ron742
באינסטגרם: love_story742 אשמח לתגובות... ביקורת וכל דבר:)

ג'סטין ביבר פרק 6

ron742 16/08/2017 1186 צפיות 2 תגובות
באינסטגרם: love_story742 אשמח לתגובות... ביקורת וכל דבר:)

"רוצה לבוא אליי?" שאלתי את מייק כשהיינו כבר במכונית "כן אבל אני אתקשר לאיזבלה לשאול אותה אם היא רוצה לבוא גם" הוא אמר והנהנתי "היי את רוצה לבוא?" הוא שאל אותה "טוב" הוא אמר וניתק "מה היא אמרה?" שאלתי "אולי היא תבוא אחר כך" הוא אמר והנהנתי, ממש רציתי שתבוא "אני מזמין חבר טוב שלי" אמרתי והוא הנהן "אתה יודע מה?! בוא נארגן מסיבה" אמרתי, רציתי להתעודד קצת, לחגוג, סופסוף העפתי את הניקול הזאת מהחיים שלי. "אבל יחשבו שאתה חוגג בגלל שנפרדת ממנה" הוא אמר "לא אכפת לי, זאת דווקא סיבה לחגיגה, היא מגעילה.. אבל אני מפחד שהסוכן שלי…" אמרתי והפסקתי "זה לא משנה, אני מזמין את כל השכבה ואתה תזמין חברים שלך" הוספתי "טוב" הוא אמר "ותגיד שוב לאחותך שתבוא, זה חשוב לי" אמרתי הוא הנהן והתקשרתי למאהון "אוסטין אח שלי, מארגים פה מסיבה אתה בא או שאתה מעדיף להיות בהשקה המסריחה?" שאלתי "אני בא!! עוד חמש דקות שם! נמאס לי מהמקום הזה" הוא אמר "אה ושמעתי על מה שקרה" הוא הוסיף "כן… טוב זה לא חשוב, אז תבוא מהר" אמרתי וניתקתי, שלחתי לכל השכבה שיש מסיבה עוד חצי שעה ושמי שיכול שיבוא חופשי לכולם, הבאתי אלכוהול, חטיפים וכל מיני שטויות, אוסטין מביא את ערכת הדי ג'יי שלו אז הכול מסודר.
התחילו להגיע ואני הכנסתי אותם, כמו תמיד אוסטין הקדים "היי אחי" הוא אמר ועשינו את לחיצת היד שלנו ומייק בא אלינו "מי זה?" אוסטין ישר שאל, הוא קצת מפחד על המקום שלו בתור החבר הכי טוב שלי… "מייק" אמר מייק והושיט יד "אוסטין" הוא אמר ולחץ את היד שלו "זה חבר טוב שלי מהבית ספר החדש, מסתבר שבית ספר זה לא כזה נורא… ונחש מה?! אני קפטן" אמרתי אוסטין שמח בשבילי ומייק השפיל מבט "מה קרה?" שאלתי את מייק ואיזבלה בדיוק הגיעה "היי" היא אמרה לי ביובש, עברה אותי ונכנסה לבית "איפה טיי?" אוסטין שאל "אוי שכחתי להגיד להן, אוי וואייי הן יהרגו אותי" אמרתי והתקשרתי אליהן "הן אמרו שהן מגיעות עוד כמה שניות" אמרתי אחרי שניתקתי והן נכנסנו בדיוק "היי" הן אמרו וחייכו, אוסטין הלך אחרי טיילור וסקיילר נכנסה "קייט" אמר מייק כשהוא ראה אותה והיא חייכה "היי מייק, ג'סטין" היא אמרה וגם מייק הלך אחריה, נשארתי לבד מארח אנשים עד שכולם הגיעו. עליתי על השולחן "הגיע הזמן להתחיל את המסיבה הזאת, אוסטין מאהון!!!" צרחתי, כולם הריעו והוא התחיל לנגן, כולם התחילו לרקוד ולקפוץ. אחרי כמה זמן הוא נעלם והתחלתי לחפש אותו, נכנסתי למטבח וראיתי אותו מנשק את איזבלה "אוסטין?!" שאלתי לא מאמין למה שאני רואה והוא הסתובב "אחי…" הוא התחיל לומר והבאתי לו אגרוף לפנים "זה מגיע לי" הוא אמר והלכתי עצבני "היי אחי, מה קרה?" מייק שאל כשראה אותי "כלום עזוב אותי" אמרתי בעצבים והמשכתי ללכת, עליתי לגג והתחלתי לחשוב, טוב אז הם התנשקו… לא יודע למה זה עיצבן אותי או פגע בי, כאילו אני לא חבר שלה או משו… בכל זאת הכרתי אותה רק היום. נרגעתי וירדתי שוב למסיבה, הסתכלתי מה קורה מסביב וראיתי שאוסטין חזר לעמדה שלו, הלכתי למטבח לשתות משהו וראיתי את איזבלה "איזבלה?" שאלתי "מי אתה?" היא שאלה ולפי הטון שלה הבנתי שהיא שיכורה והלכתי בלי להגיד כלום.
עברו ככה שלוש שעות וכולם כבר הלכו, דיברתי עם אוסטין והחלטנו שישן אצלי היום למייק ואיזבלה לא היה איך לחזור אז הם נשארו אצלי גם, הלכתי לחדר שלי מבואס ונרדמתי ככה מלוכלך אבל כבר לא היה אכפת לי מכלום.


תגובות (2)

עשיתי לך פרסום ועוקב באינסטגרם. יש לי 3k עוקבים אז זה ממש יפרסם אותך

16/08/2017 16:35

    וואי תודה ממש, מעריכה.

    16/08/2017 16:40
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך