מילנה פינחסוב
היי כולם אני ממש מצטערת שאני כותבת את הפרק הזה כולכך מאוחר אבל לא היו לי רעיונות אז אם למישהי/ו יש רעיון אני אשמח לשמוע...
קריאה מהנה!

אהבה לא שקרית פרק 7

מילנה פינחסוב 16/12/2012 788 צפיות תגובה אחת
היי כולם אני ממש מצטערת שאני כותבת את הפרק הזה כולכך מאוחר אבל לא היו לי רעיונות אז אם למישהי/ו יש רעיון אני אשמח לשמוע...
קריאה מהנה!

~נקודת מבט קטרין~
בדיוק כשרציתי להגיד לבנות לעלות להתלבש אז צלצל הטלפון זו הייתה המנהלת של ה"היי סקול"..
"בנות, אני בטוחה שתשמחו אבל הלימודים היום לא מתקיימים, גנבו לנו חומרים מכיתת כימיה אז עד שנמצא את האחראי לא יתקיימו לימודים" אמרה לנו המהלת……..
"יששששש" אמרנו (הבנות)…
שמנו מוזיקה חזקה והתחלנו לזוז בצורה קצת מופקרת, נגיד ככה….
"לא ידעתי שאת יכולה לזוז ככה" אמר לי זאין בזמן שהוא מנסה לנשק אותי….
"יש הרבה דברים שאתה לא יודע עליי, אז תתחיל לגלות"……. אמרתי לו במבט ממזרי…
"בואו נשחק משחק" הציע לואי…
"איזה"? שאלתי…
"אמת או חובה"… לואי אמר…
"טוב… " ענו כולם
" זאין, אמת או חובה"? שאל לואי
"חובה" ענה..
"עליך לנשק את קטרין"!
"אווווווו" כולם אמרו
ואני היחידה שהסמקתי… הוא התקרב ורכן את ראשו ונישק אותי ואני אותו…. הנשיקה הייתה מלאת רגש והיה לי כולכך נפלא…..
ואז משהו השחיל מכתב מתחת לדלת הלכתי וזאין בא איתי הוא פתח את הדלת ולא היה אף אחד…… "מוזר" הוא אמר…….
פתחתי את המכתב זה היה ממקס(האדם שאמא שלי רוצה לשדך לי הוא בן 22)…..
התחלתי לקרוא:"יפה שלי, תחכי לי במועדון כמו שקבענו אתמול אני אוהב אותך מקס…"……
שמתי לב שזאין כעס עליי…"זאין…. זה לא מה שאתה חושב" אמרתי עם דמעות בעיניים …..
" אז מה זה אומר!? מה סיכמת איתו?! את חושבת שאני אידיוט?!" הוא צעק עליי………
והוא הלך לחדר……
ואז………
~המשך יבוא~


תגובות (1)

תמשיכיייי

22/02/2013 05:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך