המשך יבוא...

הבת של לואי ואלינור טומלינסון פרק 66

06/03/2014 1097 צפיות 5 תגובות
המשך יבוא...

הבת של לואי ואלינור טומלינסון פרק 66:
בפרק הקודם:
"איך אתה…" התחלתי לשאול אך הוא קטע את שאלתו בכך שהוא שאל "חי?"
לא יכולתי להוציא מילים מפי.
"אני לא יכול למות." הוא אמר לי ואז הוסיף "אבל אני חושב שאתה כן, מה דעתך שנבדוק?" הוא כיוון את אקדחו אליי, שמעתי צליל של ירייה וקרסתי על הקרקע רואה רק שחור. שמעתי את אלינור צורחת "לא!" ומאז לא שמעתי או ראיתי כלום. כנראה שאני מת.
~הפרק~
נ.מ כללית:
בשנייה שלואי מת לנגד עיניה של אלינור היא פרצה בבכי. "היית חייב להרוג אותו?!?" היא שאלה בצעקה.
"הוא ניסה להרוג אותי!" התגונן בראד.
"כי ניסת להרוג את הבת שלו, שהיא גם אחותך!" צעקה אלינור מנסה להגן על לואי. פתאום לואי זז. אלינור דחפה את בראד ורצה אליו. היא התכופפה אליו וליטפה אותו כשדמעותיה הרבות מרטיבות את חולצתו הלבנה.
"לואי…" אלינור התחילה לבכות.
"אני מצטערת על כל הפעמים שרבתי איתך.
על כל הפעמים שקיללתי אותך.
ועל כל הפעמים שאמרתי שאני שונאת אותך.
אני תמיד אהבתי אותך, תמיד אוהבת ותמיד אוהב אותך.
גם עכשיו כשאתה לא איתי כשאתה מת, כשאני רק מדברת אל גופתך שפה לידי אני רוצה שתדע שאתה הבן-אדם שהכי חשוב לי, יותר מהכל.
אני בחיים לא אשכח אותך ותמיד תמיד תמיד אוהב אותך.
אלינור" המשיכה אלינור וסיימה את אשר התחילה לומר. היא הסתכלה אל כיוונו של בראד וראתה את עיניו האדומות מדמעות. הוא התקרב אליה והתכופף. הוא לא היה מסוגל להגיד דבר חוץ מאשר "אמא, אני מצטער." כאב לאלינור לשמוע את המילה אמא מכוונת אליה כי ביתה שונאת אותה.
"ואמא," הוא אמר.
"מה?" היא שאלה עדיין בוכה.
"את יכולה להשאיר אותי איתו?" הוא שאל.
אלינור שהופתעה משאלתו של בבראד ענתה מגמגמת "כן," והלכה מהבית שלה ושל לואי.
בראד התקרב אל לואי ואמר:
"אבא,
אני מצטער על כך שהיית חייב למסור אותי ואת היילי לאימוץ רק בגללי.
אני מצטער שרק בגללי היית שבור ובטוח שלא תראה אותנו לעולם.
אני יודע מה עברת כי עקבתי אחרייך.
אני מצטער שניסיתי להרוג את היילי.
אני מצטער שכמעט הרגתי את אמא.
ואני מצטער שהרגתי אותך.
אני תמיד אהבתי אותך ואני אוהב אותך לעד,
בראד" אמר בראד עם דמעות בעיניו. בראד קם ובא לצאת מהבית של לואי ואלינור הוריו. אך קולו של לואי אביו קטע את מעשיו בכך שהוא אמר "בראד,"
בראד הסתובב ולואי אמר "אני סולח לך." לואי קם על רגליו ובראד רץ אליו. לואי חיבק את בראד חיבוק חזק שרק אבא יכול לחבק את הבן שלו.
המשך יבוא…


תגובות (5)

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
"קוראת חדשה " ואשמח עם תגיבי לי גם :)

06/03/2014 19:51

אומייגד תמשיכי במידי ברור!!!!

07/03/2014 07:47

גאד תמשיכי!!!
ויש מצב שאני אמשיך את הסיפור שלי בסוף השבוע הזה!

07/03/2014 09:38

כן ליסה תמשיכי אותו!

07/03/2014 12:14

המשכתי

08/03/2014 22:46
סיפורים נוספים שיעניינו אותך