נערה, סתם נערה.
זו הייתה התחלה של סיפור, אם יהיה מישהו שקרא את כל הקטע הוא מוזמן לכתוב לי בתגובות, אני אהיה בהלם ;)

יום בחיי אישה רגילה לגמרי

נערה, סתם נערה. 13/01/2018 870 צפיות 2 תגובות
זו הייתה התחלה של סיפור, אם יהיה מישהו שקרא את כל הקטע הוא מוזמן לכתוב לי בתגובות, אני אהיה בהלם ;)

אני פוקחת את עיני בעודי שוכבת במיטה, זרועותי על בטני התחתונה ושערי פרוע על כל הכרית, עוד לא קמתי אך אני מניחה שבעיני יש עוד כתם מהלילה.
אני מושיטה את שרוולי ומוחה את הכתם הנמצא ליד עיני, אני מתיישבת בעוד השמיכה עדיין עליי.
אני מושיטה יד ורוכנת קלות אל השידה ליד מיטתי, אני לוקחת את מברשת השיער שלי ומתחילה להריש את שערי, אני מתחילה בקצוותיו ולאט לאט עולה ונוגעת בשורשיו.
השיער שלי חלק ושחור, הוא תמיד נקי.
אני קמה, אני מניחה את המברשת לצד מיטתי במקומה ומסדרת את כיסוי המיטה.
אני נעמדת מול המראה ומסתכלת אל האישה הניצבת אל מולי, אישה כחושה היא, אך פניה יפות.
עצמות לחיה גבוהות ומרשימות, עיניה גדולות כמו עיני בובה והן בצבע זהוב כמו דבש. האף שלה, האף הוא משורטט וחלק לגמרי ללא אף בליטה ובקצהו הוא עולה מעט כמו כפתור אך בדיוק במידה המתאימה.
שפתיה של האישה גדולות, נראה שהיא מנשקת טוב. שפתה העליונה מעט קטנה מן התחתונה, השפה העליונה מסתיימת קצת לפני קו האישון של האישה והשפה התחתונה מסתיימת קצת אחרי. שפתיה בצבע ורדרד בריא, הן אינן יבשות אף לא מעט.
עורה של האישה הניצבת מול המראה, עורה היה צח וללא אף פגם, הוא היה שחום מעט, אילו הייתי צריכה לנחש הייתי אומרת כי היא ספרדייה או מקסיקנית.
לאישה היו ריסים בגודל אימתני, ריסיה כאילו איימו לנפנף את כולנו במשב רוח אחד.
האישה אז הסתובבה לצד והביטה על החזה שלה, בינוני היה הוא.
היא העבירה יד על חזה כמנסה לבחון האם הוא עומד בציפיותיה או שאינו, היא איננה מופתעת, הוא בדיוק כמו אתמול שלשום, בינוני ודוקרני מעט.
היא מעבירה אז יד לבטנה, בטנה השטוחה והחטובה, הרי היא עבדה קשה על אותו גוף שיש לה.
היא עכשיו נודעת במותניה, מותניה החטובות אך עדיין דקיקות נראו במלוא יופיין, כאילו ביקשו מן האישה לצאת היום כדי שכל העולם יראה את גופה החטוב.
היד שלה מגיעה עכשיו לישבן, הישבן שלה היה היפה מן כל הישבנים, עגול היה הוא והשב הנאה רבה לאישה ולכל איש ואישה שהעיפו מבט ברחוב או בעבודתה.
האישה מתיישבת ורוכנת עכשיו אל רגליה, רגליה הדקיקות אך החטובות, היא מכווצת אותן מעט כרוצה להשוויץ ולהכריז כי אילו הן רגליה שלה.
לבסוף, האישה נעמדת ונוגעת קלות בידיה, ידיה היו עדינות ורזות, אך אל תטעו, חזקות הן היו יותר מכל גבר וציפורניה מושלמות, משויפות ומרוחות בלק "פרנץ'" בצבע בז'.
אני זזתי מן המראה לבסוף ופניתי בקלילות לעבר הארון, הארון הנמצא ליד המראה.
הושטתי יד כדי לאחוז בידית הארון, אחזתי ופתחתי את הארון בשלל ססגונו.
העברתי יד על בגדיי הרבים, התלבטתי אם היום צריכה אני להתאים את בגדיי לשערי, לעיניי או לציפורניי, בחרתי בציפורניי.
שלפתי מן הארון חולצה מעט דקה בצבע בז', החולה היא חולצה קצרה פשוטה, הסתיימה בדיוק בקו הבטן שלי ושרווליה הסתיימו קרוב לכתפיי.
צווארונה היה לבן כמו הנשים המכובדות, צווארון לבן ומעוגל מעט.
בחרתי גם כן מכנסיים מתרחבים תואמים, המכנסיים היו פשוטים, עשויי בד הדומה לבד החולצה, הם התרחבו בסופם והיו כפתורים רקומים לאורכם לקראת ההתרחבות.
הרמתי את ידי וסגרתי את הארון, הרמתי את שתי ידיי ושמתי את החולצה, נאבקת בה להיכנס דרך ראשי, מעשה שבלגן לי את השיער במעט אז ניגשתי למברשת על השידה כדי לשרק את עצמי בשנית, החולצה עליי.
ושכחתי לציין, איני לובשת חזיות, אני מוצאת פריט הלבוש הזה חסר תועלת לי ולסביבה, הרי גברים כל כך נהנים משדיי מתנוענעים עם כל פסיעה ואני מהחופש.
אני פותחת את המגירה ולוקחת תחתונים בצבע החולצה והמכנס, הרמתי רגל והשחלתי את התחתונים במעלה וכך גם עשיתי ברגלי השנייה.
לקחתי את מכנסיי אחרי שסיימתי ללבוש לבנים וכמו הלבנים, הרמתי רגל אחר רגל והשחלתי את מכנסיי דרכן, הבד הרגיש כאילו מחבק את עורי.
התכופפתי ובחרתי נעליים מן השורה הניצבת מול הארון, בחרתי נעלי עקב בצבע לבן התאם לצווארון, הרי איני יכולה ללכת עם בגדים משעממים רק בצבע בז', עליי להתאים לצווארון תיק וזוג נעליים. נעלי העקב היו פשוטות וללא גלוס משום סוג, חלקות ואינן שיקפו אור.
נעמדתי והלכתי למראה בשנית, בחנתי את עצמי והייתי מרוצה עם המראה הנשקף למולי.
הלכתי לכיוון השירותים, לקחתי גומיית שיער ועשיתי תסרוקת גולגול, גולגול מושלם שלא נראה כמותו, לא הייתה אף חתיכת שיער טועה והיה הדוק במיוחד גם מקדימה וגם מאחורה.
לקחתי את תיק האיפור שלי הנמצא על השידה והוצאתי שפתון בצבע ניטרלי, שפתון רפואי נגד יובש, הרי אני אישה אלגנטית ואין לי צורך בשפתון ססגוני מכל סוג.
מרחתי את השפתון על שפתי העליונה ואז על התחתונה וחזרתי על הפעולה מספר פעמים עד ששפתיי היו לחות כרצוי.
כשסיימתי עם השפתון הוצאתי סומק, סומק ורדרד עם רמז של כתום, בצבע אפרסק. תפחתי את הסומק בעזרת מברשת מתאימה לכריות לחיי בדיוק במידה המתאימה, סגרתי אותו והנחתי חזרה בתיק.
ולבסוף, סגרתי את ה"לוק" בעזרת מסקרה, מסקרה שחורה וברורה הגורמת לעיני להיות גדולות אף יותר ולריסיי להיות ארוכים יותר ממה שהם כבר.
מרחתי את המסקרה, מדגישה כל ריס וריס ונותנת תשומת לב לכל עין, סגרתי את המסקרה, שמתי אותה בתיק האיפור וסגרתי גם אותו.
יצאתי מן השירותים והחדר, סגרתי את האור בשניהם והתיישבתי.


תגובות (2)

קראתי הכל ואם את או אתה רוצה לישתמש בחומר אז זה רעיון ממש טוב
אשמח ליקרוא את הסיפור!

13/01/2018 16:18
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך