סתם היה משעמם התחלתי לחשוב על מה לעשות

ימית-אני לבד בבית

11/02/2011 896 צפיות תגובה אחת
סתם היה משעמם התחלתי לחשוב על מה לעשות

כשאמי חזרה הביתה אני אמרתי לה נו היה משהו מעניין אמי ענתה כן ואני אמרתי אז מה קיבלת אמי ענתה אני קיבלתי כרטיס טיסה לאילת במקום לנסוע באוטובוס, אני אמרתי מהההה והתחלתי לרקוד אמי אמרה איזו משוגעת ,אמרתי מה אמי אמרה סתם כלום טוב אז שאלתי אותה באיזה יום נוסעים אמי אמרה אחרי מחר אני כל כך התרגשתי עד שלא יכולתי להירדם ואני התחלתי לאסוף בגדים יפים לתיקים שלי ודברים עד הבוקר,אמי התעוררה ושאלה אותי למה את לא יושנת אני אמרתי כי אני התרגשתי מרוב שאני נוסעת לשם אמי אמרה תמשיכי לסדר דברים אני גם יכניס לתיקים, כעבור שעה אחי קם והלך בלי מכנסיים אני קראתי לאמא כעבור דקה אמא באה ואמרה מה קרה אני אמרתי אחי בלי מכנסיים אמי אמרה אני יתן לו תחתונים ואני אמרתי גם מכנסיים אמי אמרה בסדר כשאמי הלבישה את אחי אמי סיפרה לו שאנחנו נוסעים לאילת הוא אמר יששש אבל מה זה היית שם לפני כשנתיים אחי אמר לי את יודעת לאן אנחנו נוסעים אני אמרתי כן כן הוא אמר אבל איך את אני יודעת אמא סיפרה לי אתמול אחי אמר תאספי את הדברים שלי גם כי אני המלך אני אמרתי מלך מממ…. ואז לקחתי אותו במכנסיים ובחולצה וזרקתי אותו על המיטה שלו ואמרתי אתה תאסוף את שלך ותיקח אותם אני אמר טוב,חזרתי לחדרי והיה הכל מסודר בתיקים שלי ואז התקשרתי לרוני ושאלתי אותו אם אפשר לבוא אליו הוא אמר ברור אני הייתי לבושה בבגדים של אורחת והלכתי איתם לרוני כשהגעתי שמעתי ילדה קטנה בביתו חשבתי שזה לא ביתו אז הסתובבתי והלכתי לאט קדימה רוני פתח את הדלת ואמר ימית לאן את הולכת אני אמרתי רוני אבל הייתה ילדה שם הוא אמר כי זו אחותי היא בגיל של אח שלך אני התחלתי לרוץ אל רוני וחיבקתי אותו ונתתי לו נשיקה בפה הוא אמר מה חדש אני סיפרתי לו שאני נוסעת לאילת הוא אמר לכמה ימים אני אמרת לא יודעת כנראה 3 ימים ואז רוני אמר נו טוב ביי נתראה בעוד 3 ימים כשחזרתי לבית אמי ואחי לא היו בבית אז הבנתי שהם נסעו בלעדיי ואמי שיקרה לי אמרתי נו טוב בואו נזמין מישהו לבית כדי שלא יהיה מפחיד בישבילי התקשרתי לחמשת חברותיי והם באו אליי והתחילו להגיד איזה בית יפה יש לך אמרתי תודה והתחלנו לרקוד ועשינו משחקים וגם עשינו פופקורן ונהנתי זה היה כיף כשהלכנו לישון התחלנו לספר סיפורים מפחידים ומצחיקים ונורמלים משהו כזה אחר כך מישהו דפק בדלת בשלוש בלילה אני קמתי והלכתי לראות מי זה ראיתי דוור והוא נותן לי גלויה וזה היה מאמא הדלקתי אור בסלון והתחלתי לקרוא בשקט ושם היה כתוב: לימית היקרה חבל שלא אמרתי לך שזה היה היום כי לא היה לנו זמן כמעט איחרנו נחזור בעוד יומיים אני אקנה לך המון דברים מחר חוץ מאחיך אין לו למי לחפור משעמם לו בלעדייך נו טוב ביי אוהבת נלה(השם של אמא)


תגובות (1)

סורי אבל את אף פעם לא עושה גרשיים או בונה בצוררה של סיפור
"קיבלתי כרטיס טיסה לאילת במקום לנסוע באוטובוס"אמי ענתה לי .
"מה????"אמרתי והחלתי לרקוד.
"איזו משוגעת!"אמרה אימי.
"מה?"אמרתי והמשכתי לרקוד

16/07/2011 10:23
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך