והיום בחדשות (1) "מגי מאבדת את זה"

נצנצים(: 04/10/2013 611 צפיות תגובה אחת

~השעה 19:00, בניין חדשות 'שרוטים בע"מ', הערת הכותבת: מיאו~
"ג'וש, תביא קפה באמא'שך, הכל אני עושה בשבילך, הכל! אז תביא קפה כפרה עלייך!" אומרת המגישה ומעשנת גמבה קוטג'.
"מגי, אנחנו עולים לשידור, 1, 2, חתול!"
"והרי החדשות: אנחנו בפתחה של מלחמת טילים גרעינית עם איראן…. לא מעניין… או הנה! האם 1D הם חתולים? פרסומות ונשוב! שמעון, איפה ג'וש והקפה! בחייאת אמא'שך אני אישה מכובדת, צנועה, חתיכה אש, למה מה קרה?!" מגי אומרת.
"מגי, אנחנו בשידור עדיין…." אחד מהצלמים אומר.
"תגיד אתה חסר חיים?! מה זה מעניין אותי אם אנחנו בשידור?! שילכו לעזאזל כל הצופים המשועממים שלנו!" מגי אומרת ומתקדמת אל ג'וש שעוד לא הביא את הקפה.
"אתה נורמלי?! ביקשתי ממך לפני שעה את הקפה!" מגי אומרת וסוטרת לג'וש, חולצת את נעלייה וזורקת אותם עליו.
"מגי, מגי, חזרי!" קורא הבוס.
"לא רוצה! @#@$#%$^#^%$#@$&%$$##$#$" מקללת מגי ומרביצה לצלם.
"קוואבנגה! מגיע לך! @$#^$$#$%#" מגי מוציאה נונצ'קו מכיסה.
"מגי.. אנחנו בשידור!" קורא הצלם.
"אה…. שחכתי…." אומרת מגי ורצה אל שולחן החדשות.
"מחקרים מגלים כי שמונים אחוז ממגישות החדשות מאבדות את זה מתישהו, והבוסים עוברים התעללות, לא מעניין… 1D הם חתולים!"
~פרסומת סמויה~
"רק היום רק היום, שמפו 'מגי לחתול ולכלב' במבצע, במקום 600 שקל, רק 1,000,000,000 שקל! מהרו לחנויות! הב!"


תגובות (1)

0-0

04/10/2013 05:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך