יש לי הודעה והיא שאני מפסיקה את כל הסיפורים שלי. אני מצטערת בשביל כל הקוראים שאהבו אותם. אז כנראה אעלה וואנשוטים ואולי אתחיל סיפור. (אני מודעת לזה שכתבתי את ההודעה הזו בוואנשוט על נייל הורן & ג'ייד

וואנשוט לואי טומלינסון & קייט

12/05/2014 1933 צפיות 3 תגובות
יש לי הודעה והיא שאני מפסיקה את כל הסיפורים שלי. אני מצטערת בשביל כל הקוראים שאהבו אותם. אז כנראה אעלה וואנשוטים ואולי אתחיל סיפור. (אני מודעת לזה שכתבתי את ההודעה הזו בוואנשוט על נייל הורן & ג'ייד

וואנשוט על לואי טומלינסון:
"אני שונאת אותך!" צעקה קייט על חבר שלה לואי עם דמעות בעיניה.
"אבל, מה עשיתי?" הוא שאל.
"נישקת את אלקסיס." היא אמרה.
"לא נכון!" הוא הגן על עצמו, מכחיש את האשמה.
"אני ראיתי אתכם מתנשקים מול העיניים שלי לפני כמה דקות פה מתנשקים! אז אל תכחיש!" היא צעקה עליו. היא הייתה פגועה ממנו. היא אהבה אותו כל-כך ופתאום היא תפסה אותו בוגד בה. לואי התקרב אליה ותפס את פניה בידיו.
"אני מצטער. אני אוהב אותך." הוא אמר והסתכל בעיניה. היא חשבה כמה שניות ואז דחפה אותו ממנה ואמרה "אני לא מאמינה לך." אחרי שהיא אמרה זאת היא הלכה. היא בכתה כל הדרך לביתה, היא הייתה שבורה מכך שהחבר שלה והחברה הכי טובה שלה התנשקו. היא אהבה את לואי, הוא היה חשוב לה. אבל הוא פגע בה. היא נכנסה לביתה וישר הלכה לחדרה. היא נשכבה על מיטתה עם פניה מופנות לכרית ופשוט בכתה את כל כולה. היא אהבה אותו והיא עדיין אוהבת אותו. היא אוהבת אותו והוא בגד בה.
~יום למחרת~
קייט קמה בבוקר, החליפה את הפיג'מה שלה לבגדי בית ספר, צחצחה שיניים, ארגנה את הילקוט שלה, אכלה ארוחת בוקר והלכה לבית הספר. כל הדרך היא חשבה על לואי. היא הגיעה לבית הספר עוברת את שער הכניסה והולכת לכיתתה. היא התיישבה במקומה וחברתה אלקסיס באה. "שלום קייט," אמרה אלקסיס וחייכה.
"עזבי אותי," אמרה קייט ביובש.
"מה קרה?" אלקסיס שאלה.
"כאילו שאת לא יודעת." אמרה קייט.
"אני באמת לא יודעת." אמרה אלקסיס וקייט התעצבה.
"אז בואי אני אסביר לך," אמרה קייט.
"אוקיי," אמרה אלקסיס.
"אתמול את ומישהו בשם לואי טומלינסון התנשקתם מול העיניים שלי!" צרחה קייט על אלקסיס.
"לא נכון!" היא תגוננה.
"אל תשקרי לי! אני ראיתי את זה כשזה קורה, התנשקם מול העיניים שלי! וזה גם נראה שנהניתם מהנשיקה הזו!" צרחה קייט.
"דבר ראשון אל תצרחי ודבר שני אני מצטערת." אמרה אלקסיס.
"סוף סוף את מודה." אמרה קייט.
"אני באמת, באמת, באמת מצטערת קייט, הנשיקה קרתה בטעות. אחרי הנשיקה אני ולואי סיכמנו שהנשיקה הייתה טעות ונישכח את הנשיקה הזאת." אמרה אלקסיס לקייט. קייט התעצבנה אפילו יותר, לפי דעתה אלקסיס ממש לא מצטערת על הנשיקה.
"תעזבי אותי," לפתע אמרה קייט.
"קייט אני באמת מצטערת, בבקשה תסלחי לי." אמרה אלקסיס.
"אני לא מבינה איך את מסוגלת לחשוב שאת תבואי אליי תגידי לי שאת מצטערת ואני פשוט אסלח לך. את נישקת את חבר שלי! שגם היה האהבה הראשונה שלי, הנשיקה הראשונה שלי והחבר הראשון שלי!" אמרה קייט עצבנית לאלקסיס. נמאס לה שאלקסיס ולואי מתנצלים, היא לא רוצה לסלוח להם, היא כועסת עליהם מאוד.
"אני לא חושבת שאם אני אבוא אלייך ואתנצל את תסלחי לי. אני יודעת שזה לא מגיע לי. אני יודעת כמה את אוהבת את לואי, אני יודעת שהוא היה האהבה הראשונה שלך, הנשיקה הראשונה שלך והחבר הראשון שלך. אני מצטערת כמו שלא הצטערתי בחיים. אני מצטערת שנישקתי אותו." אמרה אלקסיס בתקווה שקייט תסלח לה. היא באמת הצטערה מאוד. כאבה לה המחשבה שהיא פגעה בקייט, שתמיד הייתה לצידה והייתה כמו אחות בשבילה.
"דבר ראשון יופי שאת מודה שאת נישקת אותו ולא הוא אותך. דבר שני אני לעולם, תקשיבי טוב לעולם לא אסלח לך!" אמרה קייט לאלקסיס מודיעה לה שהיא לא מתכוונת לסלוח לה, לפחות לא בזמן הקרוב או כמו שהיא ניסחה את זה היא לעולם לא תסלח לה.
"בבקשה תסלחי לי." אמר אלקסיס נואשת.
"לא! עכשיו תעזבי אותי בבקשה." אמרה קייט.
"בסדר," אמרה אלקסיס והלכה למקום שלה. לואי נכנס לכיתה שקייט למדה בה והלך אליה. "קייט בבקשה תסלחי לי." הוא אמר לה.
"אני יודעת שלא נישקת את אלקסיס והיא נישקה אותך." אמרה קייט.
"אז את סולחת לי?" הוא שאל מלא תקווה.
"לא," היא אמרה מרסקת את תקוותו.
"למה?" הוא שאל.
"כי לא התנתקת מהנשיקה, חיכית עד שאלקסיס תתנתק." אמרה קייט.
"תגידי ברגע שהתנתקנו הלכת משם?" שאל לואי וקייט הנהנה לחיוב.
"אז אחרי הנשיקה סיכמנו שהיא הייתה טעות ונשכח ממנה. וגם סיכמנו שאלקסיס ואני נישאר חברים טובים." הוא אמר.
"גם לא סיפרתם לי על הנשיקה." היא אמרה.
"מה זה קשור?" הוא שאל לא מבין מה קשור המשפט האחרון שאמרה קייט.
"זה קשור. כי אם הייתם מספרים לי אולי לא הייתי כועסת כמו עכשיו, והייתי סולחת לכם." היא אמרה.
"קייט אני באמת רוצה שתסלחי לי. אם תסלחי לי אני לעולם לא אפגע בך יותר, מבטיח." הוא אמר והחזיק את ידה.
"בסדר," היא אמרה.
"את סולחת לי?" הוא שאל.
"כן, אבל הזדמנות אחרונה." היא אמרה והוא נישק אותה. אחרי שהם התנתקו מהנשיקה הלכה קייט לאלקסיס.
"אלקסיס," אמרה קייט.
"מה?" שאלה אלקסיס והסתכלה בעיניה.
"החלטתי לסלוח לך." אמרה קייט ואלקסיס חייכה. היא קמה ממקומה וקפצה על קייט בחיבוק.
"תודה! אני לא אפגע בך בחיים! מבטיחה!" אמרה אלקסיס נרגשת אחרי שהיא וקייט התנתקו מן החיבוק.
"אני סומכת עלייך." היא אמרה ולואי הגיע אליהן.
"ואני גם סומכת עלייך." היא אמרה ללואי והוא נישק אותה.
~הסוף!~


תגובות (3)

מוכשרת פשוט מוכשרת!!!!
יש לך כישרון בכמויות שלא מתוארות!!!
אני מקווה שתתחילי סיפור חדש וברור שאני יקרא אותו

12/05/2014 20:06

    תודה♥

    12/05/2014 20:14

    התחלתי סיפור חדש ♥

    12/05/2014 22:12
סיפורים נוספים שיעניינו אותך