love
תהנו!@#$%^&*&^%$#@!!@####

זכרונות רחוקים פרק 21 1D

love 09/06/2014 836 צפיות 6 תגובות
תהנו!@#$%^&*&^%$#@!!@####

הארי~!~
יצאתי מהבית לעוד יום עצוב ללא דני שלי.. אוי היפה שלי. אני בטוח שהיא תאהב אותי! אני עדיין לא מבין איזה דפוק אני שצעקתי עליה ככה בטלפון.. נכנסתי לתחנת המשטרה עם כוס קפה חזק ביד , מותש מהחיפושים אחריה.
" הארי, טוב שבאת עוד כשעה ו45 דקות יוצאת משלחת החיפוש להציל אותה. איתרנו את המיקום שלה בעזרת הטלפון והדנ"א. " אמר שרון המפקח.
" כן?! אז יופי! אני אקרא לכל הבנים שיבואו לעזור" התלהבתי. הוא חייך אלי ורצתי אל המכונית, כמו ילד קטן שמקבל סוכריה גדולה.
דניאל~!~
הושבתי על יד אנדרו והרכנתי את ראשי לרצפה. ניסיתי להתרחק ממנו ככול האפשר. הוא הניח את ראשי על הכתפיים שלו ובכלל שם אותי עליו. הוא ניסה לנשק אותי אך סובבתי את פני, סובלת מכל דקה.
כעבור שעה וחצי:
הסרט המשעמם נגמר ועליתי לסלון עם כולם. עדיין הייתי שקטה ומסוגרת בתוך עצמי וניסיתי לשמור מרחק מהבנים. ולהיצמד יותר לבנות. ישבתי על הספה מול הטלוויזיה שנדלקה על ידי אוליבר. איזה דוגמנית אחת נמרחה ערומה על כל המסך והבנים הזילו ריר. גילגלתי את עיני ומבלי ששמתי לב הוצמדתי לאנדרו. הייתי כ"כ לחוצה שהוא יעוף ממני כבר אז קמתי והלכתי למטבח, לשבת לפטפט עם הבנות , מנסה לחשוב מה הארי עושה ברגע זה. טוב נו בטח הוא עם איזה בחורה.
אחרי מלא חפירות מצד הבנות הדלת הוצאה מציריה. המון שוטרים נכנסו אל הבית ואזקו את אנדרו, חבריו והבנות. לפתע הרגשתי ידיים חמות מחבקות אותי מאחורה .


תגובות (6)

תמשיכי:)

09/06/2014 15:58

תמשיכי!

09/06/2014 16:19

גאד תמשיכי

09/06/2014 16:50

תמשיכייי זה מהמם!

10/06/2014 19:20

תמשיכי

12/06/2014 21:28

תמשיכי זה פשוט מושלם!!!!!!!!!!
את מוזמנת לצפות בסיפורים שלי ולהגיב<3

26/06/2014 12:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך