הסיפור הבא מכיל קומדיה קומדיה וחרא מקווה שתאהבו ביי

סיפוריו של סופר איש בואש האולטימטיבי

03/05/2013 691 צפיות אין תגובות
הסיפור הבא מכיל קומדיה קומדיה וחרא מקווה שתאהבו ביי

סיפוריו של איש הסופר בואש האולטימטיבי חלק 1: יש לך גבינה
פרק מספר 1: תכירו את מר אני לא איש הסופר בואש אם אני לא מריח טוב אז. שם משפחה: תתעלמו. סיפורינו מתחיל בעיירה בשם קובבה וויל שם הרוע רקוד אבל ממש רוקד לא באמת הוא רוקד מה אתה לא מאמינים לי אז תגידו את זה לסופר מוות מרקד הנבל הראשי בכל מקרה מר אני לא איש הסופר בואש אם אני לא מריח טוב כן זה שמו הפרטי אז בואו נקרא לו אלאהבאאל"מט זה שם ארוך עם הרבה א' אז בואו פשוט נקרא לו שוקי ונחזור לעלילה שוקי עובד במפעל ליצירת בלאק-אוט באמצע משהו (זה שם המפעל גם) והנה הוא מחלק בלאק -אוט לילד באמצע מבחן בהתקבבות ופתאום סירחון עף באוויר זה אומר שצריכים את סופר איש הבואש שוק צעק "אני הולך להחליף מכנסיים" כל המפעל שמע את זה סופר איש בואש עשה את הארלם שייק בזמן שהוא רץ אל המפקדת הפוקימון הפגום שלו נתן כאפה לשלמה השומר ונכנס בהצלחה נתן ברופיסט לפקילפלוק האח הפגום של פיקאצ'ו התחשמל והמשיך לרוץ פגש את המזכירה שלו מרגרט צעק עלייה "תעבדי ותכיני לי סנדוויץ' טרלולוללולוללולולולוללולולולולוללולולולולולוללולולולוללולוללולולולוללווללולולולולולו" עד שהיגע אל המחשב שלו כדי לבדוק מייל זו הייתה בין הדרכים כדי להסביר לו מה קורה בדרך כלל שולחים לו SMS אז הוא גילה שקפטן קפס לוק פגע בכל יוטיוב בכך שהוא הפך את כל התגובות המובילות לתגובות שאומרות שאם תיכנס ללינק הזה תשחק בGTA 5 אבל זה פשוט סירטון שלו רוקד באופן ממש גרוע את הגאנגאם סופר איש בואש קם מהראש של פקילפלוק אמר "פקילפלוק שים את התלבושת שלך ובוא נזוז"
פקילפלוק שם את החוטיני שלו וסופר איש בואש אמר "אהה שומר את זה לאחר כך שים את זה" סופר איש הבואש נתן לפקילפלוק תחפושת של תמנון שבמקום זרעות יש מלפפון חמוץ פקילפלוק לבש את זה ואז סופר איש בואש צעק " סופר איש בואש והיצור הזה לפעולה" האם סופר איש בואש יצליח? או שקפטן קפס לוק ינצח ויקבל 10000009000 מעריצים או יכשל? האם מפקדת הפוקימון הפגום תשרוד? ומה סופר איש בואש יעשה עם החוטני? חלק מהשאלות יענו בפרק מספר 10022: פקילפלוק המפליץ


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך