נוני love
אני ממש מצטערת שלא העלתי חודש! אבל עשיתי ריסטרת לטלפון ופרק וחצי נמחקו לי עם הכל... זה גם היה חודש מאוד מאוד קשה בשבילי.. לא היה לי זמן לכלום פשוט! והפרק מוקדש לcaty cat שכתבה את הכל עד ה*** אני עדיין אוהבת אותכן ומקווה שאהבתן את הפרק! הסוף עצבני כי אני עצבנית, המשפחה של דוד שלי כאן ויש לו 7 ילדים חופרייםםםם אז סורי שהוא קצת מבאס... אני אתקן את זה בפרק הבא. נ.ב. מי כאן קראה את אשמת הכוכבים???

החבר של הבן דוד שלי עונה 2 פרק 13!!

נוני love 10/07/2014 1493 צפיות 2 תגובות
אני ממש מצטערת שלא העלתי חודש! אבל עשיתי ריסטרת לטלפון ופרק וחצי נמחקו לי עם הכל... זה גם היה חודש מאוד מאוד קשה בשבילי.. לא היה לי זמן לכלום פשוט! והפרק מוקדש לcaty cat שכתבה את הכל עד ה*** אני עדיין אוהבת אותכן ומקווה שאהבתן את הפרק! הסוף עצבני כי אני עצבנית, המשפחה של דוד שלי כאן ויש לו 7 ילדים חופרייםםםם אז סורי שהוא קצת מבאס... אני אתקן את זה בפרק הבא. נ.ב. מי כאן קראה את אשמת הכוכבים???

"הארי." קראתי. הוא רץ אלי. מבט מתחנן בעיניו. "לך תצחצח שיניים " פקדתי. הוא רץ למקלחת צחצח את שיניו ונישק אותי נשיקה עדינה שהפכה לסוערת לשונו ביקשה אישור כניסה ואני נתתי אותה אחרי כמה דקות היא נעצרה "התגעגעתי כל כך אלייך והילדים הרגשתי שאני מתחרפן" אמר ולאחר מכן נישק אותי נשיקה קצרה שדורשת יותר "אני יודעת, סיפרו גם על הכל גם על מרתון בוב ספוג, אבל עכשיו אני פה" חייכתי

"בוא אני יכין לך משהו לאכול" אמרתי בעודי הולכת למטבח "אבל אני לא רעב, טוב אני כן אבל רק למשהו אחד" אמר והסתכל אליי במבט תחמן "הארי," סטרתי לידו "לא עכשיו רק הגעתי יש לנו עוד הרבה זמן ביחד" פתחתי את במקרר והוצאתי תותים וקצפת ומהארון מעל סוכר ושתי קערות והתחלתי למלאות את הקעריות בתותים ואחר כך קצפת, הנחתי אותם על השולחן בו הארי כבר הספיק לשבת, התיישבתי גם אני "זה נראה טעים" אמר הארי נגסתי מתות בקצפת ונאנחתי מעונג והארי בהה בי "מה?" ואז קלטתי "די להפוך כל דבר לסוטה!!!" אמרתי בכעס "אוי בנים" מלמלתי "היי שמעתי את זה" אמר הארי "זאת הייתה הכוונה עכשיו תאכל" אמרתי, הם המשכנו לאכול.

"בוא להתקלח" אמרתי כאשר סימנו לאכול "באמת?" שאל בפלייה "כן" עניתי הוא הרים כמו קלה ונפלתה מפי צווחת פלייה והוריד אותי במקלחת והוריד את בגדיי ואת בגדין ופתח את המים בשביל אמבטיה כי לפעמים זה כייף להתפנק עברו כמה דקות ומילאנו את האמבטיה בסבון ונכנסנו לתוכה (חשוב לציין שהאמבטיה לא בגודל רגיל ויש בה מקום לשלוש אנשים ברוחבה- הערת הכותבת) ופשוט נשכבנו שם "התגעגעת" אמרתי להארי בזמן שציירתי צורות על החזה שלא והקוביות "גם אני," ענה לי "יש לי הופעה היום" אמר בפרצוף עצוב "היי אתה לא צריך להיות עצוב" אמרתי לו "אני לא, אני אוהב את המעריצים שלי, את הילדים ואותך יותר מכל דבר אבל זה לא אומר שאני מתגעגע אלייך" אמר "שטויות הארי יש לנו עוד הרבה זמן ביחד עכשיו צריך להתארגן להופעה" אמרתי ויצאתי מהמקלחת בעודו בוהה בי.

אחרי שעה של התארגנות היינו מוכנים ונסענו להופעה ועוד שעה של חזרות הארי עלה להופעה, כעבור חצי הופעה הם עצרו והארי אמר "היום יש לנו שתי אורחות מיוחדות הראשונה היא קייטי פרי" ובאותו קייטי עלתה לבמה ונשמעו צעקות יותר מקודם "השנייה היא האישה שאני מאוהב בה, מאי תעלי לבמה" אמר הארי וכך עשיתי, הייתי המומה אך ליבי כעט פקד על גופי. "הארי מה קורה פה? שאלתי מבולבלת מהמצב אך הוא רק חייך "בקרוב תביני".
הצוות הביא שתי כיסאות והם אמרו לי ולקייטי לשבת. התיישבתי ליד קייטי, קצת מופתעת מהמילים שפצחו מביו של לואי. "קייטי ומאי ישירו לנו היום את firework" אמר לואי. "מה?" הייתי המומה " תרגעי הארי סיפר לי שאת יודעת את השיר בעל פה" הרגיעה קייטי ואני הסמקתי. מאיפה הארי יודע את סה בכלל?
אני וקייטי קיבלנו מיקרופונים. אפשר בהחלט להגיד שאני לא כל כך טובה בדברים האלה, כשאני על במה אני מעדיפה לרקוד ולתת למוזיקה להותיא את החיה שבי.
"לפני שאני יתחיל אני רוצה להגיד שאני ומאי מקדישות את השיר הזה לכל המעירצות המדהימות שכאן ולכל אחד ואחת שגרם למופע הזה לכלות הלילה!" אמרה קייטי והתחלנו לשיר. (פאיירוורקס שיר מדהים מומלץ לשמיעה- הערת הכותבת) כשגמרנו לשיר אותו חיבקתי את קייטי, "את צריכה להתחיל לשיר יותר." היא לחשה לי ומחצה אותי בחיבוק.
ירדנו מהבמה דיברנו והחלפנו מספרים, קייטי היא בת אדם מקסימה והייתי שמחה שכל אחד היה מכיר אותה.

כשהגענו לחדר סוף סוף לאחר ההופעה הארי לא הוריד את מבטו ממני, עיניו נתקעו לא פעם על גופי שהיה עטוף בשמלה ירוקה בהירה שהגיע עד אמצע מותני שם היא התנפחה טיפה ולמעלה הייתה סטרפלס צמודה.
נישקתי את הארי "תודה," אמרתי להארי אחרי כמה שניות "הגשמת לי חלום." חייכתי אליו והורדתי את בגדיי והוא הסתכל אליי במבט שואל "כן, זה מה שאתה חושב שזה" עניתי לו.
הוא רק חייך ונישק אותי בחוזקה.

***

"הארי…" רטנתי את שמו בקול. מושכת את השמיכה חזרה אל גופי שקפא מקור המזגן המזורגג שהוא הדליק בלילה.
הוא רטן משהו, עיניו עדיין עצומות ונשמותי העידה על כך שהוא נרדם שנית.
לפתע גופו החל להיצמד אלי עוד יותר, רגלו האחת נכנסה בין רגלי? מתפתלת איתן והשני מכסה את רגלי.
ידיו חיבקו את גופי בחוזקה וגופו טיפס עלי מעט.
לבסוף ראשו הונח בשקע של צווארי.
נשמתי עמוק, מנסה להזיז את גופו הכבד ממני שהיה רפוי לגמרי.
"תפסיקי לזוז." הוא מלמל. נאנחתי בעצבנות.
"אז תזוז אתה הארי! אתה מועך אותי!" אמרתי בעייפות.
פלגמגוו העליון התרומם. הוא היה ער זה בטוח.
"תהיי בשקט! אני רוצה לישון!" הוא אמר ובין רגע גופי הורם כמו חפץ כל בין ידיו והונח על גופו שעטף אותי מיד.
הוא הניח את ראשי על החזה שלו ועצם שוב את עיניו.
" תשחקי לי בשיער." הוא אמר לבסוף. מתחתי את גופי מעלה יותר כדי שידי יוכלו להגיע אל שיערו הנעים שבין רגע אצבעותי נקלעו בתוכו.
מבט של רוגע נח על פניו והוא נראה היה נינוח ושלו.
ידיו החלו לטייל על גופי שהיה עירום לאחר הלילה שלנו יחד.
חיכחתי את אפי בצווארו.

" הארי!" פול התפרץ לחדר שלנו.
הוא נעצר ברגע שראה את ראשי מופנה אליו.
"תגידי לבחור הישנוני הזה שזיז את התחת שלו לחדר האוכל." הוא אמר בעוד סומק מטפס על לחיו כשהבין מה קורה כאן.
הוא הסתובב וסגר את הדלת אחריו.

" הארי.." לחשתי, מטפסת גבוהה יותר עד שיכולתי להניח את שפתיי על דפתיו זהיו אדומות מהלילה.
הוא רטן בעצבים. "תתעור כבר." אמרתי לו בשקט. " למה?" הוא שאל, עיניו נשארו עצומות.
"הארי…" לחשתי לו. "כבר בוקר." לחדתי מתחת לאוזנו בקול מפתה.
נשענתי מעליו עם אחת מידי בעוד הדני שורטת בעדינות את יריכו הימנית.

עיניו נפקחו כשידי זזה מעט לשמאל.
" בוקר טוב." אמרתי נשקתי לאפו.
קמה מן המיטה וחומקת במהירות לחדר האמבטיה.
סגרתי את הדלת. מגחכת למשמע הקללה שברחה מפיו.
שמעתי את צעדיו הכבדים שנעצרו.
לא הבנתי מה קורה עד שלפתע דלת השרותים נפתחה.
הארי נכנס פנימה, סוגר ונועל את הדלת אחריו.
" התגעגעתי אליך." הוא אמר בעוד ידיו מטיילות על כל גופי.
שפתיו נישקו את צווארי וירדו מטה עד שהגיעו לבטני התחתונה.
הוא הסתכל אלי וחייך.
עצמתי את עיניי ונכנסתי לאמבטיה, משאירה אותו מבולבל יושב על בירכו.

"מתי ההופעה הבאה שלכם?" שאלתי, נותנת למים הקרירים לזרום על גופי ולצנן אותי.
"למה את שואלת?" הוא שאל ונכנס תחת הזרם גם.
"סתם… מלמלתי.
שאר המקלחת עברה בשקט, כל אחד עסוק במחשבות שלו.

"מאי?" הארי נעמד מאחורי כשמרחתי על פניי את המייקאפ. המהמתי לעברו, עוברת לשים את האיילינר.
הטלפון שלי צלצל. ג'סטין. עניתי ושמתי אותו על רמקול. "הי ג'ס מה קורה?" שאלתי, מורחת את הרימל. "היה יכול להיות יותר טוב. נו, איך היה האיחוד המרגש פרינססה?" הוא שאל.
"היה בסדר למה?" צחקקתי. "אז מה שאמרת לו עבר חלק?" הוא שאל. "מה זאת אומרת?" שאלתי ברצינות לפתע.
"נו, שאת התקבלת לסרט שיש לו שנתיים צילומים בהוליוד, איך הוא הגיב?" הוא שאל.
שיט. לא אמרתי להארי על זה כלום. שחכתי מזה לגמרי!
"מה הוא אמר?" הארי התרומם, נעמד לידי. "היא לא אמרה לך? היא חתמה על חוזה של צילומים לשנתיים על סרט חדש שאמור להיות הדבר הבא?" ג'ס אמר בהתלהבות. "טוב, אני צריך ללכת, סקוטר קורא לי, ביי לאב." הוא אמר וניתק.
"למה הוא יודע על זה לפני?" הוא שאל, עצב וכעס מילאו את עיניו. "רציתי לספר לך, פשוט היית כל כך שמח ולא רציתי להרוס לך…" אמרתי בשקט. "אבל למה הוא יודע ואני צריך לשמוע את זה ככה?" הוא צרח. לא.. רק אל תצעק עלי. אני שונאת שצועקים עלי..
"למה?" הוא צעק. "כי הוא היה לידי כשקיבלתי את השיחה שהתקבלתי! כי הוא התעקש לבוא איתי מה שאתה לא עשית!" צעקתי עליו בחזרה.


תגובות (2)

האאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייי פול זמן לא המשכתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת

10/07/2014 20:02

אבל למה להרוס את כל הפרק השמח שכתבתי????!!!!

10/07/2014 21:56
סיפורים נוספים שיעניינו אותך