idomeir48
כל כך הרבה זמן התרגלנו ללכת איתן - הן כבר היו חלק מהאופי הקולקטיבי. עד שפתאום הכל השתנה...

המסכות נפלו / האיש בעל אלף הפנים

idomeir48 19/06/2020 481 צפיות 4 תגובות
כל כך הרבה זמן התרגלנו ללכת איתן - הן כבר היו חלק מהאופי הקולקטיבי. עד שפתאום הכל השתנה...

לפני מספר שנים המציא איזה חוקר מוח מכשיר מוזר ומעניין כזה – אתה חובש אותו על הפנים, ומחבר למוח בעזרת אלקטרודות שמוחדרות אליו.
המסכות האלה מופלאות לחלוטין – הן גורמות לאופי שלך להפוך לכל מה שתחפוץ בו ואף לשנות את תווי הפנים, מנח הגוף ואצל רוב האנשים גם את הגנים – כך שבעצם חבישת המסכה אתה הופך להיות מה שתמיד חלמת להיות.

במשך השנים היו רבים שהתנגדו לרעיון, אך לאט לאט כמעט כולם נשבו בקסמיו.
תינוקות רבים שנולדו עברו מיד ניתוח לחיבור אלקטרודות, על מנת שיוכלו 'להתמסך' במהרה ולעצב את אופיים לפי רצון הוריהם (אשר היו בעלי השליטה החוקיים על המסכות של ילדיהם).

הלכנו אני וחברתי ברחוב ולפתע קרה דבר שלא נתפס כאפשרי – המסכות לפתע חדלו מעבודתן. עבור כולם.
רבים מההולכים ברחוב נהיו כרסתניים, מחוצ'קנים ואף נתקפו עיוורון באחת.
אי שם בתנאי החוזה השמן שנחתם לפני התקנת המסיכה נכתב בקטן שכל דבר שיעשה בזמן חבישת המסיכה ישפיע לאחר הורדתה על הגוף שישאר – אך אף אחד לא טרח לקרוא זאת.

ז'אק השקוף יצא מהמשרד שלו, במשרדי החברה שפיתחה את המסכות, ונעלם כלא היה. את חלומו במשך חמש השנים האחרונות הגשים, וכעת הוא מחפש מטרה חדשה לעצמו – המסכות נפלו, והאמת העירומה התגלתה.


תגובות (4)

רעיון יצירתי.
יש פה בסיס לסיפור קצר.

הכתיבה דורשת ניקיון ועריכה.

טכניקה אפשר לשפר, יצרתיות קשה יותר.

בהצלחה

20/06/2020 18:42

    תודה רבה :)
    אני עובד ואעבוד על הטכניקה, אך בינתיים אני בעיקר מעלה את הרעיונות יחסית בתמציתיות לכתב ישר מהמחשבות, בלי תיווך.
    אולי בעתיד, אם יהיה לי יותר זמן ופנאי להתעסק בפיתוח הרעיונות אוסיף להם 'בשר' ועומק.
    שבוע טוב :)

    20/06/2020 19:30

לאן הוא נעלם?

07/08/2020 17:46

    המון שואלים את עצמם…
    יכול להיות שזה יתגלה בהמשך.

    07/08/2020 23:40
סיפורים נוספים שיעניינו אותך