חשבתי על הסיפור בזמן שכתבתי באתר את הסיפור: "דולי"

מולי

12/03/2011 946 צפיות 2 תגובות
חשבתי על הסיפור בזמן שכתבתי באתר את הסיפור: "דולי"

יום אחד, היה יום הולדת 8 של אמה, בת דודתה של אנה. אמה אף פעם לא ידעה מה קרה לבת דודתה, אמרו לה שבת דודתה נסעה לחופשה להרבה זמן, אבל זה היה נשמע חשוד.ליום הולדתה היא קיבלה אופניים, שמלות, משחקי יצירה… היא פתחה את המתנה מהוריה וראתה בובה, היא קראה לבובה מולי. בלילה אמה שמה את מולי על השולחן בסלון, עלתה במדרגות לשירותים, עשתה את עינייניה והלכה לישון. בלילה היה לה חלום מוזר: הכל היה מעורפל, היא שמעה קול צורם ששר: מולי חייבת לשירותים, מולי לוקחת עיתון,מולי עולה במדרגות, מולי עולה במדרגות, מולי בשירותים! אמה התעוררה מהחלום והלכה לשירותים. היא פתחה את הדלת וראתה את מולי יושבת על האסלה ו"קוראת" עיתון. אמה צרחה לאביה שלמחרת קרע את ידיה ורגליה של מולי ונעל את העיתונים בקופסא. בלילה היה לאמה כמעט אותו חלום מוזר: הכל היה מטושטש, היא שמעה קול צורם ששר כמעט אותו שיר מאתמול: מולי מחברת ידיים, מולי מחברת רגליים, מולי שוברת ת'מנעול, מולי לוקחת עיתון, מולי עולה במדרגות, מולי עולה במדרגות, מולי בשירותים! אמה התעוררה והלכה לשירותים. היא צרחה כשראתה את מולי עם רגליים וידיים מחוברות קוראת עיתון. אביה למחרת קרע למולי את הרגליים ואת הידיים, נעל את את העיתונים בשירותים, ואת המפתח לשירותים שם בכיס. בלילה היה לאמה כמעט אותו חלום מוזר: הכל לא היה ברור, היא שמעה את אותו קול צורם שר: מולי מחברת ידיים, מולי מחברת רגליים, מולי עולה במדרגות, מולי עולה במדרגות, מולי מחרבנת בחדר שלך! אמה התעוררה, היא הריחה ריח מסריח, היא הסתכלה לצידה וראתה קקי, וליד הקקי היא ראתה את מולי בלי מכנסיים!


תגובות (2)

חח מצחיק

13/10/2011 12:19

חחח

16/10/2011 12:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך