FollowYourDreams
מקווה לקבל דמויות מעניינות ;)

סיפור חדש- Don't forget where you belong (כולל הרשמה)

FollowYourDreams 12/03/2014 1813 צפיות 21 תגובות
מקווה לקבל דמויות מעניינות ;)

מי שכבר נרשמה, אל תדאגו אתן בפנים! פשוט לא היו הרבה נרשמים אז אני מעלה את זה שוב.. בתקווה ^-^
אוקיי, חלקכם זוכרים את הסיפור שכתבתי מזמן? stole my heart? גם אם לא, בכל מקרה אני מפסיקה אותו, קראתי שוב את הפרקים והוא נראה לי ממש עלוב 0-0 אז אני מצטערת בפני כל מי שכן קרא את הסיפור….
אבל, אני מתחילה סיפור חדש ^-^ במקביל ל'תקועים במקום הכי לא צפוי'. כן, הוא גם יהיה על 1D, אבל הם לא יהיו מפורסמים בסיפור הזה.
לקחתי את הרעיון מיובל, (יובלולה\יובלולה משתמש חדש) הרעיון של לבקש ממכן להירשם, בלי להגיד עם מי אתן רוצות להיות. אין ממש הגבלה אז אל תתבאסו אם לא נרשמתן בין החמש הראשונות, אני לא יודעת מי יהיה עם מי ואני לא ממש בטוחה איך יתקדם הסיפור. זה גם די תלוי בכן, אם אתן נרשמות- אני סוג של מצפה שתקראו את הסיפור. לא, זה לא בכדי לסמן וי 'הנה יש לי עוד קוראות' אני פשוט משערת שאם נרשמתן לסיפור אתן גם די רוצות לקרוא אותו. אני מצטערת אם אני יוצאת מגעילה חחחח
אז, אם מישהי נרשמה ולא באמת תקרא את הסיפור אני כנראה אמצא דרך להוציא את הדמות שלה \:
בכל זאת, אני לא רוצה להכריח אותכן לקרוא משהו לא מעניין אז אני יותר מאשמח לקבל ביקורות אפילו לא הכי טובות כי אני רוצה לשמוע את דעתכן. לפעמים אני גם לא ממש שמה לב להכל אז אתן יותר ממוזמנות להעיר לי אם שכחתי את הדמות שלכן או משהו 0-0

~תופים_תופים~
לסיפור!
אזזזז חשבתי על הרעיון הבא:
חילופי תלמידים. כן, פשוט מאוד. מכירות את התוכניות האלה? קבוצה של תלמידים מארץ אחת זוכה לבלות שנה אחת בבית ספר במקום אחר בעולם. אני לא חושבת שהקבוצת תלמידים שבסיפור תהיה מישראל, אבל אתן יכולות להציע מדינות בתגובות ^-^ בכל מקרה, הבית ספר אליו נוסעת קבוצת התלמידים הזאת יהיה בלונדון (כן, אני יודעת שנייל מאירלנד.. בסיפור הזה- הוא כנראה עבר דירה או משהו). כמובן שאני אמציא עוד דמויות של בנים ולא רק 1D יהיו בסיפור. יש לי המון תכנונים בראש אבל לצערי הפרק הראשון כנראה יגיע לא ממש בקרוב.. יש לי עומס בלימודים \:
טוב, לעניין.
את הדמות שלכן, אני רוצה שתתארו כמו כל דמות שאתן חושבות לתאר. אבל תזכרו שהם תלמידים, הקבוצה הזאת היא משכבת י', מה שאומר שהגילאים הם בערך 17-16.
אני אשמח אם תוסיפו גם נושא אהוב שהדמות שלכן אוהבת ללמוד, סתם יוסיף קצת לסיפור ^-^
יש דמות שחשבתי עליה, שאני רוצה להכניס לסיפור הזה אז אתן אולי יכולות לקחת השראה ממנה.
שם- אמה, מכנים אותה אמ'
גיל- 16
שיער שטני גלי שמגיע עד הכתפיים, פוני צד שכמעט מכסה את עינה השמאלית. עיניים חומות בהירות וגדולות, יחסית נמוכה לגילה אבל לא נמוכה מדי.
אחד התחביבים הכי גדולים שלה הוא שחייה. היא שחיינית מצטיינת ונמצאת בנבחרת בית הספר כבר מגיל צעיר, כשהיא במים היא מרגישה שלווה בלתי מוסברת. חוץ מהשחייה, היא מאוד אוהבת לנגן על גיטרה אבל לא מנגנת כל כך הרבה זמן. למרות שהקול שלה… אממ.. מיוחד? היא אוהבת מאוד לשיר ולא מפחדת לצחוק על עצמה ועל הקול שלה. אמה בסך הכל היא תלמידה מאוד ביישנית וחוץ ממעגל החברות המצומצם שלה היא לא נפתחת כל כך אל אנשים. בקרב החברות שלה, היא מאוד מצחיקה ואוהבת להיות דרמטית ותיאטרלית. מכאן, השיעור האהוב עליה הוא דרמה. היא מרגישה שהיא יכולה להיות מי שהיא רוצה על הבמה ושאף אחד לא יכול לשפוט אותה. הז'אנר האהוב עליה בסרטים הוא אימה, זה לא אומר שהיא לא מפחדת אבל היא סוג של מכורה לזה.
אז, זאת בערך הדמות. אני אמצא דרך להכניס אותה בסיפור ^-^
עכשיו תורכן!

3…2….1….

צאו לדרך!


תגובות (21)

המממ… אני נרשמתי לכל כך הרבה היום.
אני ארשם מאוחר יותר.
אשמח אם תקראי את הסיפור שלי, שומרת אחותי.

12/03/2014 18:26

יואוו תשמרי לי דמות ;)

12/03/2014 18:36

שם : תהל
גיל : כמו כולם
תיאור : יפת מראה , שיער חום חלק וגלי בקצוות , נמוכה מאוד , רזה אבל לא מקל ארטיק חח , עיניים חומות עמוקות , גומה בצד שמאל , חיוך יפה , היא פשוט מצחיקה , אוהבת את החיים , שמחה כל הזמן , קופצנית , אוהבת לעשות מתיחות , היא לא מתביישת לצחוק , יש לה צחוק מתגלגל כזה , שישר כולם צוחקים ממנו , לא שמה על אף אחד , פאדחנית בטירוף , זורמת , אבל יש לה גבולות , היא לא תעשה קעקוע או משהו בסיגנון , מתחברת בקלות , כולם אוהבים אותה חוץ מקנאים , ההורים שלה עשירים מאודד , לא תמצאו אותה בלי חיוך , פלאפון ו. .. עקבים ! כי היא ממש נמוכה ולכן לובשת תמיד עקבים , אבל גם עם אלו היא נמוכה , היא אוהבת לאכולל ולא מתביישת בזה , וככה אפשר לדעת שרשמתי היא לא אוכלת היא לא מרגישה טוב .. היא אלרגית לאלכוהול , ולכן שונאת מסיבות , היא חולת אקססטריז , היא אופנתית ולא ממש טיפוס של ספורטאית , בלשון המעטה חח
היא ממש חמודה , יש לה חולשה לאנשים עם גומות , מחפשת את האחד שלה ;) חח מקווה שתצטרפי אותיי

12/03/2014 18:44

ועם את צריכה לשנות משהו את יכולה חח ;)

12/03/2014 19:17

שם: ליאן
גיל: 16
תיאור: שיער בצבע גינג'י (החלטתי לגוון ;) ) ארוך וממש קצת גלי ,עיניים בצבע ירוק בהיר, גומות ובגובה ממוצע.
אישיות: כשמתחילים להכיר אותה היא ממש ביישנית אבל אחרי זה היא נפתחת, מצחיקה, צחוק חמוד, פחדנית, חיוך שגורם לכולם לחייך, היא יכולה לזרום אבל תלוי עם מה, "ילדה מבית טוב" , דיי חרשנית אבל זה לא משפיעה על החברה (זה לא שהיא לא מקובלת), אוהבת באד בויז אבל תמיד טוענת שהיא שונאת, אוהבים להיות סביבה, מצחיקה, פשוטה ולא מתה על כול האקססוריז והאיפור והלקים אבל כשצריך היא שמה, מגנים עליה תמיד, היא לא ריגשי אבל היא בוכה
אם את יכולה להוסיף שאח שלה גם לומד איתה והיא ממש קשורה אליו אז אני ממש אשמח אבל רק עם באלך וזה מסתדר לך בסיפור (את יכולה להוסיף אותו בתור חלק מהבנים שתכננת להוסיף
לא אכפת לי עם מי את מוסיפה..
מקווה שזה מספיק:)
תתחילי

12/03/2014 19:24

תשמרי לי דמות.

12/03/2014 19:28

    מכניסה את שתיכן! ושמרתי ;) בקשר לסיפור שלך- אני אשמח לקרוא אותו! אבל יש לי עומס בלימודים אז יכול להיות שאני לא תמיד אגיב עליו.. אני חושבת שאני אתחיל לקרוא אותו מחר ^-^
    (וווהווווו פורים! חח)

    12/03/2014 19:52

    אני יודעת! הלימודים האלה מעצבנים אותי כל כך!
    מה שתגידי, בכל אופן, תשמרי לי דמות, אני רוצה להירשם אבל אין לי רעיונות עכשיו -,-

    12/03/2014 19:53

אוקיי, שמורה לך דמות ;)
וכן, לימודים זה לא נושא קל 0-0

12/03/2014 19:59

    חחח.
    תודה
    אני כנראה ארשום לך אחת מחר, אחרי הצהריים.

    12/03/2014 20:00

    איחרתי עם הדמות… -,-
    שם: קייטי ספאנס
    גיל: כמו כולם
    מראה: שיער שחור חלק וארוך שהיא נוהגת לאסוף בקוקו, עיניים ירוקות, עור חלק ובהיר, גבוהה ורזה יחסית, לא יותר מדי, גבות דקיקות מאוד ומסודרות בצורה מושלמת.
    אופי: היא ממש זונה ומעצבנת, מרושעת ומגעילה לכולם.
    רקע: הוריה הם עשירים ועוברים ממקום למקום בניסיון למצוא את המקום המושלם בשביל לפתוח את הסניף החדש ברשת המסעדות המצליחה שלהם: מקיבורגר, הרשת הכי מצליחה בעולם.

    15/03/2014 08:23

    איחרתי עם הדמות… -,-
    שם: קייטי ספאנס
    גיל: כמו כולם
    מראה: שיער שחור חלק וארוך שהיא נוהגת לאסוף בקוקו, עיניים ירוקות, עור חלק ובהיר, גבוהה ורזה יחסית, לא יותר מדי, גבות דקיקות מאוד ומסודרות בצורה מושלמת.
    אופי: היא ממש ביץ', מתנהגת מגעיל לכולם ומרושעת
    רקע: הוריה הם עשירים ועוברים ממקום למקום בניסיון למצוא את המקום המושלם בשביל לפתוח את הסניף החדש ברשת המסעדות המצליחה שלהם: מקיבורגר, הרשת הכי מצליחה בעולם.

    15/03/2014 08:24

    נכנסת לסיפור, וזאת אחלה דמות! 3:

    15/03/2014 23:02

חח יאיי איזה חמודה ;) ומתי תתחילי ? אני סקרניתת

12/03/2014 20:20

איך נרשמים?

12/03/2014 21:19

    פשוט תתארי את הדמות שאת רוצה להכניס לסיפור ^^ את יכולה לתאר את עצמך או דמות שעולה בראש שלך.. או לשלב את שתיהן D:
    בהצלחה!

    13/03/2014 12:49

אפשר???
שם:בריטני
גיל:כמו כולם
מראה:שיער חום עם גוונים בלונדינים שיער חלק טבעי,עיניים חומות דבש
אופי:ביישנית ליד אנשים שלא מכירה ,אוהבת לרקוד ושיעורי ספורט זה שיעור אהוב עליה בבית הספר .
רקע:אימה ואביה התגרשו שהייתה בת 10 וחצי ,
היא גרה עם אימה שלה ויש לה שתי אחים שגרים עם אביה .
אוהבת לפעמים לשיר ,אבל בסתר…..
מקווה שתוסיפי :)

12/03/2014 21:59

    המשך ,נשמע מעניין:)

    12/03/2014 22:00

    חחח כבר נתת לי דמות ^^
    היא תוארה בדיוק אותו הדבר חוץ מצבע העיניים (שהיה כחול) והשם שלה, קראו לה קייטלין.
    אז איזה דמות להכניס? 3:

    13/03/2014 12:50

תמשיכי כבר!

18/03/2014 19:42

אה…את הראשונה ורק את השם לשנות לבריטני…

18/03/2014 22:22
6 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך