים עכשיו, טוב אני אלך מאחורי השיחים כשאהיה בחוץ." הוא חשב לעצמו בראשו המעוות. ג'ייסון יצא מהדירה ונעל את הדלת, הוא התחיל לרוץ במהירות מטורפת במדרגות וקפץ את כל המדרגות שלפני היציאה. מהכניסה הוא ראה חתול שחור אוכל פלאפל מעוך עם נמלים. איך שהוא ראה את החתול הוא התעצבן כל-כך שהתפוצץ לו ווריד במצח, הוא התחיל לרוץ במהירות מסחררת לכיוון החתול המבועת שעשה על הריצפה וחיכה לסוף חייו האומללים. עוד לא הספיק ג'ייסון להגיע לחתול והוא נתקל ברגלו ועף שלושה מטרים קדימה עם הראש לתוך טיטול מלוכלך שתינוק עשה בתוכו את צרכיו לאחר שווארמה עם הרבה פלפל חריף וסחוג. ג'ייסון הוציא את ראשו מהטיטול וניגב את פניו עם שמיכה מלאה בפרעושים שהוא מצא ליד פח האשפה ואז הוא ראה את פיטר, הוא זה ששם רגל לג'ייסון. "מה נשמע?" שאל אותו פיטר בחיוך. "בסדר" הוא ענה והתחיל לצחוק, "אז מה, טעים?" שאל אותו פיטר וגם הוא התחיל לצחוק. "כן בסדר, לא רע." הוא ליקק את שפתיו. פיטר הוא קבצן נדבות מסריח ומלוכלך, מרוב שהוא עצלן הוא מבזבז את רוב כספו ורכושו על קניית טיטולי 'האגיס' בגלל שהוא מתעצל לעשות את צרכיו כמו בן-אנוש נורמלי. פיטר הוא לא קבצן נדבות באמת, הוא עושה את זה מבחירה. המשפחה שלו מיליונרים ויש להם כמעט מיליארד דולר. ככה זה התחיל: יום אחד פיטר חזר מהאוניברסיטה לביתו, אז הוא עוד היה נורמלי והוא לבש כל מיני מותגים כגון: גוצ'י, פוצ'י, ארמני, וכו' וכו'. הוא הכין לעצמו טוסט, התיישב על הספה והדליק את הטלויזיה. בטלויזיה הראו את ימח שמו וזכרו לנצח נצחים לעולם ועד למשך כל הדורות, ואז תוך כדי אכילת טוסט רותח הסתובב לפיטר משהו במוח וקטשופ רותח מהטוסט טיפטף לו על הפיטמה (זה כואב משהו חבל על הזמן) פיטר לקח חבילת שוקולד 'פרה' וזרק על הטלויזיה, הטלויזיה התפוצצה ב'בום' גדול ואז הוא צעק "זיס איז ספרטה" ובעט בטלויזיה, הטלויזיה ניפצה את החלון ועפה דרכו ונפלה על חתול צהוב (בגלל שהייתה לו צהבת) ומעכה אותו, ואז הגיע כלב הוא לעס את החתול המעוך ובלע אותו בשלמות.
תודה רבה שקראתם !!! עד כאן חלק א'


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך