פנימיית מפורסמים – פרק 1

time machine123 12/02/2018 1033 צפיות אין תגובות

כולם פתחו את ההזמנה לנשף הפתיחה שייערך בפנימייה בהתרגשות וקראו את מה שכתוב בפנים: "על כל המפורסמים להתייצב לנשף של פתיחת שנת הלימודים שיערך בפנימייה בשעה תשע . מקווים לראות את כולכם, מאחלים לכם ברכת הצלחה בשנת הלימודים הנוכחית. מצוות ההנהלה." כך היה כתוב בתוכן ההודעה.
" היי, מה אתה עושה פה?" שאלה קרול בקול מופתע והתיישבה לידו על הספסל.
" השאלה שיש לי לשאול: מה את עושה פה?" שאל רוג'רו בסקרנות והתבונן בה ממושכות.
" מה זאת אומרת מה אני עושה פה, באתי לנשף." הוסיפה קרול בציניות ורוג'רו חייך אליה.
" בוא , אני אראה לך את הפנימייה!" קרול התנדבה לקחת את רוג'רו לסיור בתוך הפנימייה.
השניים התקדמו לתוך הכניסה וקרול עשתה לו סיור קצר בפנימייה.
" נחמד פה.." קרא רוג'רו בחיוך חמוד.
" כן , באמת? חשבתי שהולך להיות לי נורא במקום החדש.." אמרה קרול בהתרגשות.
" אני אגלה לך סוד: בינינו , גם חשבתי לעצמי שהולך להיות נורא אבל אני שמח שפגשתי אותך כאן. לפחות שיהיה לי עם מי לדבר." אמר רוג'רו בחצי לחש וקרול צחקה לעצמה וחייכה אל רוג'רו.
לפתע , הם שמעו מאחוריהם קול מוכר . רוג'רו הפנה את מבטו לעברה וראה את קנדלריה מולפסה , מי שהייתה החברה שלו.
" רוג'י , היי! גם עברתי ללמוד בפנימיית מפורסמים. נוכל להיות להיות ביחד עכשיו. אנחנו נהיה רחוקים מכל הפפראצי האלה שיצלמו אותנו כל רגע.." קראה קנדלריה בחיוך ביישני.
" קנדי? אני לא מאמין איזו הפתעה נעימה . מה , גם את עומדת ללמוד פה?" רוג'רו שאל אותה בסקרנות וקנדלריה הנהנה בראשה לאות חיוב.
" נחמד לראות פה המון פנים מוכרות. ברוכה הבאה לפנימיית מפורסמים!" קראה קרול בחיוך מתרגש וחייכה אל קנדלריה.
" תודה . שיהיה לכולנו בהצלחה!" אמרה קנדלריה בחיוך מקסים וחיבקה את רוג'רו מאחור.
" רוג'י, אתה בא?" שאלה קנדלריה את רוג'רו.
" לאן?" שאל רוג'רו בפנים רציניות.
" לאן אתה חושב? לנשף הפתיחה, בוא נזדרז לפני שיצאו לחפש אותנו.. בוא כבר!!" אמרה קנדלריה בחוסר סבלנות ומשכה את ידו אחריה . קרול הלכה בעקבותיהם.
קול נשמע מהכרוז : " תלמידים יקרים , תבואו לאולם הגדול שם כולנו ניפגש לנשף הפתיחה של שנת הלימודים. אני מצפה לראות את כולכם. באהבה מצוות ההנהלה." כך נשמע ממערכת הכריזה של פנימיית מפורסמים.
" היי לכולם , ברוכים הבאים לפנימיית מפורסמים. הכניסה היא לכוכבי וי- איי – פי בלבד!" קראה ולנטינה בקול.
" למי שלא זוכר אותי , אז לי קוראים ולנטינה זרנה. אני לא היחידה שמפורסמת פה, חברים. יש פה הרבה פנים מוכרות . ואני אהיה איתכם כדי לחמם את האווירה . אז בשביל להתחיל את נשף הפתיחה כמו שצריך. אז נתחיל מקטע סלואו . יש לי שאלה קצרה : אתם כבר בחרתם מי יהי בן הזוג שלכם? כי לי כבר יש." קראה ולנטינה בעליצות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך