מקווה שאהבתם :)
יש לי בעיה בפרופיל אני לא מצליחה להכנס אליו מישהי יכולה לעזור לי?

אני לא מאמינה שהוא בן דוד שלי!פרק 4 (1D)

04/11/2013 1032 צפיות 3 תגובות
מקווה שאהבתם :)
יש לי בעיה בפרופיל אני לא מצליחה להכנס אליו מישהי יכולה לעזור לי?

הרופא ענה:הייתה לה תקופה קשה היא עברה התמוטטות עצבים.. היא תיהיה בסדר היא כבר התעוררה אתם יכולים להכנס,הרופא אמר והלך, התקדמנו כולנו לחדר של אור ונכנסנו היא שכבה על המיטה והסתקלה על התקרה.לואי סגר את הדלת וכנראה שהיא שמעה והיא הסתובבה אלינו.
היא חייכה חיוך קטן והלכתי לחבק אותה כולנו יחד,אני צריכה אוויר היא אמרה קול חנוק,כולם שחררו אבל לואי עדיין חיבק אותה,לואי תעזוב אותה זאין אמר ,לא רוצה לואי אמר בקול ילדותי,מתי משחררים אותי? אור שאלה והביטה בי,אני אלך לישאול ליאם אמר ויצא מהחדר כולם יצאו אחריו והשאירו אותי עם אור לבד בחדר. מה קרה לך בתקופה האחרונה?שאלתי בקול רגוע אבל דואג.
כלום היא ענתה והשפילה את מבטה..מה זאת אומרת כלום?שאלתי והרמתי קצת את קולי,התמוטטת בגלל זה המשכתי.. היא הביטה בי ולא אמרה כלום,זה בגלל הילד הזה שהרבצתי לו?שאלתי בפתאומיות,היא ישר השפילה את מבטה,כן היא אמרה בקול שקט,ישר התעצבנתי הוא יחטוף ממני אמרתי ולא הפסקתי להביט באור לשניה,לא צריך היא אמרה וניסתה לקום אבל ישר ישבה חזרה על המיטה,הלכתי אליה ועזרתי לה לשכב,את צריכה לנוח אמרתי נישקתי למצחה והתקדתי לדלת.תודה אור אמרה,בבקשה אמרתי בלי להביט בה וסגרתי את הדלת,כולם חיקו לי בלובי ,התקדמתי לכיוונם זאין הבחין בי ראשון וקם ממקומו ואחריו כל השאר, איך היא? שאל זאין ושמעו בקולו דאגה ,היא בסדר.ליאם מתי משחררים אותה? שאלתי,מחר הוא ענה.טוב רוצים בנתיים נלך לקפיטריה ?נייל שאל, בואו לואי אמר והתקדמנו לקפיטריה,ישבו ואכלנו.למה היא התמוטטה?ליאם שאל והביט בי,כי מטומטם אחד הכאיב לה זה למה!אמרתי עצבני הלך עליו המשכתי.סיימנו לאכולוהתקדמנו לחדר של אור הבחנתי במישהו מתקדם לחדרה,בהתחלה לא הבנתי מיזה אחרי מבט מעמיק הבחנתי שזה היה ריאן בלי לחשוב התקדמתי אליו במהירות והחטפתי לו בוקס בפנים, הוא נפל על הרצפה והמשכתי להרביץ לו,בגללך היא בבית חולים צעקתי עליו,אחרי כמה זמן ליאם בא והוריד אותי ממנו.זה מספיק הוא אמר,בשניה שריאן קם זאין החטיף לו בוקס נוסף והוא נפל שוב,וזה שבגללך היא סבלה הוא אמר ויגש אליי.אחרי שנרגעתי רציתי לראות מה שלום אור,נכנסתי לדלת היא ישבה על המיטה וניסתה לפתוח חבילת תרופות,רצתי אליה בהירות וחטפתי ממנה את החבילה,מה את עושה?שאלי עצבני אבל מודאג,אני רוצה למות היא אמרה ובכתה,חיבקתי אותה חזק והיא בכתה ,היא הלכה לישון. יצאתי מהחדר וריאן דבר לא היה בלובי,איפה ריאן?שאלתי,לא יודעים נייל אמר,טוב בואו נלך ננוח קצת ונחזור בעוד שעתיים.ליאם אמר וכולם הנהנו להסכמה, כשכמעט יצאנו שמענו צעקה חזרה, זאת הייתה אור ידעתי בכך,התחלתי לרוץ לחדר שלה כשהגעתי ראיתי את ריאן והוא החזיק רובה…


תגובות (3)

תמשיכי

04/11/2013 08:27

אומייגדד תממשיכיייי
שמעע ישראלללללל שלא יפגעע בההה

04/11/2013 08:28

תמשיכי אי אל אמא שלא שלך רייאן!
תיגע בה ויש לך עסק אם להנזל (לואי הארי נייל זאיין ליאם!!!!!)

04/11/2013 09:07
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך