uta2.0
מתי תבינו שלא כותבים לתגובות אלא לעצמך? אני יודע שזה משמח מאוד ומדרבן אך בסופו של יום את/ה צריכים לאהוב את זה. לא משנה אם יש תגובות או אין.

נושא שהייתי חייב לעלות.

uta2.0 12/10/2015 919 צפיות 10 תגובות
מתי תבינו שלא כותבים לתגובות אלא לעצמך? אני יודע שזה משמח מאוד ומדרבן אך בסופו של יום את/ה צריכים לאהוב את זה. לא משנה אם יש תגובות או אין.

עזבו את הז'אנר עכשיו.

אז היום הצלחתי להגיע להודעה שקשורה לתגובות של סיפורים וגם קיבלתי הארה שנבנתה מבלאק וידוו (אין לי כוח לכתוב באנגלית, סלח לי ^^)
לפי מה שאני רואה וכנראה עוד כמה, האתר באמת מתחלק לשניים: פנטזיה ואהבה.
אני רואה המון המון מחברים שכותבים סיפורי אהבה 'מתחננים' לתגובות ברוב הפעמים,
ובז'אנר הפנטזיה יש ירידה משמעותית 'בהתחננות' לתגובות,
אני לא בא הנה בכדי לתקוף את מחברי האתר של סיפורי האהבה,
אני כאן בכדי להעביר מסר פשוט.
אני ועוד קוראי פנטזיה (אני מצטער שאני מכליל את כולם, אל תעלבו בבקשה.)
קוראים פנטזיה, זה ה"טבע" שלנו בעיקרון ואני לא חושב שאני לפחות יוכל לקרוא סיפור אהבה ואני יאהב אותו.
אני קורא כמעט כל ספר פנטזיה אפשרי באתר (כמעט. אל תתפסו אותי במילה.)
אני אמשיך לקרוא עוד ספרי פנטזיה ואתקן טעויות במידה וצריך אך אני לא יכול להגיב למשהו שאני לא אוהב.
למשל הייתה גם הודעה של מחברת, לעשות לשני סיפורים וקטע תגובה, אני לא חושב שזה נכון מפני שאני אגיב אם אני יאהב את זה ואני לא אעשה את זה כי 'כולם עושים'
אני אעשה את זה כי אני יאהב את הסיפור וכי אני אוהב את הז'אנר.
מצטער אם פגעתי במחברת זו לא הייתה הכוונה.
מצטער אם פגעתי במישהו זו לא הייתה הכוונה.


תגובות (10)

אתה כל כך צודק…

12/10/2015 21:42

היי :) נושא שלא הייתי מודעת אליו .. (אני לא באמת פה הרבה.. ) אני מסכימה איתך שכל אחד כותב בשביל עצמו .. אני אישית נרתעתי ממש להעלות דברים מתוך הנחת יסוד שיצפו ממני להסביר את עצמי.. (אני ממש גרועה בזה :P ) אבל זה הגיוני שאנשים ירצו תגובות.. כל בנאדם שיוצר משהו רוצה תגובה , אם זה ציור שרוצים לשמוע שהוא יפה או מה לא בסדר בו , או שיר שרוצים לדעת אם אתה בסולם הנכון.. אני גם חושבת שלחלק את האתר לשניים זה לא נכון.. אני נתקלתי בהרבה ז'אנרים אחרים (אבל אולי זה רק בגלל שאני לא קוראת סיפורים בהמשכים .. מתייאשת מהם מהר מדי , אפילו אם הם מדהימים XD אבל בקטעים קצרים נתקלתי בספקטרום מטורף של נושאים). הנקודה שלי היא שחלק מהאנשים צריכים תגובות , כדי להחליט האם להמשיך או לאיזה כיוון להמשיך. או סתם בשביל הביטחון העצמי.. אני משתדלת להגיב על מה שאני קוראת ואוהבת.. או אפילו על מה שעורר מחשבה.. (כמו זה נגיד ^)
נ.ב- להגביל את עצמך לז'אנר אחד זה בדיוק זה – להגביל את עצמך .. (וזה בא מחובבת פנטזיה מושבעת.. לא אומרת שאתה חייב לאהוב סיפורי אהבה אבל יש עוד הרבה סוגים .. )

12/10/2015 21:56

אני מסכימה אתך בקטע של התגובות. האתר יכול להתחלק לכל כך הרבה צורות, זה החלוקה הזאת היא נכונה וגדולה מאוד. אני אישית אוהבת את שני הז'אנרים וליהנות משניהם
האמת שגם לי קצת כבר לא נעים לשמוע כל הזמן על עוד סופר שמתחנן לתגובות.. אני לא ממש יכולה לדבר, אנשים קוראים את הסיפורים שלי, אבל לפני הכל זה לרצות את עצמך – זה פשוט עניין שאחרים מקבלים תגובות אז גם אתה רוצה.
נקווה שלא פגעת במחברתXDD

12/10/2015 21:56

כל כך נכון…

12/10/2015 22:20

אני לא מתחלקת. אני סתם עצובה שאני לא מצליחה להגיע אפילו לכותבים שאני אוהבת מרוב שכולם פה מפרסמים בקמויות. רציני חברים? אתם לא חושבים על הקוראים שלכם שיש להם עוד עשר כותבים שהם עוקבים אחריהם… בלתי אפשרי!
יוטה הגבתי לך שם באפליקציה אבל לא השבת לי, למה?

12/10/2015 23:44

כמוני כמוך. לא אוהבת סיפורי אהבה, וקוראת רק מה שנראה לי יפה. כלומר, בלי שגיאות פיסוק כי אני ממש לא מסוגלת, וגם יש סופרים מסויימים שאני קוראת את הסיפורים שלהם כי אני מכירה כבר את הסגנון ויודעת שאני אוהבת. אני לא פוסלת אף אחד אבל האתר הזה פשוט גדוש ואני לא יכולה גם אם מאוד ארצה לקרוא את כולם…

13/10/2015 00:03

יוקי, ראיתי את ההודעה כרגע על הסיפור רוח של שועל נכון?הסיפור הזה יחסית ישן ומשש השתפרתי מאז אני חושב. תודה^^. אני דרך האפליקציה אז אתם יודעים, הורדת שורות וזה. מצטער.

13/10/2015 06:07

תגובות ז. אומנם מחזק אבל אתה בהחלט צודק

13/10/2015 11:37

לפעמים אני מגיבה שלא אהבתי משהו, אבל מסבירה למה. לפעמים אני מגיבה שאהבתי. ולפעמים אין לי כוח. אני לא חייבת די וחשבן לאף אחד. אני חושבת שאנשים שמתחננים לתגובות זה אחלה לגבי האנשים האלה שקוראים אוהבים ולא אומרים כלום. או אלה שרוצים להגיב שזה חרא ולא נעים להם. או אנשים שסתם לא מגיבים בלי סיבה, וזה יכול לדרבן אותם. אני לא חושבת שהם מתחננים בפני מישהו שלא אוהב את הזאנר לבזבז את כל זמנו לקרוא 1110 סיפורים ללא כל הבדל רק כי הם בקשו ובלי טעם… אבל לא יודעת, ממש אהבתי שפרסמת את זה כתגובה, כי זה כאילו נגע לך שהם בקשו אז החלטת להראות יחס בדרך בה אתה יודע ומסכים לה. וגם אהבתי שזו הייתה תגובה אמיתית. לא יודעת זה יפה לראות אנשים שלא מנסים לרצות, והרי זה כל מה שאתה מסביר בקטע הקטן הזה שרשמת כאן. שאתה לא רוצה לרצות אדם חוץ מעצמיך. וככה הכי בריא שיהיה. ואני מגיבה פה סתם כדי להראות לך יחס, חח כמו שהראת להם, זה כמו שרשרת כזו XD

13/10/2015 16:52

וואו, כל-כך מסכימה, לפי דעתי לא צריך לכתוב בשביל אף אחד, אלה רק בשביל עצמך.

18/11/2015 18:09
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך