מוזרה שכזאת
סורי על הטמטום.. זה לא אני.. זה השעות.. ~שקר~

A Piece Of My Mind

מוזרה שכזאת 18/10/2014 923 צפיות 5 תגובות
סורי על הטמטום.. זה לא אני.. זה השעות.. ~שקר~

-הקדמה-
בשביל שתבינו את מה שאתם עומדים לקרוא, ולא פשוט תבהו בדף ולא תבינו מה לעזאזל אני רוצה מחייכם, אז עשיתי את ההקדמה הזאת.
אז ככה:
החלטתי שאני כותבת סיפור שמח. אבל בכל פעם שרשמתי משהו, גם אם הוא התחיל כסיפור השמח ביותר עלי אדמות, עם פיות, חדי קרן, נצנצים וכל שאר הבולשיט הזה, ~לא שאני חושבת שנצנצים, חדי קרן ופיות הם בולשיט אבל…~ בכל מקרה, הסיפור תמיד איפה שהו באמצע הדרדר לסיפור עצוב, קורע לב וסוחט דמעות. ואז הבנתי – אני לא יכולה לכתוב משהו שמח.
וזה נורא ואיום, אז אחרי שבהיתי במסך ריק למשך שעה, החלטתי שבמקום סיפור שמח אני פשוט אשתף אתכם במחשבות שלי.
ספוילר – הם מוזרות, מאוד, מאוד, מאוד.
אזהרה: קטע זה לא מיועד ל:
*חלשי לב,
*בעלי סיוטים, ~כי אני פשוט אגרום לכם עוד סיוטים~
*אנשים ששונאים מוזריות בכל דרך שהיא,
*אנשים בשלים שלא יודעים לצחוק על החיים.

בעצם אני אשתף אתכם במשהו שעשיתי.. כי המחשבות שלי הם מטומטמות מידי, ולא בא לי לטמטם אתכם על ההתחלה.. צעד, צעד…

-סוף הקדמה-

אז ככה.. החלטתי לשתף אתכם במעשה שעשיתי, המעשה הזה הוא.. אממ.. אפשר להגדיר אותו כ"לא חוקי" ~אבל זה פרט ממש, ממש שולי~, אז אם אתם במקרה שוטרים \ מכירים שוטרים \ סתם חבורה של מלשנים אז שתדעו שהסיפור הזה הוא "לא" אמיתי.

אז ככה… אני בתנועת נוער. ובסוכות ~שזה עכשיו~ עשו לנו טיול.
נחשו לאן הטיול היה?
לא.. לא לחו"ל..
לא.. גם לא לאילת..
למאדים?! לא.. לשם נלך בשנה הבאה…
טוב נו, עזבו ניחושים, אני פשוט אספר לכם. הטיול היה ל: לונה גל.

אם אתם מוצאים את עצמכם תוהים מה זה לונה גל?, אז זה פשוט גרסא ~רושמים גרסא או גרסה?!~ כושלת ולא מוצלחת לימית 2000.
ואם אתם חלק או קשורים איכשהו ללונה גל אז, אהה.. כושלת זה פשוט חלק מהסלנג של היום.. זה אומר גדול, ומצליח, ו.. אוח על מי אני עובדת?! אם אתם קשורים לזה איך שהו אז.. אני משתתפת בצערכם.

טוב בכל אופן, אני סתם חופרת לכם פה ועדיין לא הגעתי לפואנטה! ~אני בטוחה שיש כמה ראשים של אנשים כרגע שמהנהנים בסכמה עם פנים כעוסות~
טוב, איך שלא יהיה, אני וילד אחד שהוא חבר טוב שלי, נקרא לו $, כי ילד אחד שהוא חבר טוב שלי זה ארוך מידי..
ובכן אני ו$ שמנו לב לכל המגלשות מים המפתות האלה ~למרות שחלקן נראו כאילו הן עומדות להישבר.. אבל עדיין מגלשות מים זה מגלשות מים~ וממש רצינו להתגלש בהן . ואז שמענו שאסור לנו להתגלש בהן, דבר שכמובן גרם לנו עוד יותר לרצות להתגלש…

אז.. בערב שכולם היו בכינרת ~שכחתי ברוב טיפשותי להזכיר שהלונה גל ממש ליד הכינרת~
אני ו$ לקחנו מלא מכלים של מים, עלינו במדרגות ~הרבות!!!!~ עד למעלה המגלשה המאוד גבוהה, שפכנו מים על עצמנו ועל המגלשה, כי המים לא פעלו, וזה היה נראה די מחשיד אם פתאום כל המים של כל המגלשות יתחילו לפעול, ו… התגלשנו..

וואי זה היה כל כך כיף! באמת אחד הדברים הכי מהנים.. ומה שהפך את זה לעוד יותר מהנה היו שני דברים חשובים:
*זה הרגיש כאילו המגלשה עומדת ליפול ולהישבר בכל רגע נתון.
*זה היה אסור… דהה כל דבר שהוא אסור הוא יותר כיף..

התגלשנו איזה עשרים פעמיים.. ואז נגמר לנו המים אז הלכנו למלאות עוד מכלים.. וזה היה בטיימינג מושלם כי בדיוק חבורה של נערים, שגם הם בתנועה, ראו אותנו והחליטו שהם רוצים גם, הם עלו למעלה, התגלשנו, ובדיוק אז… המדריכים בואו ותפסו אותם..

ואני ו$ יצאנו מזה בשלום..

טוב עד כאן קטע מחיי המוזרים.. ואם אתם כרגע חושבים WTF??! למה קראתי את זה?! זה פשוט סתמי כל כך.. זה סיפור מטומטם.. זהו המוח שלי כרגע הטמטם יותר בגלל הסיפור הזה.. אז רק שתדעו– אתם צריכים להודות לי, כי בהתחלה רציתי לשתף אתכם במחשבותי המוזרות.. וזה היה מטמטם לכם את המוח אפילו עוד יותר.. רציני.. היה שם דברים מפגרים כמו כסאות זזים שמשתלטים על העולם, פינגווינים במדבר ועוד דברים שמטמטים מוחות…

מה??!! אתם לא מאמינים לי שיש לי מחשבות מוזרות ?!

טוב.. אז בשבילכם אנשים סרקסטיים וציניים שכמותכם, החלטתי לשתף אתכם בשלוש שאלות שמעסיקות את מוחי ברגע זה ממש: ~ושבטח אני אשכח תוך כמה דקות~

*למה למילה רשי תיבות, אין רשי תיבות?! איזה מין היגיון מעוות זה?!

*אם אתה מוציא דג מהמים, זה נקרא שאתה מנשים או מטביע אותו?

*ברוב הפעמים שאתה רוצה להירשם לאתר כלשהו, אז יש תיבה כזאת עם מילים מעוותות שאתה צריך להעתיק בתחתית, ותמיד מעל התיבה הזאת רשום משהו בסגנון: "הוכח שאתה לא רובוט", עכשיו השאלה שלי היא כזאת.. WTF? נגיד שאני רובוט, שמשום מה רוצה להירשם לאתר הזה.. איך המילים המעוותות האלה יעצרו בעדי?! כאילו מה, אם תהיה השתלטות רובוטית על העולם ~ותהיה!~ אז מילים מעוותות זה מה שיציל את המין האנושי?!

עד כאן הצצה למוחי המוזר והייחודי.. מקווה שלא טמטמתי את מוחכם יותר מידי..

-מוזרה שכזאת.


תגובות (5)

אני מסכימה לגבי הכוכבית האחרונה, חשבתי שאני היחידה שחשבה על זה XD

21/10/2014 19:32

    יואווו מגניב.. עוד אנשים מוזרים כמוני !! לדבר כזה מגניב מגיע אפילו מגניב עם אלף.. – מאגניבבבבבב… :P
    ונא להתעלם מ"סיפור" זה.. אני פשוט רציתי לנסות לכתוב משהו מצחיק.. ו.. אממ.. כמו שאתם יכולים לראות.. זה לא ממש עבד לי XP

    02/11/2014 23:26

חחחח
אני לא יודעת מה האנשים הלא מוזרים חושבים על זה… אבל אני בהחלט הייתי רוצה לשמוע עוד מחשבות כאלה…..
חחחחחח הכוכבית האחרונה כל כך נכונה!
חחחח נקרעתי ~לא פיזית~

04/11/2014 18:17

    חחחחח אני אשמח מתישהו לטמטם אתכם עוד קצת עם מחשבותיי המוזרות.. ראו הוזהרתם…. O_o

    11/11/2014 14:03
8 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך