Booksme
את הסיפור הכנו בשיעור חופשי XD כי היה לנו משעמם רצח, זה שיתוף פעולה עם חברה שלי שאיתי באותה הכיתה LOVEBOOKS רובכם מכירים אותה אז כן ._. אממ וזהווו תגידו לנו אם כדאי לנו להמשיך ואם זה מעניין אותכם בכלל...

סיפור על ג'סטין ביבר: (הקדמה) ~אין לו עדיין שם~ (שיתוף פעולה)

Booksme 21/03/2015 692 צפיות תגובה אחת
את הסיפור הכנו בשיעור חופשי XD כי היה לנו משעמם רצח, זה שיתוף פעולה עם חברה שלי שאיתי באותה הכיתה LOVEBOOKS רובכם מכירים אותה אז כן ._. אממ וזהווו תגידו לנו אם כדאי לנו להמשיך ואם זה מעניין אותכם בכלל...

הסיפור הזה התחיל לפני חצי שנה בערך…
טום, חברי הטוב מגיל שלוש וחצי פנה אליי בבקשה: ללכת איתו לאירוע ההשקה החדש של אלבום מאת אחד הזמרים המוצלחים שהוא אוהב.
ובוודאי אתם יכולים לנחש, השם שלו היה ג'סטין ביבר.
כשהתחיל איתי, עניתי לו: "שאין לי כוונות להיות סטוף של זמר שבסופו של דבר האגו המנופח שלו יוצא לו מהתחת". באירוע, ראיתי את טום מדבר עם ג'סטין והמנהל שלו, והם שוחחו על כך שאם טום ימשיך להיות ידיד שלי, החוזה נגמר והם מתחפפים מפה, מה עוד היה לו לעשות, אתם בטח חושבים?
הוא ניתק איתי קשר, ואחרי חודש פגשתי את ג'סטין ביבר שוב.
מה קרה? תמשיכו לקרוא.
* * *
הסיפור הזה הוא על אמה ג'ונסון, בת 19 אנורקסית, שתחביבה העיקרי הוא צילום.

בחודש ינואר אחד, נמצאה אמה בחופשה בתאילנד, בעיקר למטרות צילום. היא נסעה לחוף הים ופגשה את ג'סטין ביבר, חודש אחרי שגרם למרינה בינה לבין חברה הטוב שנטש אותה שם, טום.
* * *
הסוף (לבינתיים)


תגובות (1)

תודה שגילית לנו את הסוף, אני מתה להתחיל לקרוא, אוהבת לקרוא סיפורים מצחיקים. סליחה.

21/03/2015 16:10
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך