מפלצת

אתמול 07/12/2014 899 צפיות 2 תגובות

במיטה גדולה, הייתי בלפטופ, חיפשתי תמונות עירום של שחקנית אחת. שלושת השותפות שלי קיפצו על המיטה ולא הפסיקו, וזה עשה לי כאב ראש אז שלפתי בקבוק אלכוהול ולגמתי. שלושת השותפות, הן הביאו איתן פרצוף אחד שהיו לו זיפים מעוצבים בסגנון הזה שכל המניאקים אוהבים עכשיו. כל המניאקים אוהבים לחתוך את הזיפים שלהם ככה. אז נכנסת עוד אחת מהדלת, מצביעה עליי ושואלת "WTF?! מה לעזאזל הוא עושה?". והבחור המניאק אומר "סתם איזה אחד." הוא יושב בחדר שלי וככה הוא מדבר. חתכתי אותו באמצע המשפט, קיללתי ברוסית ויצאתי החוצה להתאוורר.
השעה הייתה מעבר למאוחרת, שעה לא שעה, התריסים בקומה המסחרית היו מוגפים ואני הסתובבתי בחושך עם בקבוק מתנדנד כמו הספינה עצמה, ואז הייתי חייב להשתין, אש. אז מצאתי שירותים ואיך שהנחתי יד על הידית של הדלת איזה מטולטלת דחפה אותי הצידה ואמרה שכאן זה שירותי נשים. אז הלכתי לדלת ליד ופתחתי אותה והשתנתי, והיה לי הרבה מה להוציא. באמצע של התהליך באה פתאום איזה בלונדינית אחת ואומרת לי: "אתה יודע שזה המטבח שלי." אני עונה לה: "רגע, תני לגמור להשתין ואז נחשוב." אני גומר להשתין, והיא עם היד על המותן, אני במטבח שלה, "אני אפצה אותך,… זה לא נורא באמת, אני מעביר אותך לחדר חדש."
"זה השולחן שלי" היא אומרת. "לא, זה הכול רהיטים של ספינה" אני אומר. היא מרימה גבה, אני מסתכל ורואה שזה שולחן מעץ, מיוחד, מקושט וכתוב עליו בחרוזים צבעוניים משובצים: "נאומי".
"זה שם שלך?"
"לא, של חברה." היא אומרת. וגם על הרצפה יש שלולית עכשיו. אנחנו מסתכלים ולא יודעים מה להגיד. "אני אעזור לך לסחוב את החפצים לסוויטה אחרת, ואפצה אותך על השולחן".
"אפילו אם גם אני אצטרף זה ייקח יומיים." היא אמרה. והצביעה על הסוויטה, ואני מבין שהסוויטה ענקית. התאורה המוזרה, כנראה, עשתה על תפיסה שלי משחקים שלה.
"בשום פנים ואופן לא, את לא תנקפי אצבע. אני אפצה אותך." וכשאני מסתכל על כל הרכוש שיש לה בסוויטה, אני פולט כמה קללות ברוסית ואומר לה "למה לא יכולת לבחור סוויטה קטנה יותר?".
אמא שלה נכנסת, גם כן בלונדינית, אבל מבוגרת יותר, לבושה טוב, על תכשיטים והכול. הן הולכות הצידה ומדברות ביניהן וכל הזמן האמא מלכסנת אליי מבטים ובסוף היא ניגשת ושואלת אם יש לי ביטוח, ואני צוחק במרירות ואומר: "אזרחות בכלל אין לי, ביטוח?" –מקלל ברוסית.
היא נבהלת ושואלת: "מה אתה לא יהודי? אתה לא חוקי?".
"יהודי… נולדתי יהודי ואז אחרי שמונה ימים באו וחתכו לי את השנאכס." הבלונדינית צחקה, האמא הזדעזעה, "כסף, עבודה?"
"אל תדאגי," אמרתי לה. "אני אין לי עבודה אבל כסף נכנס ויוצא. רק תגידו סכום אני אביא לכם מחר." ולגמתי מהאלכוהול. האמא גערה בבת, אמרה שאי אפשר איתה והלכה.
קיללתי והתחלתי לגרור רהיטים כשהבלונדינית אומרת לי להפסיק ומנסה למשוך אותי מהידיים. הרמתי אותה וזרקתי אותה על אחת הספות, נראה לי שהיא צרחה. אני מבין שאין לי לאן לגרור את הרהיטים אז אני מסתכל עליה ורואה שהיא שותה לי מהאלכוהול. אני לוקח לה אותו מהידיים ואנחנו מתחילים לריב ואז חברות שלה נכנסות מהדלת. היא מיישרת את השיער ומושיבה אותן על הספות (הן נזהרות לא לדרוך על השלולית) ואז אני מזהה פרצופים מוכרים ואני אומר: "אלה השותפות שלי…" ואז אני כבר לא מבדיל בין הפרצופים אז אני מתחיל לעשות אנדנדינו. אני רואה שהן יושבות אחת על השנייה רק כדי לא לשבת לידי, ואני אומר לבלונדינית שאני כמו פניצילין, שתשב לידי כדי שהן לא תצטרכנה לשבת לידי ואז יהיה מקום לכולן. אז היא באה ומתיישבת צמוד אליי, ומתחילה מעין שיחת סלון כזאת, ואני מבין שכולם מסתכלים עליי מאוד מוזר ואני לא אמור להיות שם. אז אני מבקש ממנה את המספר כדי שמחר אני אוכל לפצות אותה בראש נקי, והיא אומרת לי שהכול בסדר אבל אני לא מקשיב.


תגובות (2)

אתה כותב יפה. התוכן מקורי. המון אמת מרה

08/12/2014 03:04

שלושת השותפות- שלוש השותפות
מטולטלת- מתולתלת
נאומי- נעמי [נראה לי שזה מה שהתכוונת]
"רק תגידו איזה סכום אני אביא לכם מחר"- לכן*
כולם מסתכלים עליי- כולן מסתכלות*

הסיפור עצמו כתוב טוב מאוד, גם העלילה.
נ.ב.- אני יודעת שפירסמת את זה לפני חודשיים אבל לא נורא.

22/02/2015 17:21
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך