Foxy
מבט קומי על חוויה הלא קומית בכלל

אני רוצה לפר לכם סוד

Foxy 08/08/2018 1025 צפיות אין תגובות
מבט קומי על חוויה הלא קומית בכלל

אני רוצה להתחיל בלספר לכן סוד…
להיכנס להריון זה לא כל כך פשוט!
את צריכה לתפוס את היום המדוייק בו את מבייצת לתפוס את בעלך במצב רוח הנכון ולכוון את עצמך למטרה.
מסתבר שלהכריז " אנחנחו מפסיקים עם האמצעי מניעה!" ולהוריד קונדום/להפסיק גלולות/להוציא התקן/להוציא טבעת בצורה חגיגית זה לא מספיק.
זאת עבודה!
אתם צריכים לספור ימים,לבדוק מקלון ביוץ(בניסיון להבין את הדבר הארור הזה. משפטים כמו "מאמי תראה את המקל שטבלתי בפיפי הצח של הבוקר מה אתה אומר? הפס כהה מספיק? נביא זכוכית מגדלת?),לקחת חומצה פולית, לעשות את זה בתנוחה X או בתנוחה Y , לעשות את זה כמה פעמים בשבוע (יום כן ויום לא לאמיצות בינינו במשך אהמ קבלו את זה..חודש ימים! וחוזר חלילה),להתעלם מעייפות, לא להיות בסטרס, לא לעשן,לא לשתות, להוריד את עשרות הגילוגרמים המיותרים, לעשות ספורט, ובכללי להיות נינוחה,רגועה,כייפית והדבר הכי חשוב לא לחשוב על זה ולא להתעסק בזה "כי כשה לא תצפי לכלום זה יבוא" ישר מפי כל ההריוניות/סבתות/אמהות או כל אישה שאי פעם הביאה זעתות לעולם ולא משנה עם זה קרה אתמול, עדיין לא קרה או שזה היה בתקופת מלחמת העולם השניה.
אוקיי נניח שאת וונדר וומן וביצעת את כל זה , עכשיו מה? עכשיו את מצפה בזמן שאת "לא מצפה לכלום".
עכשיו את מפרשת כל תחושה, כל גירגור של בטן, כל בורקס שלא יושב טוב מרמז לך על בחילת הריון,
כל התרפצות זעם או בכי או שמחה בלתי נשלטת מרמזת לך שאולי יש לך משהו בפאוץ (שהורדת כמובן בסעיף הקודם)
כל ריח שלא נראה לך (הממ ריח של זבל? פעם נורא אהבתי אותו בבוקר חם) עושה לך תחושת פרפרים בבטן, הייתכן ואני אמא גאה לבלסטוצ'יט ?
בכללי כל מיצמוץ שלא היה שם (ואולי היה שם אבל לא שמת לב אליו כי לפני זה לא בחנת את עצמך תחת מיקרוסקופ) מרמז לך על חיים חדשים ונפלאים שמתרחשים בגופף.
וכמובן, לא לשכוח, את עושה את זה בידיעה מוחלטת ש "אני לא מצפה לכלום" כי אחרת..*ששש* זה לא יקרה.
המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך