love
תהנו !@#$%^& ואני ממש ממש אשמח עם תגיבו :( כי אין לי בכלל תגובות כמעט :)

זכרונות רחוקים פרק 19 1D

love 06/06/2014 959 צפיות 4 תגובות
תהנו !@#$%^& ואני ממש ממש אשמח עם תגיבו :( כי אין לי בכלל תגובות כמעט :)

היינו צמודים מאוד, נלחצתי מהקרבה והדמעות חזרו, מאיימות לצאת.
" זו תהיה הפעם הראשונה שלך נכון? " אמר והדליק את המזגן. הנהנתי לאט מנסה להפסיק את הדמעות.
" את לא צריכה לבכות בייב , אני פה לנחם אותך " אמר והניח אותי בזהירות על המיטה.
" עכשיו, תכננתי מנגנון שהחדר הזה אטום לרעש , שנכנס או שיוצא אז את לא תצרחי עם אני אוציא את הבד " אמר והנהנתי לאט, מפחדת מאוד כמו ילדה בת שש שנחטפה.
" תתאפסי על עצמך! את נראית פצצה " הוא אמר והתיישב במיטה, דוחף אותי לצד של הקיר ומכסה אותנו בשמיכה.
הוא התחיל לנשק אותי בכל הפנים ובשפתיים גם, שהוא נישק אותי בצוואר נשכתי את שפתי ועצמתי עיני חזק, מנסה לחשוב מחשבות טובות.
הוא הוריד את כל בגדי ועשה את מה שעשה..
" דיי! בבקשה תפסיק " צרחתי כאשר חזרה עשתונותיי
" למה להפסיק יפה? מה דיברנו ?! " אמר והתרחק ממני
" עזוב אותי! " צעקתי והשתוללתי הוא קשר את ידי ורגלי ושם על עיני כיסוי עיניים שחור. לא ראיתי כלום חוץ מצבע שחור. לפתע הוא נעצר ושם את ראשו על המיטה , מחבק אותי באגרסיביות שלא אברח ומנשק אותי בעדינות.
התעוררתי מאור השמש שסינוור את פני. לבשתי את ההלבשה התחתונה שלי ואחרי זה את הפיג'מה. התיישבתי על המיטה והתחלתי לבכות את נשמתי. אחרי איזה חצי שעה שבכיתי, הוא נכנס אל החדר עם מגש של אוכל. הוא היה לבוש במכנס קצר וכחול של בנים וגופייה שחורה.


תגובות (4)

תמשיכי זה סיפור מושלם
ואני ישמח אם תקראי ותגיבי על הסיפור שלי

06/06/2014 15:30

תמשיכי זה סיפור אחד המושלמים
ואני ישמח אם תקראי ותגיבי על הסיפור שלי

06/06/2014 15:31

תמשיכי

06/06/2014 15:38

תמשיכי אהבתי את הסיפור.

06/06/2014 21:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך